Raipur21.24413000,
81.63907200,
Opp Sahid Smarak, Beside Millenium Plaza, G.e.road(Näytä kartalla)
➔
➔
Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Kategoriat
Perheystävällinen hotelli
Tämä hotelli on listattu Raipurnin parhaiden perhehotellien joukkoon. Se on lähellä viihdettä, ostoksia ja ravintoloita.
Koiraystävällinen hotelli
Tämä hotelli sallii kaikenkokoiset koirat lisämaksusta. Kissat voidaan myös sallia pyynnöstä. Se sijaitsee kätevästi Raipurissa.
Bisnes-hotelli
Tässä hotellissa on hyvin varustellut kokous- ja neuvotteluhuoneet. Se tarjoaa yrityspalveluita, kuten faksin, valokopioinnin ja tietokoneen käytön.
Hotelli pysäköinnillä
Hotel Grand Arjun varmistaa kätevän pysäköinnin sekä ilmaisella yksityisellä pysäköinnillä että maksuttomalla pysäköintipalvelulla hotellissa yöpyville asiakkaille.
Hotelli kuntosalilla
Sisältää kuntosalin, joka tarjoaa vieraille kätevän vaihtoehdon pysyä aktiivisena. Kuntokeskus on varustettu peruslaitteilla kohtuullisen harjoituksen tukemiseksi.
Kolmen tähden hotelli
Tämä hotelli sijaitsee Sahid Smarakin vastapäätä G.E. Roadilla, ja se tarjoaa keskeisen sijainnin. Sen saavutettavuus ja vakiovarusteet tekevät siitä käytännöllisen valinnan matkailijoille.
Häämatkahotelli
Hotellin terveys- & turvallisuustoimet
Saapuminen
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 72 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Ei
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Ei
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti.
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Kyllä
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Kyllä, enintään 50% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Kyllä
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 00:00 - Lähtöpäivä: 00:00
Muut rajoitukset as
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Ei
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Hotel Grand Arjun
Superior - Kahden hengen huone - Twin/DoubleThe twin/double room features air conditioning, a tea and coffee maker, as well as a private bathroom boasting a shower. This twin/double room offers a wardrobe, a flat-screen TV and city views. The unit has 1 bed.
Economy - Kahden hengen huone - Twin/DoubleThe twin/double room provides air conditioning, a tea and coffee maker, as well as a private bathroom featuring a bath and a shower. The unit offers 1 bed.
Superior - Kahden hengen huone - Twin/DoubleThe twin/double room features air conditioning, a tea and coffee maker, as well as a private bathroom boasting a bath and a shower. This twin/double room has a seating area, a wardrobe, a flat-screen TV and city views. The unit has 1 bed.
Deluxe - Kahden hengen huone - Twin/DoubleOffering free toiletries, this twin/double room includes a private bathroom with a shower. This twin/double room has air conditioning, a wardrobe, a flat-screen TV and city views. The unit has 1 bed.
Ei, Hotel Grand Arjun ei ole uima-allasta.
Ei, Hotel Grand Arjun ei tarjoa kylpylää.
Kyllä, Hotel Grand Arjun toivottaa koirat tervetulleiksi.
Kyllä, Hotel Grand Arjun tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.