Caesar Hotel

Muscat 23.59338200, 58.42349600 , Po Box 137, Pc 112, Al Azaiba Dohat Aladab Road, Al Khuwair (Näytä kartalla)
7.3
Hyvä


Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta 1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaCaesar-hotelli Muskatissa saa vaihtelevia arvosteluja, joissa on sekä positiivista että negatiivista palautetta.

Hotellin sijainti saa paljon kiitosta, ja sitä kuvataan usein erinomaiseksi ja eläväiseksi sen keskeisen sijainnin vuoksi Al Khawairin alueella. Asiakkaat arvostavat sen läheisyyttä supermarketteihin, ruokapaikkoihin, kahviloihin, autovuokraamoihin ja useisiin ostoskeskuksiin. Tämä helppokulkuisuus tekee siitä kätevän sekä ostoksille ja ruokailuun että turismille, kun tärkeisiin kaupungin maamerkkeihin ja Al Qurmin rauhalliselle rannalle on helppo pääsy.

Mitä tulee huoneisiin, monet asiakkaat kehuvat niiden tilavuutta, siisteyttä ja mukavuutta. Huoneiden sisustus ja hyvin hoidettu kunto ylittävät usein odotukset, mikä lisää niiden esteettistä vetovoimaa. Toistuvia valituksia ovat kuitenkin meluhaitat huonon äänieristyksen vuoksi, epämiellyttävät hajut, kuten savukkeen savu ja viemärikaasu, sekä vanhentuneet huonekalut. Asiakkaat ovat myös raportoineet ongelmista huoneiden kalusteissa ja mukavuuksissa, kuten toimimattomissa putkistoissa, huonekaluissa, television laadussa sekä ilmastoinnin ja huonepuhelimen kunnossa.

Siisteys on toinen vahvuus, ja hotellin siivoushenkilökunta saa kiitosta ponnisteluistaan. Asiakkaat kuvaavat usein kiinteistöä, huoneita ja tiloja erittäin siisteiksi ja hyvin hoidetuiksi. Siitä huolimatta on ollut satunnaisia ongelmia tahrojen, hajujen ja tuholaisten, kuten torakoiden ja hyttysten, kanssa, erityisesti kylpyhuoneissa.

Caesar-hotellin henkilökuntaa korostetaan usein heidän kohteliaisuudestaan, avuliaisuudestaan ja ystävällisyydestään. Vastaanotto-, siivous- ja keittiöhenkilökunta on tunnettu ammattimaisuudestaan ja mukautuvuudestaan, mikä tekee asiakkaisiin positiivisen vaikutuksen. Avainhenkilöstöä, mukaan lukien erottuvat henkilöt, kuten herra Saif ja Mohammed, kehutaan heidän erinomaisesta palvelustaan. Joitakin epäjohdonmukaisuuksia esiintyy iltavastaanottohenkilöstön kanssa, jolla on todettu olevan parannettavaa, sekä satunnaisia raportteja negatiivisista vuorovaikutuksista ja ylihinnoittelusta.

Aamiaisen suhteen arvostelut ovat ristiriitaisia. Vaikka jotkut asiakkaat arvostavat vaihtoehtojen monipuolisuutta ja runsasta huoneeseen toimitusta, toiset kokevat, että laatu ja monimuotoisuus eivät ole riittäviä, vaan kallistuvat pääasiassa intialaiseen keittiöön. Ongelmat, kuten hidas palvelu ja riittämätön ruokatarjonta, heikentävät kokemusta joidenkin asiakkaiden kohdalla.

Hotellin soveltuvuus perheille on vaihtelevaa, ja jotkut asiakkaat toteavat, että se ei ehkä ole ihanteellinen lapsiperheille tai konservatiivista ympäristöä etsiville melun ja tiettyjen mukavuuksien, kuten hotellin shisha-kahvilan, vuoksi.

