Hotel Jadran

Split 43.50205600, 16.42465400 , Sustjepanski Put 23 (Näytä kartalla)
6.7
Rated


Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta 1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaHotelli Jadran sijaitsee erinomaisella paikalla meren rannalla, tarjoten vieraille maalaukselliset näkymät venesatamaan ja helpon pääsyn Splitin suosituimpiin nähtävyyksiin, kuten historialliseen kaupungin keskustaan ​​ja rannoille. Hotellin sijainti lähellä rauhallista pientä satamaa tarjoaa seesteisen ympäristön, mutta on silti vain 10–20 minuutin kävelymatkan päässä Splitin vilkkaasta ytimestä, mikä tekee siitä täydellisen sekä rentoutumiseen että nähtävyyksien katseluun. Vieraat arvostavat erityisesti iltakävelyitä ja paikallisia ruokailumahdollisuuksia.

Hotellin aamiainen saa ristiriitaisia arvioita, ja yleisesti ollaan sitä mieltä, että tarjonta on perustasoa ja siitä puuttuu vaihtelua, vaikka jotkut vieraat pitävät sitä riittävän maukkaana ja tuoreena. Ystävällinen ja avulias henkilökunta aamiaisen aikana on huomattu positiiviseksi seikaksi, vaikka ruoan monipuolisuutta ja täydentämistä kaivataan.

Myös mielipiteet huoneista vaihtelevat. Monet arvostavat siisteyttä, mukavuutta ja parvekkeilta avautuvia näkymiä satamaan ja merelle. Jotkut kokevat kuitenkin, että kokemusta heikentävät esimerkiksi pienten huoneiden koko, perusmukavuuksien (kuten jääkaappien ja tallelokeroiden) puute sekä kulumisen merkit, kuten likaiset matot ja huonosti toimiva ilmastointi.

Siisteys on epätasaista koko hotellissa; vaikka joidenkin huoneiden ja kylpyhuoneiden todetaan olevan erittäin siistejä, muut alueet kärsivät tahraisista matoista, homeesta ja pinttyneestä liasta, mikä viittaa yleiseen tarpeeseen parantaa kunnossapitoa. Henkilökunnan ammattimainen ja huolehtiva asenne lieventää osittain näitä huolenaiheita monien vieraiden kohdalla.

Henkilökunta saa yleisesti kiitosta vieraanvaraisuudestaan ​​ja avuliaisuudestaan, mikä tekee vieraiden oleskelusta nautinnollisempaa heidän tarkkaavaisuudellaan ja arvokkailla ehdotuksillaan. Mainitaan kuitenkin yksittäisiä tapauksia töykeydestä ja huonoista viestintätaidoista, erityisesti yöhenkilökunnan osalta.

Hotellin läheisyys merelle on kohokohta, ja rantaklubi ja nimetyt uima-alueet ovat helposti saavutettavissa lyhyen kävelymatkan päässä. Sijaintia parantavat entisestään lähellä olevat viheralueet ja puisto, jotka lisäävät rentouttavaa tunnelmaa.

Sänkyjen osalta, vaikka monet vieraat pitävät niitä mukavina ja hyvien yöunien mahdollistajina, toiset raportoivat ongelmista epämukavien, huonosti tehtyjen tai kuluneiden sänkyjen ja tyynyjen kanssa.

Yhteenvetona voidaan todeta, että Hotel Jadran erottuu erinomaisella sijainnillaan ja maalauksellisilla näkymillään, joita tukee yleisesti ystävällinen henkilökunta ja rauhallinen ympäristö. Aamiaisvalikoiman, huoneiden mukavuuksien ja yleisen siisteyden parantaminen parantaisi kuitenkin merkittävästi asiakaskokemusta.
Näytä lisää
Kategoriat
Rantahotelli
Tämä hotelli on lähellä rantaa ja tarjoaa Adrianmeren näkymät paremmista huoneista. Se sijaitsee Sustjepanski putilla.

Perheystävällinen hotelli
Mukavuuksiin kuuluvat ulkouima-allas ja aurinkoterassi. Nämä mukavuudet tarjoavat virkistysmahdollisuuksia perheille, parantaen heidän oleskeluaan rentoutumis- ja hauskanpitomahdollisuuksilla.

