Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Split
Tiedot
Kategoriat
Häämatkahotelli
Perheystävällinen hotelli
Kuinka monta prosenttia vieraistanne on perheitä?Alle 50%
Perheystävälliset huonetyypit:
Perhehuoneet. Numero:5
Kolmen hengen huoneistot. Numero:5
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen perhe voi valita ja missä lapsi nukkuu: Grand Luxury Suite, the child will sleep on the sofa bed.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden lapsen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Grand Luxury Suite, the children will sleep on the sofa bed.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kolmilapsinen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Grand Luxury Suite, the child will sleep on the sofa bed.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin perhe, jossa on yksi vauva, voi valita, ja onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä niiden käyttö maksaa: Deluxe Queen Room, Grand Luxury Suite and Grand Luxury Suite with Terrace.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen ja yhden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Grand Luxury Suite, the child will sleep on the sofa bed.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Deluxe Queen Room, Grand Luxury Suite and Grand Luxury Suite with Terrace.
Onko kiinteistössä pysäköintipaikkoja paikan päällä (ei tilojen ulkopuolella)? (Myönteinen vastaus vaaditaan, jotta yritys voidaan sisällyttää kokoelmaan).No
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Kyllä
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 72 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Ei
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Kyllä
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Kyllä
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
ISO 9001:2015
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? roof top bar
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Plaza Marchi Old Town - MAG Quaint & Elegant Boutique Hotels
Superior Queen -huoneOffering free toiletries, this double room includes a private bathroom with a walk-in shower, a hairdryer and slippers. The double room offers air conditioning, a private entrance, soundproof walls, a minibar and a flat-screen TV with cable channels. The unit offers 1 bed.
Deluxe Queen -huoneThis double room features air conditioning and private entrance.
Grand Luxury -sviittiBoasting a private entrance, this air-conditioned suite comes with 1 bedroom and 1 bathroom with a walk-in shower and a hairdryer. The suite has parquet floors, a seating area with a flat-screen TV with cable channels, soundproof walls, a minibar, as well as a wardrobe. The unit has 3 beds.
Grand Luxury -sviitti - Oma terassi - Kaupunkinäköala Featuring a private entrance, this air-conditioned suite is comprised of 2 living rooms, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a walk-in shower and a hairdryer. Boasting a terrace with city views, this suite also offers soundproof walls and a flat-screen TV with cable channels. The unit offers 2 beds.
Tietoa Plaza Marchi Old Town - MAG Quaint & Elegant Boutique Hotels
Ei, Plaza Marchi Old Town - MAG Quaint & Elegant Boutique Hotels ei ole uima-allasta.
Ei, Plaza Marchi Old Town - MAG Quaint & Elegant Boutique Hotels ei tarjoa kylpylää.
Ei, Plaza Marchi Old Town - MAG Quaint & Elegant Boutique Hotels ei salli koiria.
Kyllä, Plaza Marchi Old Town - MAG Quaint & Elegant Boutique Hotels tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.Lisätietoja saat Pysäköinti-kyselylomakkeen vastauksista.
Ei, Plaza Marchi Old Town - MAG Quaint & Elegant Boutique Hotels ei ole kuntosalia.