Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Tennenbronn
Tiedot
Kategoriat
Perheystävällinen hotelli
Gasthof Adler tarjoaa viihtyisiä majoitusvaihtoehtoja ja monia perheille suunnattuja mukavuuksia, joten se on ihanteellinen valinta perheille. Eri huonetyypeistä, kuten perhehuoneista, yhdistelmähuoneista, kolmen hengen huoneista ja kahden makuuhuoneen huoneistoista, perheet voivat löytää täydellisen majoitusratkaisun tarpeisiinsa. Vauvaperheille on saatavilla ilmaisia vauvansänkyjä, ja lapsiystävälliset ateriat ja kirjat takaavat miellyttävän oleskelun. Vaikka hotellissa ei ole lastenkerhoa tai lastenhoitopalveluja, se takaa perheille miellyttävän kokemuksen huolehtimalla heidän erilaisista tarpeistaan.
Kuinka monta prosenttia vieraistanne on perheitä?Alle 50%
Perheystävälliset huonetyypit:
Perhehuoneet. Numero:1
Yhdistelmä-huoneistot (väliovella). Numero:1
Kolmen hengen huoneistot. Numero:2
Kahden makuuhuoneen asuinhuoneistot. Numero:1
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen perhe voi valita ja missä lapsi nukkuu: Double Room with extra bed or Two-bedroom apartment.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden lapsen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Two-bedroom apartment.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kolmilapsinen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Two-bedroom apartment with extra bed in the parents' bedroom or extra bed in the living room.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin perhe, jossa on yksi vauva, voi valita, ja onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä niiden käyttö maksaa: Double room with baby cot (free of charge).
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen ja yhden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Two-bedroom apartment with baby cot in the parents' bedroom (free of charge).
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Suite with two baby cots either in the parents' bedroom or in the living room (free of charge).
Mikä on kiinteistön historia? Established in 1790 according to historic documents. The building burned down copmpletely in 1901.
It was then rebuild until 1904.
Minkä aikakauden ja/tai arkkitehtonisen tyylin mukaan kiinteistö on rakennettu? Traditional Black Forest architecture.
Onko kiinteistön ympärillä muita historiallisia rakennuksia? No
Onko kunnostustöitä tehty? No
Onko rakennuksessa jotakin historiallisesti erityisen merkittävää? No
Onko rakennuksen historiassa mainitsemisen arvoisia tärkeitä vieraita tai edellisiä omistajia? Yes. The prince of Fürstenberg used to stay at our house.
Onko kiinteistöllä tapahtunut merkittäviä tapahtumia menneisyydessä? No
Onko kiinteistölle myönnetty todistuksia sen historiallisesta asemasta? No
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Kyllä
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Kyllä, kaikki huoneet
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Ei
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, päivittäin
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Hissejä ei ole
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Kyllä
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 13:00 - Lähtöpäivä: 11:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Ei
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Ei
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Ei
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Ei
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Ei
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Ei
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Premium - Yhden hengen huoneSpacious room with a large bed.
Kahden hengen huone - DoubleDouble room decorated in neutral colours featuring a cable TV and a private bathroom.
Premium - Kahden hengen huone - DoubleTilava huone, jossa on parveke.
SviittiIncludes seating area, tea/coffee maker, balcony, and large bathroom with separate shower and bath.
Yhden hengen huoneFeaturing free toiletries, this single room includes a private bathroom with a shower and a hairdryer. The single room features a wardrobe, a carpeted floor, heating, a flat-screen TV with cable channels, as well as city views. The unit has 1 bed.
Superior - Kahden hengen huone - DoubleOffering free toiletries, this double room includes a private bathroom with a shower and a hairdryer. The double room offers a seating area, a wardrobe, parquet floors, a flat-screen TV with cable channels, as well as city views. The unit has 1 bed.