Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Gennadi
Tiedot
Gennadin merenrantakylässä sijaitsevassa hotellissa on puutarha, jossa on grilli ja riippumattoalue, ja se tarjoaa itsepalvelumajoitusta ja ilmaisen WiFin.
Kategoriat
Kylpylähotelli
Rodoksella sijaitseva Eco Beach And Magic Garden -hotelli tarjoaa asiakkailleen valikoiman ylellisiä kylpyläpalveluja. Hotellin kylpylätiloihin kuuluu ulko- ja kivennäisaltaita (suola-altaita), ulkoilmakylpyjä ja kuntosali, jotka kaikki sijaitsevat kauniissa ulkoilmaympäristössä. Vieraiden käytettävissä on aurinkotuoleja, joilla he voivat rentoutua. Kylpylätilat ovat avoinna päivittäin klo 10:00-18:00, ja niiden käyttö on asiakkaille ilmaista.
Tilojen lisäksi hotelli tarjoaa erilaisia kylpyläpalveluita, kuten kasvo- ja vartalohoitoja, hiushoitoja ja signature-hoitoja. Hierontoja on saatavilla koko vartalolle, selälle, päähän, niskalle, käsille ja jaloille. Tarjolla on myös äitiys-, detox-, lymfahieronta- ja urheiluhierontoja. Hotellin signature-hierontoihin kuuluu ruotsalaisia, thaimaalaisia ja aromaterapiahoitoja. Saatavilla on myös hierontaa huoneessa ja refleksologiaa.
Lisähemmottelua kaipaaville hotelli tarjoaa hiusten muotoilua ja leikkauksia sekä meikkipalveluja.
Kylpylätilojen koko: Ulkoalue: 100 m2 (1076 ft2)
Kylpylän tilat:
Ulkouima-altaat
Mineraalisuola-altaat
Ulkona oleva kylpypaikka
Kuntosali
Aurinkotuolit
Kylpylätilojen aukioloajat:10:00 - 18:00
Kylpylän tilojen käytöstä aiheutuvat kustannukset:Ilmainen vieraille
Kylpyläpalvelut:
Kasvohoidot
Vartalohoidot
Hiushoidot
Signature-hoidot
Kokovartalohieronta
Selän hieronta
Pään hieronta
Niskahieronta
Käsihieronta
Jalkahieronta
Äitiyshieronta
Detox-hieronta
Lymfahieronta
Urheiluhieronta
Ruotsalainen hieronta (Klassinen hieronta)
Thai menetelmällä kehonkäsittely ja hieronta
Merkkihieronta
Hieronta omassa hotellihuoneessa
Aromaterapia
Refleksologia
Hiusten muotoilu
Hiusten leikkaus
Meikkaus
Kylpyläpalvelujen arvioitu hinta: 90-120 euros
Sijaitseeko hotelli kylpyläkaupungissa? (kaupunki, jossa käydään kuuman lähdeveden parantavien ominaisuuksien vuoksi).Ei
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Eco Beach And Magic Garden Hotel
Hotelli joka on ottanut käyttöön kestäviä toimintatapoja
Häämatkahotelli
Perheystävällinen hotelli
Kuinka monta prosenttia vieraistanne on perheitä?Alle 50%
Perheystävälliset huonetyypit:
Perhehuoneet. Numero:3
Yhdistelmä-huoneistot (väliovella). Numero:3
Kolmen hengen huoneistot. Numero:1
Neljän hengen huoneistot. Numero:1
Yhden makuuhuoneen asuinhuoneistot. Numero:13
Kahden makuuhuoneen asuinhuoneistot. Numero:1
5 bedroom apartments . Numero:1
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen perhe voi valita ja missä lapsi nukkuu: Lanai and Deluxe for under 2 years old (baby cote)
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden lapsen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat:
Family room, beachfront cabana, beachfront Villa over 2 years old (proper bed)
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kolmilapsinen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat:
Family room, beachfront cabana, beachfront Villa over 2 years old (proper bed
Ehdottakaa, minkä huonetyypin perhe, jossa on yksi vauva, voi valita, ja onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä niiden käyttö maksaa: Lanai and Deluxe for under 2 years old (baby cote free of charge)
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen ja yhden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Family room or beachfront cabana
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Family Room, Beachfront Cabana, Beachfront Villa Baby cotes are free
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Kyllä
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Muuta
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Kyllä, kaikki huoneet
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 5 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Hissejä ei ole
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Kyllä
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 15:00 - Lähtöpäivä: 11:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Kyllä
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Ei
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Kyllä
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Ei
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Hellenic Chamber of Hotelsin / Kreikan matkailuministeriön myöntämä 'Health First' -sertifikaatti.
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Ei
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: July, 01 2020
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Eco Beach And Magic Garden Hotel
Deluxe - Kahden hengen huone - Double - MerinäköalaThe double room provides air conditioning, a private entrance, a balcony with sea views as well as a private bathroom featuring a shower. The unit offers 1 bed.
Kahden hengen huone - Double - Oma terassiThe double room offers air conditioning, a private entrance, a terrace with garden views as well as a private bathroom featuring a shower. The unit offers 1 bed.
Kahden makuuhuoneen bungalowThis spacious bungalow comprises 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a shower and free toiletries. In the kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. The bungalow features air conditioning, a private entrance, soundproof walls as well as a terrace with sea views. The unit offers 3 beds.
Perhehuone - Oma terassiMeals can be prepared in the well-fitted kitchen, which comes with a refrigerator, kitchenware and a tea and coffee maker. The family room provides air conditioning, a private entrance, a terrace with garden views as well as a private bathroom featuring a shower. The unit offers 3 beds.
RantahuvilaThis villa offers a fireplace. This spacious villa comprises 1 living room, 5 separate bedrooms and 2 bathrooms with a shower and free toiletries. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the fully equipped kitchen. The villa also provides guests with a barbecue. The air-conditioned villa provides a flat-screen TV with satellite channels, a washing machine, a private entrance, soundproof walls as well as sea views. The unit offers 9 beds.