Caesar-hotellin sänkyjen mukavuus on yleisesti ottaen myönteisesti arvioitu, ja monet asiakkaat huomauttavat niiden mukavuustason. Joitakin ongelmia havaittiin kovien tyynyjen ja satunnaisesti epäsiistien vuodevaatteiden kanssa, mutta kaiken kaikkiaan sänkyjen mukavuus on positiivinen kohokohta.

Kolmen tähden hotellina Caesar-hotelli tarjoaa edullisen, siistin ja kohtuuhintaisen oleskelun mukavilla huoneilla. Vaikka aamiainen voi olla mitäänsanomaton ja shisha-kahvila voi aiheuttaa meluhaittoja, hotellin strateginen sijainti ja yleinen siisteys tekevät siitä varteenotettavan vaihtoehdon erityisesti niille, jotka pitävät edullisuutta ja keskeistä sijaintia Muskatissa tärkeänä. Parannukset tietyillä alueilla, kuten aamiaisen monipuolisuudessa, perheystävällisyydessä ja huoneiden kunnossapidossa, voisivat parantaa merkittävästi yleistä asiakaskokemusta.
Näytä lisää
Kategoriat
Budget-hotelli
Caesar Hotel on budjettihotelli Al Khuwairissa. Se tarjoaa perusmukavuudet mukavaan oleskeluun.

Kolmen tähden hotelli
Tämä hotelli sijaitsee hyvällä paikalla ja tarjoaa olennaiset mukavuudet mukavaan oleskeluun. Se tarjoaa hyvän tasapainon arvon ja palvelun välillä, mikä tekee siitä sopivan budjettitietoisille matkailijoille.

Häämatkahotelli

Perheystävällinen hotelli

Bisnes-hotelli

Esteetön hotelli

Hotelli kuntosalilla

Huonetyypit
Kahden hengen huone - Double Featuring a classic decor, this air-conditioned room offers a flat-screen TV, a work desk and a safety deposit box. The bathroom is fitted with a shower.

Deluxe-huone Featuring a classic decor, this spacious, air-conditioned room offers a flat-screen TV, a work desk and a safety deposit box. The bathroom is fitted with a shower.

Sviitti Featuring a classic decor, this extra spacious, air-conditioned suite offers a living area with a flat-screen TV, a work desk and a safety deposit box. The bathroom is fitted with a shower. This suite can accommodate a third guest provided that an extra bed needs to be arranged at an additional fee. Connecting rooms are subject to availability.

Kahden hengen huone - Twin Offering free toiletries, this twin room includes a private bathroom with a walk-in shower, a bidet and a hairdryer. The twin room offers air conditioning, a private entrance, a tea and coffee maker, a wardrobe, as well as a flat-screen TV with cable channels. The unit has 2 beds.

Vieraiden arvostelut
7.3
Hyvä
Sijainti
Caesar Hotelin sijainti on erittäin kehuttu, ja sitä kuvataan usein erinomaiseksi ja eläväiseksi. Se sijaitsee Al Khawairin alueen keskustassa, ja asiakkaat arvostavat sen läheisyyttä monipuolisiin palveluihin, kuten supermarketeihin, ruokapaikkoihin, kahviloihin, autovuokraamoihin ja lukuisiin ostoskeskuksiin. Hotellin sijainnista on helppo päästä tärkeimpiin maamerkkeihin, markkinoille ja kaupungin rauhallisiin mutta vilkkaisiin osiin. Tusinan hyvän ravintolan ja Al Qurmin rannan ympäröimänä asiakkaat pitävät sijaintia kätevänä paitsi ostoksille ja ruokailuun, myös viihteeseen ja matkailuun. Kävijät korostavat jatkuvasti sen strategista ja keskeistä maantieteellistä sijaintia, mikä tekee hotellista erinomaisen valinnan niille, jotka haluavat tutustua Muscatiin helposti.

