Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Venetsia
Tiedot
Kategoriat
Historiallinen hotelli
Rakennusvuosi:1600
Mikä on kiinteistön historia? Venetian private patrician mansion built in the 1600, it acted as the Russian embassy until 1789 at the end of the Venetian Republic. After Venice was not a capital city anymore, still kept bonds to Russia as Russian Consulate. Converted to one of the first "Pensione" in Venice at the end of the 40s after the 2nd world war, among the other welcomed the literature Nobel Prize Josif Brodsky.
Minkä aikakauden ja/tai arkkitehtonisen tyylin mukaan kiinteistö on rakennettu? The building is from the 17th century and reflects the architectural style of the typical Venetian palace of the time being.
Onko kiinteistön ympärillä muita historiallisia rakennuksia? The property is situated in the historic town of Venice, therefore is indeed surrounded by ancient buildings and canal in a setting that can almost be defined as an open-air museum.
Onko kunnostustöitä tehty? The property invests yearly in restoration works. Lastly, bathrooms were renovated and the façade was repainted.
Onko rakennuksessa jotakin historiallisesti erityisen merkittävää? Beside the conformation of the building itself, it is said that the black marble columns in the breakfast hall belonged to the Loggia created by Sansovino for the famous St. Mark's belltower, gathered from an auction after it collapsed in 1902.
Onko rakennuksen historiassa mainitsemisen arvoisia tärkeitä vieraita tai edellisiä omistajia? Russian noble prize Josif Brodsky; former Italian Prime Minister Mario Monti; King and Queen of Belgium.
Onko kiinteistölle myönnetty todistuksia sen historiallisesta asemasta? The property is officially part of the "Historical Places of Italy" certification program, which states that a building is of historical importance.
Kuvailisitko kiinteistöä näin (tai onko se ollut aiemmin seuraavanlainen):
Kartano
Villa
Embassy
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Pensione Accademia - Villa Maravege
Hotelli joka on ottanut käyttöön kestäviä toimintatapoja
Häämatkahotelli
Perheystävällinen hotelli
Kuinka monta prosenttia vieraistanne on perheitä?50-90 % välillä
Perheystävälliset huonetyypit:
Perhehuoneet
Kolmen hengen huoneistot
Neljän hengen huoneistot
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen perhe voi valita ja missä lapsi nukkuu: Superior Double room + 1 single extra bed (also known as Triple Room); Junior Suite + 1 single extea bed; Superior Double room or Junior Suite + 1 free cot if the child is under 3 (can also sleep in the same bed of parents).
Extra beds require extra charge, cots are free.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden lapsen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Junior Suite + 2 extra beds (extra charge) or cots. Also known as Quadruple Room.
Extra beds require extra charge, cots are free.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kolmilapsinen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: We only have 2 Junior Suites that can accommodate 2 adults + 3 children, please ask in advance.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin perhe, jossa on yksi vauva, voi valita, ja onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä niiden käyttö maksaa: Superior Double room or Junior Suite with extra cot for free.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen ja yhden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Junior Suite + 1 extra bed + 1 cot for free.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Junior Suite + 2 cots for free.
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Ei
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, päivittäin
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Hissejä ei ole
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Kyllä
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Kyllä
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Kyllä
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Ei
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Ei
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Ei
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Ei
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Ei
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? Breakfast buffet is on demand to the waiter.
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: May, 06 2021
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Pensione Accademia - Villa Maravege
Yhden hengen huoneThis air-conditioned room features a TV, a minibar and an electric kettle with a selection of tea and coffee. The private bathroom includes a hairdryer and free toiletries. There is also a USB socket.
Classic - Kahden hengen huone - Twin/DoubleThis air-conditioned room features a TV, a minibar and an electric kettle with a selection of tea and coffee. The private bathroom includes a hairdryer and free toiletries. There is also a USB socket.
Please specify bed preference when booking.
Superior - Kahden hengen huone - Twin/DoubleLarge air-conditioned room overlooking the canals or the private garden. It features a TV, a minibar and an electric kettle with a selection of tea and coffee. The private bathroom includes a hairdryer and free toiletries. There is also a USB socket.
Please specify bed preference when booking.
JuniorsviittiOffering garden views, this junior suite features a separate living area that can be converted into a second bedroom. The junior suite features a TV, a minibar and an electric kettle with a selection of tea and coffee. The private bathroom includes a hairdryer and free toiletries. There is also a USB socket.
Please specify bed preference when booking.
Kolmen hengen huoneThis air-conditioned room features a TV, a minibar and an electric kettle with a selection of tea and coffee. The private bathroom includes a hairdryer and free toiletries. There is also a USB socket.
Neljän hengen huoneThis air-conditioned room features a TV, a minibar and an electric kettle with a selection of tea and coffee. The private bathroom includes a hairdryer and free toiletries. There is also a USB socket.
Economy - Kahden hengen huone - Twin/DoubleOverlooking a quiet street, this smaller room features a TV, a minibar and an electric kettle with a selection of tea and coffee. The private bathroom includes a hairdryer and free toiletries. There is also a USB socket.
Please specify bed preference when booking.