Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Pyrgos
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaHotel Marily on hyvällä paikalla Pyrgoksessa, vain 2 minuutin kävelymatkan päässä kaupungin keskustasta ja lähellä linja-autoasemaa, joten se on täydellinen paikka sekä Olympian arkeologisen alueen että läheisen rannan tutkimiseen. Asiakkaat suosittelevat lämpimästi kokeilemaan aamiaista, jossa on ihana valikoima tuoreita hedelmiä ja pähkinöitä, ja hotellin henkilökunta on ystävällistä ja palvelualtista. Huoneet ovat yksinkertaisia mutta viihtyisiä, ja niissä on kaikki, mitä tarvitset miellyttävään oleskeluun, ja hotellin yleinen siisteys on asiakkaiden arvostamaa. Henkilökunta saa jatkuvasti kiitosta ystävällisyydestään, ammattitaidostaan ja avuliaisuudestaan, joka tekee sisään- ja uloskirjautumisesta vaivatonta ja antaa tietoa kuljetuksista ja paikallisista nähtävyyksistä. Kaiken kaikkiaan vieraat voivat odottaa siistiä ja viihtyisää yöpymistä Hotel Marily -hotellissa, jossa hotellin henkilökunta tarjoaa erinomaista palvelua. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Kategoriat
Perheystävällinen hotelli
Kuinka monta prosenttia vieraistanne on perheitä?Alle 50%
Perheystävälliset huonetyypit:
Kolmen hengen huoneistot. Numero:2
Double rooms. Numero:25
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen perhe voi valita ja missä lapsi nukkuu: Triple rooms.
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 4 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti.
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 14:00 - Lähtöpäivä: 11:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Ei
Standard - Kahden hengen huone - DoubleFeatures a private balcony, air conditioning, fridge and hairdryer. Includes a flat-screen TV, safe and electric kettle.
Yhden hengen huoneThis air-conditioned single room includes a flat-screen TV with satellite channels, a private bathroom as well as a balcony with city views. The unit offers 1 bed.
Standard - Kahden hengen huone - TwinThis air-conditioned twin room includes a flat-screen TV with satellite channels, a private bathroom as well as a balcony with city views. The unit offers 2 beds.
Etsitkö hyvällä paikalla sijaitsevaa hotellia kohteessa Pyrgos? Älä etsi kauempaa kuin Hotel Marily. Vieraamme kehuvat jatkuvasti loistavaa sijaintiamme, joka on vain 2 minuutin kävelymatkan päässä kaupungin keskustasta ja lähellä linja-autoasemaa. Sijaintimme tekee meistä täydellisen paikan sekä Olympian arkeologisen alueen että läheisen rannan tutkimiseen. Vieraat nauttivat kätevästä sijainnistamme, sillä heistä oli helppo päästä kaupungin keskustaan, arkeologiseen museoon sekä baareihin ja ravintoloihin. Miellyttävä sijaintimme tekee meistä ihanteellisen junalla matkustaville, sillä rautatieasema on vain kivenheiton päässä. Pysäköinti on myös helppoa hotellin lähellä olevalla kadulla. Keskeisen sijaintimme ansiosta Pyrgokseen on helppo tutustua. Varaa majoitus Hotel Marilyyn ja nauti täydellisestä sijainnista seuraavalla matkallasi Pyrgokseen.
Aamiainen
Hotel Marilyn aamiainen on yksinkertainen, mutta herkullinen, ja tarjolla on jotain jokaiseen makuun. Asiakkaat voivat valita vaihtoehdoista, kuten hedelmistä, kananmunista, grillatuista voileivistä, jogurtista, croissanteista, kakuista ja mehuista. Aamiainen on runsas ja täyttävä, ja se tarjoillaan pyynnöstä aikaisemmin. Hotellin henkilökunta on ystävällistä ja mukautuvaa, ja se tarjoilee aamiaisen jo klo 5.15 niille, jotka joutuvat lähtemään aikaisin. Kaiken kaikkiaan vieraat suosittelevat lämpimästi kokeilemaan aamiaista, jossa on upea valikoima tuoreita hedelmiä ja pähkinöitä. Vaikka jotkut vieraat pitivät aamiaista perustasona, toiset pitivät sitä vierailunsa kohokohtana. Hotellin keskeinen sijainti ja ystävällinen henkilökunta tekivät hotellista miellyttävän kokemuksen, ja jotkut vieraat saivat jopa yllätysviinipullon ja alkupaloja saapuessaan.
Huoneet
Hotel Marily tarjoaa yksinkertaisia mutta viihtyisiä huoneita, joissa on kaikki mitä tarvitset miellyttävään oleskeluun, kuten tallelokero, jääkaappi, teen/kahvin valmistusvälineet ja ilmastointi. Monet vieraat kommentoivat huoneiden siisteyttä, ja jotkut jopa mainitsivat, kuinka tärkeää se on heille. Hotelli tarjoaa huoneita, joissa on parveke, ja vieraat kehuivat mukavia sänkyjä. Jotkut vieraat totesivat, että huoneet kaipaisivat päivitystä, mutta toiset arvostivat huoneiden tilavuutta ja yleistä mukavuutta. Jotkut vieraat mainitsivat, että hotellissa näkyy ikää ja se kaipaa remonttia, mutta pitivät silti huoneita siisteinä ja viihtyisinä. Henkilökuntaa kuvailtiin ystävälliseksi ja huomaavaiseksi, ja kaiken kaikkiaan hotellia pidettiin hinta-laatusuhteeltaan hyvänä.
Puhtaus
Hotel Marily ylpeilee yleisellä siisteydellään, jota vieraat arvostavat. Henkilökunta pitää hyvää huolta tiloistaan, jotta huoneet ja kylpyhuoneet pysyvät hyvin hoidettuina. Vierailijat kuvaavat huoneita erittäin siisteiksi, tilaviksi ja turvallisiksi. Vaikka jotkut osat eivät ehkä olekaan tahrattomia, useimmat vieraat kommentoivat siisteyden hyväksyttävyyttä. Ystävällinen ja omistautunut henkilökunta varmistaa, että huoneet siivotaan joka päivä. Arvostelut ovat täynnä hotellin siisteyttä koskevia myönteisiä lauseita, kuten "erittäin siisti", "pentakatharo", "sehr sauber" ja "les chambres sont propres et confortables". Kaiken kaikkiaan vieraat voivat odottaa siistiä ja mukavaa oleskelua majoitusliikkeessä Hotel Marily.
Henkilöstö
Hotel Marilyn henkilökuntaa kehutaan jatkuvasti ystävällisyydestä, ammattitaidosta ja avuliaisuudesta. Vieraat kuvaavat henkilökuntaa ystävälliseksi ja vieraanvaraiseksi, mikä tekee sisään- ja uloskirjautumisesta helppoa. Monet arvostelijat mainitsevat henkilökunnan halukkuuden antaa tietoa kuljetuksista ja paikallisista nähtävyyksistä. Lisäksi vieraat mainitsevat tiettyjä henkilökunnan jäseniä, jotka tekivät enemmän ja enemmän, kuten George vastaanotossa, joka auttoi moottoripyörävarusteiden kuljettamisessa. Kaiken kaikkiaan vieraat arvostavat hotellin henkilökunnan tarjoamaa erinomaista palvelua, joka lisää heidän oleskelunsa nautittavuutta.
Ei, Hotel Marily ei ole uima-allasta.
Ei, Hotel Marily ei tarjoa kylpylää.
Ei, Hotel Marily ei salli koiria.
Ei, Hotel Marily ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.