Kolmen tähden hotelli
Tämä hotelli sijaitsee lähellä Bacvicen rantaa ja Kroatian merimuseota ja tarjoaa miellyttävän oleskelun hyvällä palvelulla. Se tarjoaa helpon pääsyn suosittuihin nähtävyyksiin ja mukavan kokemuksen.

Huonetyypit
Vieraiden arvostelut
6.7
Rated
Sijainti
Hotel Jadrania kehutaan sen erinomaisesta sijainnista, aivan meren äärellä ja kävelymatkan päässä monista Splitin tärkeimmistä nähtävyyksistä. Asiakkaat huomauttavat sen olevan lähellä historiallista kaupungin keskustaa, Riva-rantakatua ja monia rantoja, mikä tekee siitä ihanteellisen sekä rentoutumiseen että nähtävyyksien katseluun. Hotellin rauhallinen sijainti pienen sataman äärellä tarjoaa seesteisen pakopaikan vilkkaammilta turistialueilta, mutta silti helpon pääsyn kaupungin eloisaan ytimeen, joka on vain 10–20 minuutin kävelymatkan päässä.

Useat arvioijat korostavat maalauksellisia näkymiä venesatamaan ja merelle huoneistaan tai parvekkeiltaan, mikä parantaa heidän kokemustaan. Hotellin sijaintia arvostetaan erityisesti iltakävelyiden ja ruokailun kannalta, koska se sijaitsee mukavasti paikallisen keittiön ja maisemareittien tutkimiseen. Lisäksi mukavuudet, kuten lähellä olevat rantaklubit ja puistotilat, mainitaan usein positiivisina asioina.

Vaikka hotellin rakenteen on huomattu muuttuneen vanhasta urheilutilasta, sen muuntaminen ei ole heikentänyt sen erinomaista sijaintia. Jotkut vieraat mainitsevat myös pysäköintimahdollisuuden, vaikka ilmaisen paikan varmistaminen voi joskus olla haastavaa. Hyvä palvelu, siisteys ja rauhallinen ympäristö tekevät Hotel Jadranista vahvan valinnan vierailijoille, jotka haluavat nauttia sekä Splitin luonnonkauneudesta että historiallisesta viehätyksestä.

Aamiainen
Aamiainen Hotel Jadranissa saa vaihtelevaa palautetta vierailta. Kommentit viittaavat yleisesti siihen, että aamiaistarjonta on hyvin perustasoa, ja toistuva teema on valikoiman suppeus ja täydennysten puute. Monet vieraat huomauttivat tuoreiden hedelmien ja vihannesten puuttumisesta aamiaisbuffetissa, minkä jotkut kokivat pettymykseksi. Tästä huolimatta muutamat vieraat arvostivat aamiaista ja kuvasivat sen maukkaaksi, tuoreeksi ja riittäväksi tarpeisiinsa.

Useat arvostelut korostavat ystävällistä ja avuliasta henkilökuntaa, mikä vaikutti myönteisesti joidenkin vierailijoiden ruokailukokemukseen. Joitakin mainittuja yksityiskohtia ovat hyvät vaihtoehdot makeiden ja suolaisten tuotteiden välillä sekä siistit ruokailuolosuhteet. Yleinen mielipide kuitenkin heijastaa sitä, että parannuksia voitaisiin tehdä, erityisesti tarjotun ruoan valikoiman ja määrän suhteen. Ilman näitä parannuksia jotkut vieraat uskovat, että aamiainen ei välttämättä vastaa odotuksia, varsinkin hinta huomioon ottaen.

Huoneet
Hotelli Jadranin huoneet tarjoavat vaihtelevan kokemuksen. Monet vieraat arvostivat siisteyttä ja totesivat, että siivouspalvelu oli erinomaista ja tarjosi säännöllisesti puhtaita pyyhkeitä. Mukavuudesta annettiin pisteitä, ja jotkut kuvasivat huoneita mukaviksi ja siisteiksi, erityisesti parvekkeellisia huoneita, joista oli kauniit näkymät satamaan ja merelle. Huoneita kuvailtiin myös tyylikkäiksi ja joskus hiljattain remontoiduiksi, mikä edisti mukavaa oleskelua.