Aamiainen
Caesar-hotellin aamiaispalvelu saa vaihtelevia arvosteluja. Vaikka jotkut vieraat pitivät valikoimaa monipuolisena ja arvostivat aamiaisen runsaita määriä huoneisiin toimitettuna, toisten mielestä yleinen laatu ja monipuolisuus olivat puutteellisia. Aamiaisen kuvataan painottuvan voimakkaasti intialaiseen ruokaan, ja sen valikoima on rajallinen, eikä se täytä 3 tähden hotellin odotuksia. Palvelusta on myös valitettu, muun muassa riittämättömästä ruoan määrästä, hitaasta palvelusta ja siitä, että henkilökunnalla on vaikeuksia englannin kielen kanssa ja ruokien oikeanlaisessa valmistamisessa.

Positiivisena puolena useat vieraat mainitsivat aamiaisen olevan hyvää, vaikka se ei ollutkaan buffet-tyylinen. Sen sijaan kaikille tarjoiltiin samoja ruokia, minkä jotkut kokivat hyväksyttäväksi. Henkilökunnan pyrkimyksiä tarjota sopiva ruokailukokemus myös korostettiin. Joillekin aamiaisen laatu ja valikoima jättivät kuitenkin paljon toivomisen varaa. Lisäksi aamiaisen hinnoittelu ei ollut edullisempaa kuin paikallisissa kahviloissa, minkä jotkut vieraat kokivat kalliiksi. Kaiken kaikkiaan, vaikka on kiitettäviäkin puolia, Caesar-hotellin aamiaisen valikoimassa ja palvelussa on parantamisen varaa.

Huoneet
Caesar-hotellin huoneet saavat asiakkailta vaihtelevia arvosteluja. Positiivista on, että monet asiakkaat arvostavat huoneiden tilavuutta, siisteyttä ja mukavuutta kuvaillen niitä hyvin sisustetuiksi ja viihtyisiksi. Useat asiakkaat totesivat, että huoneet ylittivät heidän odotuksensa koon ja ulkonäön suhteen mukavilla sängyillä ja riittävillä mukavuuksilla. Siisteyttä korostetaan jatkuvasti vahvana puolena, ja itse kiinteistö on hyvin hoidettu.

Kuitenkin useita ongelmia on tuotu esiin. Melu on yleinen valituksen aihe, ja raporttien mukaan huono äänieristys mahdollistaa häiriöt sekä naapurihuoneista että ulkopuolelta. Epämiellyttävien hajujen, kuten tupakan savu ja viemärikaasut, esiintyminen huoneissa on merkittävä toistuva ongelma, jonka monet asiakkaat mainitsevat. Lisäksi huonekalut kuvataan usein vanhoiksi ja vanhentuneiksi, ja huoneen kalusteiden kunnosta ja toimivuudesta valitetaan usein, mukaan lukien epämukavat tuolit, toimimattomat putket ja huono TV-kanavien laatu.

Palveluun liittyvät ongelmat myös pilaavat kokemusta hitaalla huonepalvelulla, viivästyksillä sisäänkirjautumisessa ja matkatavaroiden käsittelyssä sekä joskus luvattujen huonepalveluiden, kuten savuttomien ympäristöjen, puuttumisella. Raportit toimimattomista huoneen avainkorteista, epäjohdonmukaisesta ilmastoinnista, sähköongelmista ja huonepuhelimen ongelmista heikentävät entisestään yleistä kokemusta. Jotkut vieraat kokivat myös, että huoneet eivät vastanneet heidän odotuksiaan toimitettujen valokuvien perusteella.

Tilavasta ja siististä ympäristöstä sekä ostoskeskusten läheisyydestä huolimatta lukuisat toiminta- ja ylläpito-ongelmat viittaavat siihen, että parannuksia tarvitaan asiakastyytyväisyyden parantamiseksi täysimääräisesti.

