Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Orestias
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaVienni-hotelli on loistava valinta matkustajille, jotka etsivät mukavaa ja kätevää majoitusta Wienissä. Hotellin sijainti lähellä kaupungin keskustaa on saanut paljon kiitosta asiakkailta, jotka arvostavat pysäköinnin helppoutta ja nostalgista tunnelmaa. Remontoidut huoneet ovat tilavia ja viihtyisiä, ja niissä on modernit kylpyhuoneet ja mukavat sängyt. Henkilökunta saa jatkuvasti kiitosta avuliaasta ja ystävällisestä asenteestaan, ja vieraat korostavat erityisesti ystävällistä ja avuliasta naishenkilökuntaa aamiaisella. Vaikka jotkut vieraat ovat kokeneet ongelmia aamiaisen laadussa ja huoneiden jakamisessa, yleisvaikutelma on puhdas ja hyvin hoidettu hotelli, jossa on poikkeuksellinen siisteys ja hygienia. Kaiken kaikkiaan Vienni-hotelli tarjoaa viihtyisät huoneet, kätevän sijainnin ja ystävällisen henkilökunnan ansiosta loistavan yöpymisen. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Kategoriat
Häämatkahotelli
Perheystävällinen hotelli
Kuinka monta prosenttia vieraistanne on perheitä?Alle 50%
Perheystävälliset huonetyypit:
Kolmen hengen huoneistot
Neljän hengen huoneistot
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen perhe voi valita ja missä lapsi nukkuu: Family triple / quad rooms include one double bed, one single bed and a couch/bed.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden lapsen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Family triple / quad rooms include one double bed, one single bed and a couch/bed.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin perhe, jossa on yksi vauva, voi valita, ja onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä niiden käyttö maksaa: A double or twin room with a babycot free of charge
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen ja yhden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: A triple room with one double bed, one single bed and a baby cot (free of charge)
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 24 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, päivittäin
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti.
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Kyllä, enintään 90% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 15:00 - Lähtöpäivä: 11:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Ei
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, yleisissä tiloissa ja vierashuoneissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Kyllä
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Hellenic Chamber of Hotelsin / Kreikan matkailuministeriön myöntämä 'Health First' -sertifikaatti.
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Ei
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Superior - Kolmen hengen huoneRenovated room with private balcony.
Deluxe-sviittiLuxurious room with seating area with flat-screen TV and DVD player.
Queen-huone - Esteetön pääsy liikuntarajoitteisilleThe spacious double room features air conditioning and soundproof walls, as well as a private bathroom boasting a shower. The double room provides a flat-screen TV, a wardrobe, parquet floors and heating. The unit has 1 bed.
Budget - Kahden hengen huone - Twin/DoubleThe twin/double room features air conditioning, soundproof walls, a terrace with city views as well as a private bathroom boasting a walk-in shower. The unit has 1 bed.
Budget - Kahden hengen huone - Twin/DoubleThe twin/double room offers air conditioning, soundproof walls, a terrace with city views as well as a private bathroom featuring a shower. The unit offers 3 beds.
Vienni-hotelli ylpeilee toivottavalla sijainnillaan, joka saa vieraat haltioitumaan. Se sijaitsee lähellä kaupungin keskustaa, joten se on kätevä tukikohta alueen tutkimiseen ja nähtävyyksien katseluun. Vieraat arvostavat pysäköinnin helppoutta ja pitävät yleisesti ottaen hotellia keskeisellä ja erinomaisella paikalla sijaitsevana. Monet korostavat myönteisesti Viennin läheisyyttä kaupungin keskustaan ja kuvaavat sitä jopa nostalgiseksi tunnelmaksi. Vaikka hotelli voisikin parantaa huoneiden jakamista, kuten oikean tyyppisen pyydetyn huoneen varaamista, vieraat kehuvat suuresti itse sijaintia.
