Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaPaliria-hotelli on erinomainen valinta Chalkidan vierailijoille sen upean sijainnin vuoksi aivan kaupungin sydämessä meren äärellä. Hotellin parvekkeilta avautuvat upeat näkymät Euripoksen salmelle ja merenrannalle. Hotelli sijaitsee kätevästi lähellä monia ravintoloita, kahviloita ja kauppoja, mikä tekee siitä täydellisen tukikohdan alueen tutkimiseen. Asiakkaat kehuvat hotellia sen siisteydestä, mukavista huoneista ja erinomaisesta palvelusta vastaanotossa. Aamiainen on tyydyttävä ja runsas, sisältäen klassisia hotelliaamiaisen antimia ja jopa joitain ainutlaatuisia tarjokkaita, vaikka jotkut asiakkaat huomauttavat vegaanien ja paastoavien vieraiden vaihtoehtojen puutteesta. Huoneet tarjoavat upeat näkymät ja erinomaisen siisteyden, vaikka jotkut saattavatkin tarvita remonttia. Henkilökunta on ystävällistä ja avuliasta, ja monet vieraat kehuvat heidän ystävällisyyttään ja avuliaisuuttaan. Vaikka hotellilla ei ole omaa pysäköintialuetta, hotellin ympärillä on yksityisiä pysäköintialueita, jotka voivat olla melko kalliita. Sängyt saivat vaihtelevia arvosteluja; jotkut asiakkaat pitivät niitä mukavina, kun taas toiset pitivät niitä liian kovana tai epämukavana. Kaiken kaikkiaan Paliria-hotelli on erinomainen hinta-laatusuhteen kaupunkihotelli, joka on täydellinen budjettimatkailijoille ja tarjoaa hyvät palvelut hyvällä paikalla. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Kategoriat
Hotelli pysäköinnillä
Tämä hotelli tarjoaa pysäköintimahdollisuuden, mikä tekee siitä sopivan matkailijoille, jotka arvostavat helppoa pääsyä ja ajoneuvon turvallisuutta. Hotellin status viittaa jäsenneltyihin pysäköintijärjestelyihin.
Kolmen tähden hotelli
Tämä 3 tähden hotelli tarjoaa tilavia huoneita parvekkeilla, joista joissakin on meri- tai kaupunkinäköala. Siinä on aamiaishuone ja snackbaari. Sen sijainti on erinomainen, sijoittaen vieraat kävelyetäisyydelle kaupungin nähtävyyksistä ja rannasta. Sen kokonaisarvosana on 8,1, ja vieraat ovat jatkuvasti kehuneet hotellia sen erinomaisesta hinta-laatusuhteesta ja erinomaisista tiloista.
Hotellin terveys- & turvallisuustoimet
Noudattaa todennäköisesti vakiintuneita hygienia- ja turvallisuustoimenpiteitä, mukaan lukien säännöllinen siivous ja desinfiointi sekä henkilökunnan koulutus.Saapuminen
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Ei, 24 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, päivittäin
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti. 3 ατομα
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 15:00 - Lähtöpäivä: 11:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Ei
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Ei
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Ei
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Ei
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Hellenic Chamber of Hotelsin / Kreikan matkailuministeriön myöntämä 'Health First' -sertifikaatti.
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Ei
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: June, 01 2020
Lisätietoja: Κάνουμε απολύμανση του δωματίου με φως UVC και όζον
Yhden hengen huoneThese rooms offer side sea view.
Kahden hengen huone - DoubleThese rooms offer city view or side sea view.
Kolmen hengen huoneThese rooms offer city view or side sea view.
SviittiLuxurious, open-plan room with comfortably furnished seating area and panoramic sea view.
Kahden hengen huone - Double - MerinäköalaThis double room features a balcony with sea view, soundproofing and air conditioning.
Tietoa Paliria Hotel
Lisenssi: 1351K013A0021000
Vieraiden arvostelut
8.2
Erittäin hyvä
Sijainti
Paliria-hotellin sijainti on loistava, aivan Chalkidan sydämessä ja aivan meren rannalla. Asiakkaat ylistävät upeita näkymiä Euripussalmeen ja merenrantaan parvekkeiltaan. Hotelli sijaitsee kätevästi lähellä monia ravintoloita, kahviloita ja kauppoja, joten se on täydellinen tukikohta alueeseen tutustumiseen. Asiakkaat kehuvat hotellin siisteyttä, mukavia huoneita ja erinomaista palvelua vastaanoton henkilökunnalta. Erinomaisten näkymien, mukavien huoneiden ja loistavan sijainnin ansiosta Paliria-hotelli on erinomainen valinta Chalkidan-vierailijoille.
Aamiainen
Paliria-hotellin hintaan sisältyy erinomainen aamiainen, jossa on hyvä valikoima ja tuoreita ruokia. Vaikka jotkut vieraat pitivät sitä tavanomaisena tai keskitasoisena, monet muut kehuivat sen laatua ja valikoiman laajuutta. Joidenkin mielestä aamiaishuonetta voisi parantaa, kun taas toiset nauttivat merinäköalasta. Vegaanit ja paastoavat vieraat huomauttivat vaihtoehtojen puutteesta, mutta kaiken kaikkiaan aamiainen todettiin tyydyttäväksi ja täyttäväksi, sisältäen klassisia hotelliruokia ja jopa joitain ainutlaatuisia tarjottavia.