Vuoteet
Caesar Hotel saa yleisesti ottaen positiivista palautetta sängyistään, ja monet vieraat huomioivat sekä sänkyjen että liinavaatteiden mukavuuden. Ilmaisu "sänky on mukava" mainitaan usein, samoin kuin "sänky on erittäin mukava". On kuitenkin olemassa muutamia arvosteluja, pääasiassa tyynyistä, jotka joidenkin vieraiden mielestä olivat hieman kovia ja sopimattomia, mikä saattaa aiheuttaa niskavaivoja. Vaikka jotkut vieraat arvostivat peittoja, esiin nostettiin ongelmia, kuten vanhat lakanat ja tohveleiden puute. Muutama vieras huomautti, että sänky ei ollut aina puhdas ja siinä oli joskus epämiellyttävä haju. Kaiken kaikkiaan, näistä haitoista huolimatta, Caesar-hotellin sänkyjen mukavuus on merkittävä positiivinen näkökohta, jonka vieraat usein mainitsevat.

Puhtaus
Caesar Hotel saa siivouksen osalta vaihtelevaa palautetta, joka perustuu asiakasarvioihin, joissa korostuu erityisesti myönteiset seikat. Monet vieraat ylistävät hotellia puhtaaksi ja hyvin hoidetuksi, ja erityistä kiitosta saavat tilavat ja tahrattomat huoneet. Hotellin yleistä siisteyttä pidetään erinomaisena, ja arvioijat huomauttavat puhtaista matoista ja hyvin järjestetyistä tiloista. Asiakkaat kuvaavat usein kiinteistöä, huoneita ja tiloja erittäin siisteiksi ja kauniiksi, mikä luo miellyttävän oleskelun.

On kuitenkin joitain huolenaiheita, jotka heikentävät yleistä käsitystä. Raportoituja ongelmia ovat muun muassa tahrat sohvilla, torakat kylpyhuoneessa ja jatkuva tupakan ja vesipiipun haju huoneissa. Joissakin arvosteluissa mainitaan hyttysten esiintyminen ja asianmukaisen ylläpidon puute, erityisesti kylpyhuoneissa, mikä voi vaikuttaa asiakaskokemukseen.

Näistä haitoista huolimatta hotellin siivoushenkilökunta saa tunnustusta tehokkaista ja jatkuvista ponnisteluistaan, jotka ylläpitävät korkeaa siisteystasoa monilla alueilla. Niille, jotka pitävät puhdasta ympäristöä ensisijaisena, Caesar Hotel täyttää usein odotukset, vaikka satunnaisia ongelmia saattaa ilmetä.

Henkilöstö
Caesar-hotellin ylpeydenaihe on kohtelias, avulias ja ystävällinen henkilökunta, vastaanottovirkailijoista siivoojiin ja keittiötyöntekijöihin. Asiakkaat korostavat usein henkilökunnan ammattimaisuutta, omistautumista ja huomiokykyä yksityiskohtiin. Kohtelias ja avulias käytös on hotellin palvelun tunnusmerkki.

Erityismainintoja saavat tehokas ja kunnioittava vastaanottotiimi, erityisesti erinomaiset työntekijät, kuten herra Saif ja Mohammed, joita kehutaan yhteistyökykyisyydestä ja kommunikatiivisuudesta. Omanilaiset vastaanottohenkilöt saavat erityiskiitosta erinomaisesta palvelustaan ja mukavasta käytöksestään asiakkaita kohtaan.

Jotkut asiakkaat mainitsivat kuitenkin epäjohdonmukaisuuksia vastaanottopalvelussa ja huomauttivat, että vaikka aamuvuoro on huomattavan ystävällinen, iltavuoro voisi hyötyä enemmästä kannustuksesta. Vastaanottokokemuksesta on ristiriitaisia arvioita, ja muutama asiakas on raportoinut kielteisistä vuorovaikutuksista ja ongelmista, jotka liittyvät liikaa veloittamiseen.

Näistä satunnaisista lipsahduksista huolimatta yleinen mielikuva on, että hotellin henkilökunnan käytös on erinomaista, mikä tekee heistä vahvan voimavaran Caesar-hotellin vieraanvaraisuudelle. Tämä luo yleisesti positiivisen vaikutelman useimmille asiakkaille, jotka arvostavat henkilökunnan luomaa ystävällistä ja avuliasta ilmapiiriä.

