Hotellin terveys- & turvallisuustoimet
Kyselylomake
SaapuminenTarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista?
Ei
our airport will be conducting the needful
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa?
Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen?
Ei
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti?
Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan?
Kyllä, kaikki huoneet
PuhdistusJäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut?
Kyllä, 5 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana?
Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä?
Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita?
Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat?
Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä?
Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen?
Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit?
Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti?
Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti?
Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen?
Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin?
Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat?
Kyllä
RajoituksetOnko hissin käyttöä rajoitettu?
Hissejä ei ole
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin?
Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu?
Kyllä
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu?
Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset?
Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa?
Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa?
Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa?
Ei
Muut rajoitukset
we will be flexible and accommodating to all needs
LisätarvikkeetAnnatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)?
Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)?
Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä?
Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella?
Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten?
Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta?
Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa?
Ei
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin?
Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)?
Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty?
Ei
Poistetaanko vierashuoneista matot?
Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät?
Ei
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu?
Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti?
Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan?
Kyllä
Ruoka- ja juomapalveluTarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita?
Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan?
Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten?
Ei
Protokollat ja sertifioinnitNoudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista? Sri Lanka Medical Officer Certifications
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa?
Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla?
Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti?
Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä?
Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)?
Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa?
Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)?
We will not allow the use of sauna and steam room
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana?
Kyllä
Lisätietoja:
-During the Covid-19 Pandemic, we have been pushed to reflect on understanding and re-interpreting “luxury”. Therefore, Theva Residency has taken the necessary steps to redefine our philosophy keeping in mind of what is happening in the world and how we can work in harmony with nature to provide a refreshing soulful experience to you. We will be focusing on your mental and physical and emotional wellbeing. We will be offering an experience to refresh your mind, body and soul.
The Theva Residency will be the first “Meat Free Boutique Hotel” in Kandy. Feast on the food made by our Resident Chef and his team to produce a range of culinary delights; a fusion of East and West, new and old. The Kitchen Team has curated a menu with more nutritional and immune boosting food using our local indigenous herbs, spices, vegetables and fruits using traditional local forms of preparation. We will be catering for the pescatarian diet.
Also we have changed our Welcome Drink to a herbal immune boosting tea - Corriander.