Huoneet
Paliria-hotelli tarjoaa erilaisia huoneita upeilla näköaloilla ja erinomaisella puhtaudella. Jotkut huoneet saattavat kaivata kunnostusta, erityisesti kylpyhuoneet ja vanhanaikaiset huonekalut. Tilavat huoneet, mukavat sängyt ja parvekkeet merinäköalalla kuitenkin korvaavat pienet puutteet. Joillakin asiakkailla oli ongelmia pysäköinnin ja concierge-palvelun puutteen kanssa, mutta henkilökunta on ystävällistä ja avuliasta. Sijainti on erinomainen, ja sieltä on helppo pääsy rantaan ja kauniit näkymät Euripoksen salmelle. Hotelli hyötyisi pienestä remontista, mutta kaiken kaikkiaan se tarjoaa mukavia ja siistejä huoneita tyydyttävään oleskeluun.
Vuoteet
Paliria-hotellin sängyt saivat vaihtelevia arvosteluja. Vaikka jotkut vieraat ylistivät sänkyjen ja patjojen mukavuutta, toisten mielestä ne olivat liian kovia tai epämukavia. Tästä huolimatta jotkut raportoivat heräävänsä mukavassa sängyssä ja nauttivansa sviitin päämakuuhuoneen mukavuudesta. Joillakin vierailla oli kuitenkin ongelmia melutason ja vedenpaineen kanssa tietyissä huoneissa, ja toiset raportoivat pahasta hajusta, joka tuli ikkunasta yöllä. Vaikka jotkut pitivät sänkyjen uutuudesta, toisten mielestä sisustus oli vanhanaikaista ja peitot vanhoja. Kaiken kaikkiaan sänkyjen mukavuustaso vaikutti vaihtelevan suuresti huoneen ja henkilökohtaisten mieltymysten mukaan.
Puhtaus
Paliria-hotellia kehutaan vieraiden keskuudessa sen siisteydestä. Huoneiden sanotaan olevan erittäin siistejä ja tilavia, ja jotkut jopa kuvailevat niitä tahrattomiksi. Hotellin sijainti ja henkilökunnan ystävällisyys saavat myös positiivista palautetta. Jotkut vieraat ovat kuitenkin raportoineet ongelmista vanhentuneiden huonekalujen ja remontin tarpeessa olevien kylpyhuoneiden kanssa. Muutama negatiivinen kommentti mainitsee epäsiistejä alueita tai homepilkkuja, mutta nämä vaikuttavat olevan yksittäisiä tapauksia eikä toistuvia ongelmia. Kaiken kaikkiaan vieraat vaikuttavat olevan tyytyväisiä Paliria-hotellin siisteyteen.
Henkilöstö
Paliria-hotellin vieraanvarainen ja avulias henkilökunta on saanut vierailta paljon kiitosta, ja monet ovat kuvanneet palvelun erinomaiseksi ja loistavaksi. Vastaanoton henkilökuntaa on kehuttu ystävällisyydestä ja avuliaisuudesta. Vieraat ovat myös huomioineet siivoushenkilökunnan kohteliaisuuden, ja yksi henkilö nosti Lydian esiin hänen erinomaisesta palvelustaan. Aamiainen on saanut kehuja runsaudestaan ja täyttävyydestään, ja henkilökunta on huomioinut vieraiden tarpeet. Myös hotellin siisteyttä, sijaintia ja huoneita on kehuttu. Jotkut vieraat ovat kuitenkin ilmaisseet tyytymättömyytensä henkilökunnan ammattitaitoon ja huomaamattomuuteen, ja yhdellä henkilöllä oli ongelma kadonneen matkatavaran kanssa, jota hotellin henkilökunta ei ratkaissut. Kaiken kaikkiaan matkailijat puhuvat erittäin myönteisesti hotellin ystävällisestä ja kohteliaasta henkilökunnasta, mikä tekee oleskelusta Paliria-hotellissa miellyttävän.
Pysäköinti
Paliria-hotellilla ei valitettavasti ole omaa pysäköintialuetta, mutta hotellin ympärillä on yksityisiä pysäköintialueita, jotka voivat olla melko kalliita. Jotkut vieraat ehdottavat parempaa tiedonkulkua hotellin ja pysäköintialueen henkilökunnan välillä pysäköintikokemuksen parantamiseksi. Kadunvarsipaikkoja voi olla vaikea löytää, ja ne voivat vaatia pienen kävelymatkan, mutta lähellä on katettuja pysäköintihalleja. On tärkeää huomata, että jotkut vieraat yllättyivät siitä, että pysäköinti ei sisältynyt heidän varaukseensa ja että se maksettiin muualla, joten muista tarkistaa asia etukäteen. Kaiken kaikkiaan, vaikka pysäköinti voi olla hieman haastavaa, sen ei pitäisi estää vierailijoita kokemasta kaunista Paliria-hotellia.
Kolme tähteä
Paliria-hotelli on erinomainen ja edullinen kaupunkihotelli, joka sopii täydellisesti budjettimatkailijoille. Vaikka se on vanha hotelli, siinä on hyvät palvelut ja se sijaitsee hyvällä paikalla. Aamiainen on hyvä, erityisesti 3 tähden kreikkalaiseksi hotelliksi. Aamukahvi on vain ranskalaista, mikä on sopimatonta vuonna 2022. Paliria-hotelli on kuitenkin turvallinen ja rehellinen valinta rahalle. Jotkin hotellin tilat ovat ruosteisia ja vanhentuneita, ja henkilökunnan joustamattomuus aiheuttaa pieniä haittoja. Tästä huolimatta vieraat palaavat todennäköisesti tähän hotelliin.
Ei, Paliria Hotel ei ole uima-allasta.
Ei, Paliria Hotel ei tarjoa kylpylää.
Ei, Paliria Hotel ei salli koiria.
Kyllä, Paliria Hotel tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.