Perhe
Caesar-hotellista saatujen palautteiden perusteella se ei vaikuta olevan ihanteellinen kohde perheille, erityisesti lapsiperheille tai niille, jotka etsivät konservatiivisempaa ympäristöä. Monet vieraat mainitsivat hotellin sopimattomaksi perheille, ja syyksi he nimesivät äänekkäät tytöt aulassa ja kerroksissa, mikä loi epämiellyttävän tunnelman. Huolta herätti myös turvamiesten läsnäolo hissin edessä ja hotellin sisällä sijaitseva shisha-kahvila, jotka molemmat tekijät perheet kokivat epämiellyttäviksi. Lisäksi hotellissa oli tietyillä alueilla paha haju, ja siitä puuttui tiettyjä mukavuuksia, kuten TV-kanavia, jotka voisivat parantaa lapsiperheiden oleskelua. Vaikka mainintoja hotellin turvallisuudesta lasten kanssa majoittuvien kannalta oli, yleinen mielipide viittaa siihen, että Caesar-hotelli ei välttämättä vastaa perhekeskeisten matkailijoiden tarpeita ja odotuksia.

Kolme tähteä
Caesar Hotel on kolmen tähden hotelli, joka tarjoaa siistin ja kohtuuhintaisen majoituksen mukavilla huoneilla, jotka takaavat hyvän mukavuustason ja rauhallisuuden. Asiakkaat arvostavat jatkuvasti erinomaisten siivoojien ponnisteluja, mikä edistää hotellin yleistä puhtautta. Vastaanotto ja yleinen palvelu päivällä saavat myös positiivista palautetta.

Vaikka hotelli on yleisesti ottaen rauhallinen, pohjakerroksessa sijaitseva kahvila, joka toimii myös shisha-kahvilana ja discona, voi olla melun lähde, erityisesti varhain aamulla kello 3.00–5.00. Tämä voi olla häiritsevää niille, jotka etsivät rauhallisia yöunia. Tästä huolimatta kahvilan todetaan olevan hyvä paikka rentoutua vähemmän häiritsevinä aikoina.

Caesar-hotellin aamiainen ei täytä kolmen tähden hotellin odotuksia, ja joitain perusmukavuuksia puuttuu, mikä voi vaikuttaa oleskelun yleiseen mukavuuteen ja tyytyväisyyteen. Siitä huolimatta rauhallinen sijainti ja kohtuullinen hinta tekevät siitä varteenotettavan vaihtoehdon niille, jotka arvostavat majoituksessaan edullisuutta ja puhtautta.


Ei, Caesar Hotel ei ole uima-allasta.

Ei, Caesar Hotel ei tarjoa kylpylää.

Ei, Caesar Hotel ei salli koiria.

Ei, Caesar Hotel ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.

Kyllä, Caesar Hotel on kuntosali.

Sijainti Näytä kartta
Lisää vaihtoehtoja
Al Falaj Hotel
  • Hotelli Muscatissa

  • 8.5 Erittäin hyvä

  • Alkaen $52

Haffa House Hotel
  • Hotelli Muscatissa

  • 7.9 Hyvä

  • Alkaen $40

Swiss-Belinn Airport Muscat Oman
  • Hotelli Muscatissa

  • 8.7 Erittäin hyvä

  • Alkaen $48

Garden Hotel Muscat By Royal Titan Group
  • Hotelli Muscatissa

  • 7.5 Hyvä

  • Alkaen $33



7.372.316

Hotellit

60

Kategoriat

49.804

Alueet

208.995

Kaupungit


×
×
Tulopäivä
× Etusivu Yleistä Lehdistö Kategoriat Blogi Hotellipalkinnot Travelmyth GPT Ota yhteyttä Käyttöehdot Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö Usein kysytyt kysymykset