Aamiainen
Vienni-hotellin vieraat näyttävät suhtautuvan aamiaiseen vaihtelevasti. Monet vieraat ilmaisevat haluavansa aamiaista ja kehuvat runsasta ja herkullista aamiaispakettia. Muutamat vieraat ovat kuitenkin kokeneet huonolaatuisen aamiaisen, jossa on vanhentunutta voita, ja toivovat paikallista hunajaa. COVID-19:n vastauksena aamiainen tarjoillaan nyt pakettina huoneessa, ja vieraat näyttävät arvostavan sen tuoreutta ja makua. Kaiken kaikkiaan vieraat arvostavat Viennin aamiaispalveluun panostamista.
Huoneet
Vienni-hotellissa on kunnostetut, tilavat huoneet, joissa on mukavat sängyt ja modernit kylpyhuoneet, jotka siivotaan päivittäin. Vieraat ovat kehuneet sänkyjen mukavuutta, ja joissakin huoneissa on jopa sohva, kahvipöytä ja vedenkeitin. Useimmissa arvosteluissa todetaan, että huoneet ovat siistejä ja tilavia, ja kahden hengen sviitissä on jopa parveke. Huolimatta joistakin yksittäisistä valituksista puutteellisesta kunnossapidosta, yleisvaikutelma on kauniisti suunnitelluista ja hyvin hoidetuista huoneista. Muutamat vieraat pitivät kuitenkin huonettaan pienenä ja vanhentuneena, jossa oli vanhoja huonekaluja ja patjoja. Vaikka jotkut vieraat kokivat ongelmia kuuman veden kanssa, nämä eivät olleet yleisiä valituksia. Kaiken kaikkiaan Vienni-hotelli tarjoaa viihtyisät ja modernit huoneet, joissa voi hyvin yöpyä.
Puhtaus
Jos etsit siistiä ja viihtyisää yöpymistä Viennissä, etsi tätä hotellia. Huoneet ovat tilavia ja ne siivotaan huolellisesti päivittäin, ja henkilökunta on erittäin ystävällistä. Vieraat raivostuivat kauniista ja viihtyisästä sisustuksesta sekä tahrattomasta WC:stä. Huolimatta satunnaisista pölyhiukkasista, yleinen siisteys oli poikkeuksellinen, ja jopa parveke oli säihkyvän puhdas. Yksi vieras jopa huomautti, että kaikki kiilteli kuin uusi, mikä teki heihin suurimman vaikutuksen. Vaikka oli muutamia pieniä ongelmia, kuten tukkeutunut lavuaari ja veritahra valkoisessa pussilakanoissa, ne olivat harvassa, joten tämä hotelli on huippuvalinta matkustajille, jotka pitävät puhtautta ja hygieniaa tärkeinä.
Henkilöstö
Vieraat ovat jatkuvasti kehuneet Vienni-hotellin henkilökunnan iloista, avuliasta ja ystävällistä asennetta. Vieraat ovat kehuneet hotellin loistavaa henkilökuntaa ja korostaneet henkilökunnan jäsenten ystävällistä ja huomaavaista käytöstä. Myös hotellin keskeistä sijaintia on kehuttu, samoin kuin siistejä ja viihtyisiä huoneita. Useat vieraat ovat nostaneet esiin hotellin erityisen ystävällisen ja avuliaan naispuolisen henkilökunnan jäsenen, joka päivystää aamiaisen aikana. Kaiken kaikkiaan vieraat ovat olleet vaikuttuneita Viennin henkilökunnan ammattitaitoisesta ja palvelualttiista palvelusta. Kaikki esille tulleet ongelmat ratkaistiin nopeasti, ja vieraat ilmaisivat kiitollisuutensa nopeasta ja tehokkaasta vastauksesta.
Ei, Vienni ei ole uima-allasta.
Ei, Vienni ei tarjoa kylpylää.
Kyllä, Vienni toivottaa koirat tervetulleiksi.Lisätietoja saat Koiraystävällinen-kyselylomakkeen vastauksista.