Useat seikat kuitenkin heikensivät kokonaiskokemusta. Monet huoneet olivat odotettua pienempiä ja niistä puuttui perusmukavuuksia, kuten jääkaappeja, tallelokeroita ja hiustenkuivaajia. Siisteys oli toistuva ongelma, ja raportoitiin likaisista matoista, pinttyneestä liasta kylpyhuoneissa ja jopa homeesta suihkuissa. Ilmastointi oli toinen ongelma-alue, ja jotkut vieraat ilmoittivat toimintahäiriöistä.

Huoneiden yleiskunto osoitti kulumisen merkkejä, ja valitettiin kuluneista tyynyistä, alkeellisista ovilukoista ja roikkuvasta tapetista. Huoneiden visuaalinen ilme kuvattiin usein epäsuhtaiseksi verrattuna online-kuviin, ja jotkut ilmoittivat sisustuksen olevan yksinkertainen tai vanhentunut.

Vieraille, jotka etsivät käytännöllistä ja riittävää majoitusta, Hotel Jadran voi riittää, varsinkin kun joistakin huoneista on kauniit näkymät ja mukavuudet. Kuitenkin niille, jotka ovat herkkiä siisteydelle ja moderneille mukavuuksille, saattaa olla huomattavia puutteita.

Vuoteet
Hotelli Jadran saa ristiriitaista palautetta sängyistään. Positiivista on, että monet vieraat pitivät sänkyjä erittäin mukavina, ja jotkut kuvasivat niitä erinomaisen laadukkaiksi ja sopiviksi hyviin yöuniin. Patjoja kehuttiin usein niiden mukavuudesta. Toisaalta oli myös useita kritiikin aiheita. Jotkut vieraat ilmoittivat epämukavista sängyistä ja tyynyistä, joita kuvailtiin ohuimmiksi koskaan ja kuluneiksi. Ongelmia olivat huonosti tehdyt sängyt ja sängyt, jotka narisivat pahasti.

Puhtaus
Hotelli Jadran on saanut ristiriitaista palautetta siisteydestään, vaikka jotkut arvostelut korostavatkin positiivisia näkökohtia. Vieraat arvostivat tiettyjen huoneiden sänkyjen ja kylpyhuoneiden täsmällistä puhtautta, kuvaillen näitä alueita erittäin siisteiksi. Hotellissa, joka sijaitsee hyvällä paikalla ja on hiljainen, on myös hyvin tilaa joissakin sen majoitustiloissa.

Hotellin yleiskunto ei kuitenkaan ole ollut suotuisa, ja useat raportit kertovat likaisista matoista, tahraisista seinistä ja pinttyneestä liasta kylpyhuoneissa. Useat arvostelijat huomauttivat, että kiinteistö vaikuttaa "väsyneeltä" ja vanhentuneelta, ja siellä on havaittavissa hämähäkinverkkoja, hometta ja epäjohdonmukaisuuksia siivouspalvelussa. Myös likaiset ilmastointilaitteet, kuluneet pyyhkeet ja harvakseltaan tapahtuva huonesiivous huomattiin.

Julkiset palvelut, kuten pysäköinti, eivät ole nimettyjä, mikä saattaa aiheuttaa hankaluuksia. Lisäksi jotkin hotellin osat, kuten huoneet, joissa on tahraiset matot ja seiniä, jotka kaipaavat uudelleenmaalausta, eivät vastaa vieraiden odottamaa siisteyttä. Joistakin ammattitaitoisista ja huolehtivista työntekijöistä huolimatta yleisvaikutelma siisteydestä ja kunnossapidosta jättää paljon toivomisen varaa. Parannukset näillä alueilla voisivat parantaa merkittävästi vierailukokemusta Hotel Jadranissa.

Henkilöstö
Hotelli Jadranin henkilökunta on saanut vaihtelevia arvosteluja, ja monet vieraat ovat ylistäneet heidän avuliaisuuttaan ja ystävällisyyttään. Suurin osa arvosteluista korostaa henkilökunnan vieraanvaraisuutta ja huomioi, että he ovat erityisen huomaavaisia ja mukautuvia. Vieraat arvostivat henkilökunnan arvokkaita ehdotuksia ja vinkkejä, jotka paransivat heidän oleskeluaan. Vastaanottotiimi, erityisesti kaksi naista, sai kiitosta ystävällisestä käytöksestään ja avustaan. Jotkut vieraat mainitsivat erityisiä tapauksia, joissa henkilökunnan jäsenet, kuten ravintolan nainen, varmistivat, että kaikki oli hyvin varusteltu ja järjestyksessä.

