Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Kategoriat
Boutique-hotelli
Tämä hotelli on historiallinen rakennus, joka on kunnostettu boutique-hotelliksi, tarjoten viehättävän ja ainutlaatuisen kokemuksen. Se tarjoaa henkilökohtaista palvelua ja viihtyisän ilmapiirin. Sen sijainti Rodoksen kaupungissa tekee siitä ihanteellisen alueen historiallisten kohteiden tutkimiseen.
Historiallinen hotelli
Rodoksen kaupungissa sijaitseva hotelli on rakennettu vuonna 1904, ja se heijastaa saaren 1900-luvun alun arkkitehtuuria. Sen historiallinen viehätys ja keskeinen sijainti tekevät siitä houkuttelevan valinnan saaren historiasta kiinnostuneille.
Koiraystävällinen hotelli
Pienet, enintään 10 kilon painoiset koirat voidaan majoittaa hotellin pohjakerroksessa sijaitseviin Suite Lavenderiin ja Deluxe Suite Ortansiaan. Efchi 1904 on viihtyisä paikka sekä lemmikeille että niiden omistajille, ja se tarjoaa palveluja, kuten koirien vahtimista, groomingia ja eläinlääkärinhoitoa.
Koirapuistoalue Koiranhoitopalvelu
Hyväksyttekö koirat kaikkiin huoneisiin? Ei, vain joissakin huoneissa:
Onko siitä perittävä lisämaksu? Kyllä, € 10 varausta kohti
Pitäisikö koiranomistajan ilmoitaa tulosta, ennen sisäänkirjautumista? Kyllä, varausprosessin aikana
Mikä on koirien maksimimäärä huonetta kohti? Vain yksi koira on sallittu
Onko hyväksyttyjen koirien maksimipainoa rajoitettu? Kyllä, 10 Kg
Onko tarjolla erityisherkkuja ja leluja (rastita kaikki soveltuvat)?
Nukkumapaikka
Pyyhkeet
Erityisruokavaliot
Lahjakori
Onko kohteessa leikkialueita, joissa koira voi olla vapaana, ilman hihnaa? Kyllä
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennel-häkissä aina, kun se on huoneessa ? Ei
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennelissä tai kuljetuskopassa, aina kun se on yleisillä alueilla? Ei
Pitääkö koiran olla aina hihnassa huoneessa ollessa? Ei
Pitääkö koiran olla aina hihnassa yleisillä alueilla kulkiessa? Ei
Saavatko koirat oleskella tuoleilla, sohvilla ja muilla huonekaluilla? Ei
Saavatko koirat oleskella sängyillä? Ei
Mitkä ovat koiran vastaanottamisen perusvaatimukset?
Ei saa olla aggressiivinen
Pitää olla puhdas
Ei saa olla kirppuja
Pitää olla todistus voimassa olevista rokotuksista
Pitää käyttää osoitettuja alueita
Omistajien on siivottava lemmikkieläinten jätökset välittömästi
Omistajat ovat vastuussa koiran aiheuttamista vahingoista.
Ei saa kylvettää kylpyammeessa
Ei saa jättää ilman valvontaa huoneeseen.
Onko palautettavaa vakuusmaksua vahingon varalta? Ei
Tarjoatteko koirille liitännäispalveluja?
Hoito - ja siistimispalvelut eläimille: € 30
Sitteri-palvelut: € 15
Eläinlääkärinhoitopalvelut
Onko tarjolla jotakin näistä?
Koiran hätäapuruoka
Koiran kakkapussit
Koiran hihnat
Kennelit: € 80
Kuljetuskopat: € 40
Ruoka- ja vesiastiat
Hyväksyttekö koirien lisäksi myös muita lemmikkejä? Kyllä
Onko teillä saatavilla pyynnöstä kirjallinen ja kattava lemmikkieläin ohjeistus? Νο
Rakennettu vuonna 1904 yhtenä Rodoksen uuden kaupungin ensimmäisistä rakennuksista. Omistajien toiveena oli luoda perinteisen viehättävä majatalo, aivan kuin isoäidin luona. Jokaisessa sviitissä on pieni keittiö ja tarjolla on hieno aamiainen, joka tarjoillaan yksityisellä ja muurien ympäröimällä sisäpihalla lämpimämpänä vuodenaikana.
Neljän tähden hotelli
Tämä hotelli tarjoaa viehättävän ja historiallisen ilmapiirin. Sen sijainti Rodoksen kaupungissa tarjoaa helpon pääsyn paikallisiin nähtävyyksiin ja kulttuurikohteisiin.
Hotellin terveys- & turvallisuustoimet
Todennäköisesti on otettu käyttöön standardit terveys- ja turvallisuusprotokollat, mukaan lukien tehostetut siivous- ja hygieniatoimenpiteet, sosiaalisen etäisyyden ohjeet ja henkilöstön koulutus. Tarkemmat tiedot olisi vahvistettava.Saapuminen
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Kyllä
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Kyllä, kaikki huoneet
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 4 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Hissejä ei ole
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 15:00 - Lähtöpäivä: 11:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Hellenic Chamber of Hotelsin / Kreikan matkailuministeriön myöntämä 'Health First' -sertifikaatti.
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: 06/01/2020
Hotelli joka on ottanut käyttöön kestäviä toimintatapoja
Häämatkahotelli
Perheystävällinen hotelli
Romanttinen hotelli
Yöelämä-hotelli
Bisnes-hotelli
Hotelli koiranhoitopalvelulla
Hotelli koirapuistolla
Huonetyypit
Juniorsviitti - PuutarhanäkymäThis country-style suite offers free WiFi and includes:
-a kitchen with a stove, fridge, dining area and coffee machine
-air conditioning
-a satellite flat-screen TV
-a bathroom with free toiletries and hydro massage, shower panel.
One baby cot can be accommodated but no extra bed.
Deluxe King -sviittiThis country-style room offers free Wi-Fi and includes:
-air conditioning.
-a satellite flat-screen TV.
-a fridge, dining area and coffee machine.
-a bathroom with free toiletries and hydro massage, shower panel.
Please note that it can accommodate up to 2 baby cots.
Please note that it can also accommodate 4 adults.The 3rd and 4th beds are extra beds, upon extra charge.
Tietoa Efchi 1904
Lisenssi: 1476Κ070Α0400601
Vieraiden arvostelut
9.2
Erinomainen
Ei, Efchi 1904 ei ole uima-allasta.
Ei, Efchi 1904 ei tarjoa kylpylää.
Kyllä, Efchi 1904 toivottaa koirat tervetulleiksi.Lisätietoja saat Koiraystävällinen-kyselylomakkeen vastauksista.
Ei, Efchi 1904 ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.