Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Ei
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Ei, 0.5 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Ei
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Ei
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Ei
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Ei
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Kyllä
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Kyllä
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Ei
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Ei
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Kyllä
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? gym, pool, conference room
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Oakwood Hotel and Residence Kuala Lumpur
Deluxe - Kahden hengen huone - TwinOffering a city view, this studio offers plenty of in-room amenities that include a flat-screen TV, a work desk and a seating area. En suite bathroom features a rainforest shower and complimentary designer toiletries.
Deluxe - Yhden makuuhuoneen huoneistoFeaturing a separate bedroom and living area, this apartment offers plenty of in-room amenities that include a flat-screen TV with a DVD player, a work desk and a seating area. En suite bathroom features a rainforest shower and complimentary designer toiletries.
King or twin beds are available on request, subject to availability.
Premier - Yhden makuuhuoneen huoneistoThis apartment features a separate bedroom dining area and living area. The apartment offers plenty of in-room amenities that include a flat-screen TV with DVD player and a work desk. En suite bathroom features a bathtub.
PerhehuoneistoThe largest apartment offered, this apartment features 2 separate bedrooms, a living area, a well-equipped kitchen and a dining area. The living room offers plenty of space, while a desk is offered in each room. The apartment offers plenty of in-room amenities that include a flat-screen TV with DVD player. Bathrooms come with a shower.
One Bedroom Deluxe CornerProviding free toiletries and bathrobes, this apartment includes a private bathroom with a walk-in shower, a bidet and a hairdryer. In the well-fitted kitchen, guests will find a refrigerator, kitchenware, a microwave and a tea and coffee maker. This wheelchair accessible apartment features air conditioning, a seating area with a flat-screen TV and a roll-in shower. The unit offers 1 bed.
One Bedroom Deluxe Twin ApartmentProviding free toiletries and bathrobes, this twin/double room includes a private bathroom with a walk-in shower, a bidet and a hairdryer. In the well-equipped kitchen, guests will find a refrigerator, kitchenware, a microwave and a toaster. The spacious twin/double room provides a flat-screen TV with cable channels, a tea and coffee maker, a seating area, a dining area as well as city views. The unit offers 2 beds.
One Bedroom Premier Twin ApartmentOffering free toiletries and bathrobes, this twin/double room includes a private bathroom with a walk-in shower, a bath and a bidet. The well-equipped kitchen features a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. The spacious twin/double room offers a flat-screen TV with cable channels, a tea and coffee maker, a seating area, a dining area as well as city views. The unit offers 2 beds.
Kyllä, Oakwood Hotel and Residence Kuala Lumpur:ssä on uima-allas/altaita, jotka kuuluvat yhteen tai useampaan seuraavista luokista: Ulkouima-allas.Lisätietoja saat Uima-allas-kyselylomakkeen vastauksista.
Ei, Oakwood Hotel and Residence Kuala Lumpur ei tarjoa kylpylää.
Ei, Oakwood Hotel and Residence Kuala Lumpur ei salli koiria.
Kyllä, Oakwood Hotel and Residence Kuala Lumpur tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.
Kyllä, Oakwood Hotel and Residence Kuala Lumpur on kuntosali.