Pune18.56923300,
73.77074500,
Lane No 5 Plot No: 20, Laxman Nagar,(Näytä kartalla)
➔
➔
Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaAUHTEL BHS, joka sijaitsee vilkkaalla Banerin alueella, on saanut lukuisia myönteisiä arvosteluja erinomaisesta sijainnistaan. Asiakkaat arvostavat sen läheisyyttä Balewadin stadionille, monipuolisia erinomaisia ravintoloita ja yritystoimistoja, mikä tekee siitä kätevän valinnan sekä loma- että liikematkailijoille. Hotelli sijaitsee turvallisella ja miellyttävällä alueella hyvien kulkuyhteyksien päässä, mikä lisää sen vetovoimaa, vaikka viimeinen tieosuus hotellille onkin huonossa kunnossa.
Hotellin huoneet kuvataan usein siisteiksi, huolitelluiksi ja hyvin hoidetuiksi, tarjoten viihtyisän ja mukavan ilmapiirin asiakkaille. Huoneiden kokoa ja joidenkin lisämukavuuksien tarvetta koskevista satunnaisista kommenteista huolimatta yleinen tunnelma ja siisteys erottuvat merkittävinä positiivisina seikkoina. Uusi kiinteistö edistää myös majoitustilojen tilavaa ja siistiä vaikutelmaa.
Siisteyden osalta AUHTEL BHS yleensä vastaa asiakkaiden odotuksia, ja monet korostavat hygieenistä ympäristöä ja tilavia huoneita. Parannettavaa kuitenkin on, kuten hyttysongelmien, likaisten lakanoiden ja satunnaisten puutteiden käsittely siivouksessa. Johdonmukaisempien ja perusteellisempien siivousrutiinien varmistaminen parantaisi entisestään yleistä asiakaskokemusta.
Hotellin henkilökunta on saanut kiitosta avuliaisuudestaan, ystävällisyydestään ja huomaavaisuudestaan, mikä on myötävaikuttanut monien asiakkaiden nautinnollisiin oleskeluihin. Erityisesti vastaanottotiimi on saanut mainetta kohteliaasta palvelustaan. Siitä huolimatta on joitain parannettavia alueita, kuten parempi koulutus ja reagointikyky, erityisesti yöpalvelun aikana, jotta voidaan varmistaa jatkuvasti korkea palvelutaso.
Palaute sängyistä on vaihtelevaa; vaikka jotkut asiakkaat pitivät niitä mukavina, huolta on herättänyt vuodevaatteiden puhtaus ja kunto. On havaittu ongelmia, kuten harvinaisia lakanoiden vaihtoja, tahraisia lakanoita ja hyttysten läsnäoloa. Näiden huolenaiheiden käsittely ja puhtaiden vuodevaatteiden oikea-aikaisen tarjoamisen varmistaminen parantaisi huomattavasti asiakkaiden mukavuutta.
Kaiken kaikkiaan AUHTEL BHS tarjoaa erinomaisen sijainnin, mukavat huoneet ja kiitettävän henkilökunnan palvelun, mikä tekee siitä vankan valinnan monille matkailijoille. Tehostettu keskittyminen siivousrutiineihin ja vuodevaatteiden kuntoon voisi auttaa hotellia saavuttamaan vieläkin korkeamman tyytyväisyystason. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Kategoriat
Perheystävällinen hotelli
Bisnes-hotelli
Hotelli pysäköinnillä
Budget-hotelli
Kolmen tähden hotelli
Huonetyypit
Deluxe-huoneTässä ilmastoidussa kahden hengen huoneessa on taulu-tv kaapelikanavilla ja oma kylpyhuone. Majoitusyksikössä on 1 vuode.
Deluxe - Kahden hengen huone - DoubleProviding free toiletries, this double room includes a private bathroom with a shower. The spacious air-conditioned double room provides a flat-screen TV with cable channels, a wardrobe, an electric kettle and a tiled floor. The unit offers 1 bed.
