Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Ubud
Tiedot
Kategoriat
Hotelli joka on ottanut käyttöön kestäviä toimintatapoja
Häämatkahotelli
Kylpylähotelli
Perheystävällinen hotelli
Romanttinen hotelli
Hotelli uima-altaalla
Yksityinen uima-allas Ulkouima-allas
Bisnes-hotelli
Hotelli pysäköinnillä
Budget-hotelli
Pieni hotelli
Joogahotelli
Neljän tähden hotelli
Hotellin terveys- & turvallisuustoimet
Saapuminen
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Kyllä
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Muuta Yes, we do sent pre registration email before arrival for guest to fill it up
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 48 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Ei
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Hissejä ei ole
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 14:00 - Lähtöpäivä: 12:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Kyllä
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Ei
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Ei
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Kyllä
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä Yksityiskohdat: WE provide separate isolation room for guest that have covid19 indication, staff with full protective measure will then escort the guest to the isolation room until the medical staff/official came to handle the guest
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? valet parking
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Arkamara Dijiwa Ubud
Two Bedroom Pool Villa with Extra BenefitThis villa features a kitchenware, private pool and seating area.
Guests enjoy:
- Daily room cleaning
- Breakfast at Kaukau Restaurant
- WiFi access
- Free shuttle service based to Ubud Center
- Daily seasonal fruit basket
- Free daily activities (based on scheduled)
Arkamara Suite Jungle with Extra BenefitThis room has a balcony.
Guests enjoy:
- Daily room cleaning
- WiFi access
- Free shuttle service based on schedule to Ubud center
- Daily seasonal fruit basket
- Free daily activities (based on scheduled)
Suite room with Extra BenefitThis room has a balcony.
Guests enjoy:
- Daily room cleaning
- WiFi access
- Free shuttle service based on schedule to Ubud Center
- Daily seasonal fruit basket
- Free daily activities (based on scheduled)
Arkamara Pool Terrace with Extra BenefitThis room has a balcony, minibar and air conditioning.
Guests enjoy:
- Daily room cleaning
- Breakfast at Kaukau Restaurant
- WiFi access
- Free shuttle service to Ubud Center
- Daily seasonal fruit basket
- Free daily activities (based on scheduled)
Royal Pool Villa with Extra BenefitThis villa features a balcony, air conditioning living room, and dining area.
Guests enjoy:
- Daily room cleaning
- Breakfast at Kaukau Restaurant
- WiFi access
- Free shuttle service to Ubud Center
- Daily seasonal fruit basket
- Free daily activities (based on scheduled)
One Bedroom Pool Villa with Extra BenefitThis villa features a sofa, minibar, dishwasher and electric kettle.
Guests enjoy:
- Breakfast at Kaukau Restaurant
- WiFi access
- Free shuttle service based on schedule to Ubud Center
- Daily seasonal fruit basket
- Free daily activities (based on scheduled)
Kyllä, Arkamara Dijiwa Ubud:ssä on uima-allas/altaita, jotka kuuluvat yhteen tai useampaan seuraavista luokista: Yksityinen uima-allas, Ulkouima-allas.
Kyllä, Arkamara Dijiwa Ubud tarjoaa kylpylän.
Ei, Arkamara Dijiwa Ubud ei salli koiria.
Kyllä, Arkamara Dijiwa Ubud tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.