Kaikki arvostelut eivät kuitenkaan olleet myönteisiä. Muutamissa raporteissa mainittiin töykeää ja epäammattimaista käytöstä, erityisesti yöhenkilökunnan ja joidenkin vastaanottovirkailijoiden osalta. Myös viestintäongelmia huomattiin, sillä joillakin henkilökunnan jäsenillä oli vaikeuksia englannin kielen kanssa, mikä johti toisinaan turhautumiseen. Näistä yksittäisistä tapauksista huolimatta yleinen mielipide viittaa ystävälliseen ja kohteliaaseen tiimiin, joka pyrkii tekemään vieraiden kokemuksista ikimuistoisia.

Erityismainintoja tehtiin päivähenkilökunnan luomasta yleisestä miellyttävästä ilmapiiristä sekä heidän jatkuvasta ystävällisyydestään ja lähestyttävyydestään. Vaikka joitain kielteisiä kokemuksia oli, Hotel Jadranin henkilökunnan enemmistön myönteiset vuorovaikutukset ja palvelu näyttävät jättävän pysyvän vaikutuksen moniin vieraisiin.

Ranta
Hotel Jadran sijaitsee kadehdittavan merenrantapaikan päällä, minkä ansiosta asiakkaat voivat nauttia meren läheisyydestä vaivattomasti. Hotelli sijaitsee aivan pienen sataman vieressä, joten sieltä on helppo pääsy kiinnitysmahdollisuuksiin ja maisemallisiin kävelyihin rannikolla. Rannalle pääsee helposti 5–10 minuutin kävelymatkan päässä, jossa asiakkaat voivat löytää rantaklubin, jossa on ruokailutilat laiturilla, sekä kaksi erillistä uintialuetta. Niille, jotka haluavat suoran pääsyn syvään veteen, hotellin vierestä johtavat portaat mereen.

Hotellin ympäristö on yhtä edullinen, sillä se sijaitsee noin 1 kilometrin päässä vanhastakaupungista ja lähellä kaupungin keskustaa ja satamaa. Lisäksi se on puiston vieressä, mikä parantaa kokonaisvaltaista kokemusta viheralueilla ja rennolla ympäristöllä.

Vaikka seinien siisteydessä on pieniä puutteita, jotka vaatisivat huomiota, sijainnin edut ovat huomattavasti näitä huolenaiheita suuremmat. Halusitpa sitten rentoutua meren rannalla tai tutustua lähellä oleviin kaupungin nähtävyyksiin, Hotel Jadran tarjoaa kätevän ja maisemallisen tukikohdan matkailijoille.


Ei, Hotel Jadran ei ole uima-allasta.

Ei, Hotel Jadran ei tarjoa kylpylää.

Ei, Hotel Jadran ei salli koiria.

Ei, Hotel Jadran ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.

Ei, Hotel Jadran ei ole kuntosalia.

Sijainti Näytä kartta
Lisää vaihtoehtoja
Slavija Culture Heritage Hotel
  • Hotelli Splitissä

  • 8.8 Erinomainen

  • Alkaen $138

Hotel Kastel 1700
  • Hotelli Splitissä

  • 8.5 Erittäin hyvä

  • Alkaen $71

Hotel Peristil
  • Hotelli Splitissä

  • 8.6 Erittäin hyvä

  • Alkaen $173

Annex building of Art Hotel
  • Hotelli Splitissä

  • 8.9 Erinomainen

  • Alkaen $125



7.372.316

Hotellit

60

Kategoriat

49.804

Alueet

208.995

Kaupungit


×
×
Tulopäivä
× Etusivu Yleistä Lehdistö Kategoriat Blogi Hotellipalkinnot Travelmyth GPT Ota yhteyttä Käyttöehdot Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö Usein kysytyt kysymykset