Vieraiden arvostelut
Sijainti
AUHTEL BHS sijaitsee vilkkaalla Banerin alueella, ja sen sijainnista on yleisesti ottaen saatu positiivista palautetta vierailta. Monet arvostelut ylistävät sen erinomaista sijaintia, erityisesti sen läheisyyttä Balewadin stadionille ja monipuoliselle ravintolatarjonnalle. Hotelli on tunnettu sijainnistaan lähellä yritysten toimistoja, mikä lisää mukavuutta liikematkustajille.
Vaikka hotelli on hieman kaukana kaupungin keskustasta, sen sijainnissa on hyvät liikenneyhteydet ja pääsy palveluihin. Vieraat arvostavat turvallista ja upeaa aluetta, josta löytyy lähes kaikki tarvittava käden ulottuvilta. Vaikka viimeiset 200 metriä hotelliin johtavasta tiestä ovat huonossa kunnossa, sijainti on silti yleisesti ottaen suosiossa sekä kätevyyden että vastineen rahalle suhteen.
Hotellin ympäristö edistää miellyttävää oleskelua, ja vieraat mainitsevat siistit kiinteistöt ja avuliaan henkilökunnan. Niille, jotka suunnittelevat viikon tai kahden oleskelua, hotelli toimii erinomaisena tukikohtana, josta on hyvät kulkuyhteydet.
Huoneet
AUHTEL BHS sijaitsee erinomaisella paikalla, mikä on kätevää matkailijoille. Huoneet kuvataan johdonmukaisesti siisteiksi, huolitelluiksi ja hyvin hoidetuiksi, mikä takaa vieraille miellyttävän oleskelun. Huoneiden kokoa koskevista kommenteista huolimatta monet arviot korostavat huoneiden miellyttävää ja kodikasta tunnelmaa. Henkilökunta saa paljon kiitosta upeasta palvelustaan ja varmistaa, että kaikki on kunnossa. Jotkut vieraat huomauttivat, että mukavuuksia, kuten hammasharjoja, puuttuu ja joitain huolto-ongelmia on ollut, mutta yleisesti ottaen huoneiden siisteys ja mukavuus ovat merkittäviä myönteisiä asioita. Itse kiinteistö on uusi, mikä lisää sen siistiä ja tilavaa vetovoimaa. On kuitenkin syytä huomata, että huoneet eivät välttämättä aina vastaa online-kuvia ja siivouksen ajoituksessa on ollut satunnaisia puutteita.
Vuoteet
AUHTEL BHS on saanut vaihtelevia arvioita sängyistään. Positiivista on, että jotkut vieraat ovat pitäneet sänkyjä erittäin mukavina, mikä voisi olla plussaa matkailijoille, jotka etsivät levollisia yöunia. Vierailijat ovat kuitenkin esittäneet useita huolenaiheita liinavaatteiden kunnosta. Yleisiä valituksia ovat liinavaatteiden säännöllisen vaihdon puute sekä tahrat lakanoissa ja päiväpeitteissä, jotka vieraat kokevat epähygieenisiksi. Lisäksi jotkut vieraat ovat huomanneet patjojen puuttumisen ja pitäneet sänkyjä yleisesti epämukavina. Pyynnöt puhtaista lakanoista huomioitiin, mutta usein viiveellä, ja joissakin tapauksissa liinavaatteista ja peitoista veloitettiin lisämaksuja. Lisäksi hyttysten esiintyminen huoneissa lisäsi epämukavuutta. Kaiken kaikkiaan, vaikka sängyn mukavuus voisi olla positiivinen asia, siivouksessa ja asiakaspalvelussa on merkittäviä kehityskohteita.
Puhtaus
AUHTEL BHS on saanut vaihtelevia arvosteluja siisteydestään, ja monet vieraat arvostavat yleisiä ponnisteluja hygieenisen ympäristön ylläpitämiseksi. Ilmaukset kuten "siisti hotelli", "puhdas ja hygieeninen" ja "erittäin siisti" mainitaan usein, mikä osoittaa, että kiinteistö yleisesti ottaen täyttää siisteysodotukset. Useat arvostelijat korostivat huoneiden miellyttävää ja viihtyisää tunnelmaa, painottaen, että ne olivat siistejä ja tilavia. Tähän sisältyy myönteisiä mainintoja "siisteistä huoneista" ja "siisteistä ja isoista huoneista", mikä viittaa siihen, että huoneet ovat sekä hyvin pidettyjä että reilun kokoisia.
Jotkut vieraat kuitenkin huomauttivat alueita, joissa on parantamisen varaa. Huoneissa havaittiin ongelmia, kuten hyttysiä, epäpuhtaita lakanoita, pölyä huonekaluissa ja roskia lattialla. Myös siivouspalveluiden ajoituksesta ja perusteellisuudesta valitettiin lausunnoilla, kuten "huoneita ei siivota kunnolla" ja "siivouksen on oltava parempaa". Johdonmukaisempi siivousrutiini voisi parantaa yleistä asiakaskokemusta.
Hotellin käytävien todettiin olevan huonosti hoidettuja, ja jotkut vieraat löysivät ruoantähteitä kylpyhuoneista. Näistä huolenaiheista huolimatta kiinteistö on melko uusi ja sillä on vankka perusta siisteydelle, mutta huomio yksityiskohtiin ja tiukemmat siivoustarkastukset voisivat nostaa tasoa entisestään.
Yhteenvetona voidaan todeta, että vaikka AUHTEL BHS on lupaava yleisesti siistien ja tilavien huoneidensa ansiosta, on olemassa merkittäviä parannuskohteita, joilla varmistetaan johdonmukaisesti hygieeninen ja miellyttävä oleskelu kaikille vieraille. Siivouspalveluiden perusteellisuuden ja säännöllisyyden parantaminen olisi hyödyllistä.
Henkilöstö
AUHTEL BHS:n arvostelut viittaavat monenlaisiin kokemuksiin hotellin henkilökunnasta. Positiivisella puolella monet vieraat arvostivat avuliasta ja hyvin koulutettua henkilökuntaa, jota kuvailtiin yhteistyöhaluiseksi ja kohteliaaksi. Lukuisissa arvosteluissa kehuttiin henkilökunnan pyrkimyksiä ylittää odotukset ja tehdä vierailusta nautinnollinen, ja mainittiin heidän ystävällinen käytöksensä ja huomaavaisuutensa. Tiimin sisäinen koordinointi huomioitiin erinomaiseksi, ja vastaanoton henkilökuntaa erityisesti kiitettiin heidän ystävällisestä palvelustaan ja tarvittavien tavaroiden nopeasta toimittamisesta.
Näistä myönteisistä asioista huolimatta arvosteluissa tuotiin esiin myös kehityskohteita. Useat vieraat huomauttivat henkilökunnan siivousstandardeissa olevista ongelmista, ja joissakin tapauksissa mainittiin melu ja reagointikyvyn puute. Muutamissa arvosteluissa mainittiin epäkohtelias käytös ja huono johtaminen, mikä viittaa epäjohdonmukaisuuksiin palvelukokemuksessa. Lisäksi jotkut vieraat kokivat yöpalvelun puutteelliseksi ja että henkilökunta vaikutti alikoulutetulta ja ajoittain vähäeleiseltä yhteistyöhön.
Kaiken kaikkiaan, vaikka AUHTEL BHS:n henkilökunta sai kiitosta ystävällisyydestään ja avuliaisuudestaan, on olemassa selkeitä alueita, jotka vaativat parannuksia, erityisesti koulutuksessa ja reagointikyvyssä, jotta voidaan ylläpitää jatkuvasti korkea palvelutaso.
Ei, AUHTEL BHS ei ole uima-allasta.
Ei, AUHTEL BHS ei tarjoa kylpylää.
Ei, AUHTEL BHS ei salli koiria.
Kyllä, AUHTEL BHS tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.