Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaHotelli Rott on erinomainen valinta matkailijoille, jotka etsivät hotellia lyömättömällä paikalla Prahan historiallisen vanhankaupungin sydämessä. Hotellia ympäröivät paikalliset ravintolat ja kahvilat, ja monet Prahan tärkeimmistä nähtävyyksistä, kuten astronominen kello ja Kaarlensilta, ovat vain muutaman minuutin kävelymatkan päässä. Itse rakennus on kaunis, vanhan maailman charmia ja hienostunutta tyyliä huokuva. Vieraat arvioivat henkilökunnan jatkuvasti ystävälliseksi ja avuliaaksi, ja huoneet ovat siistejä ja mukavia. Aamiainen on monien vieraiden kohokohta, sillä se on monipuolinen ja runsas buffet, joka sisältää vaihtoehtoja sekä makeaan että suolaiseen makuun. Huoneet ovat saaneet ylivoimaisesti positiivista palautetta vierailta, ja monet kuvaavat niitä erittäin siisteiksi ja tilaviksi. Henkilökuntaa kehutaan suuresti ystävällisyydestään ja avuliaisuudestaan, ja hotellin keskeinen sijainti, tilavat ja siistit huoneet sekä päivittäinen siivous ovat vain joitain monista syistä, miksi vieraat suosittelevat tätä hotellia lämpimästi. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Kategoriat
Häämatkahotelli
Mainitaan yhtenä Prahan suosituimmista romanttisista hotelleista.
Yöelämä-hotelli
Hotelli sijaitsee Male Namestillä, hyvin lähellä Vanhankaupungin aukiota, ja sieltä on kävelyetäisyys lukuisiin baareihin ja klubeihin. Sen keskeinen sijainti tarjoaa helpon pääsyn kaupungin yöelämään.
Neljän tähden hotelli
Hotel Rott sijaitsee erinomaisella paikalla Prahan vanhankaupungin sydämessä, tarjoten helpon pääsyn tärkeimpiin nähtävyyksiin. Sen viehättävä tunnelma ja mukavat huoneet tarjoavat miellyttävän kokemuksen vieraille.
Hotellin terveys- & turvallisuustoimet
Hotel Rott toteuttaa tehostettuja siivousprotokollia ja tarjoaa käsien desinfiointiaineita yleisissä tiloissa varmistaakseen vieraiden turvallisuuden. Henkilökunta on koulutettu uusimpien hygienia- ja turvallisuusstandardien mukaisesti terveen ympäristön ylläpitämiseksi.Saapuminen
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Ei
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 48 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Ei
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Kyllä, enintään 50% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Kyllä
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Ei
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Ei
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Ei
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Kyllä
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Czech ifficial country sanitation rules
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä Yksityiskohdat: complete isolation, checking all those who were in contact
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä
Hotelli joka on ottanut käyttöön kestäviä toimintatapoja
Perheystävällinen hotelli
Kuinka monta prosenttia vieraistanne on perheitä?50-90 % välillä
Perheystävälliset huonetyypit:
Perhehuoneet. Numero:56
Yhdistelmä-huoneistot (väliovella). Numero:4
Kolmen hengen huoneistot. Numero:16
Neljän hengen huoneistot. Numero:8
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen perhe voi valita ja missä lapsi nukkuu: Triple room with a sofa bed
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden lapsen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Quadruple room with two sofa beds
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kolmilapsinen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Quadruple room with two sofa beds and one extra bed
Ehdottakaa, minkä huonetyypin perhe, jossa on yksi vauva, voi valita, ja onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä niiden käyttö maksaa: standard doble room with a cot - can be added to each room free of charge
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen ja yhden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Triple room - with an added cot free of charge
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Superior Double room with two cots - free of charge
Superior - Kahden hengen huone - Twin/DoubleThese spacious rooms are renovated, have high ceilings and view the historic buildings of Lesser Town.
Please note that extra beds are not available in this room type.
Standard - Yhden hengen huoneAir-conditioned rooms with satellite TV and a minibar.
Standard - Kahden hengen huone - Double - LisävuodePlease note that the room rate is based on 3 guests. Please note that additional extra beds are not available in this room type.
Standard - Kahden hengen huone - Twin/DoubleAir-conditioned rooms with satellite TV and a minibar.
Please note that extra beds are not available in this room type.
Executive-sviittiBedroom and a seating area. Features high ceilings, antique furniture and large windows with Old Town views.
Vieraiden arvostelut
9.2
Erinomainen
Sijainti
Jos etsit hotellia lyömättömällä sijainnilla Prahan historiallisen vanhankaupungin sydämessä, Hotel Rott on juuri oikea valinta. Asiakkaat ylistävät sen keskeistä sijaintia, sillä monet Prahan tärkeimmistä nähtävyyksistä, kuten astronominen kello ja Kaarlensilta, ovat vain muutaman minuutin kävelymatkan päässä. Hotellia ympäröivät paikalliset ravintolat ja kahvilat, ja asiakkaat arvioivat henkilökunnan jatkuvasti ystävälliseksi ja avuliaaksi. Itse rakennus on kaunis, ja siinä on vanhan maailman charmia ja hienostunutta tyyliä. Huoneet ovat siistejä ja mukavia, mikä tekee siitä täydellisen tukikohdan kaupungin tutkimiseen. Olitpa sitten Prahassa lyhyellä lomalla tai pidemmällä vierailulla, Hotel Rottin erinomainen sijainti, huomaavainen henkilökunta ja aito tšekkiläinen viehätys tekevät siitä erinomaisen valinnan matkailijoille.
Aamiainen
Hotelli Rotin vieraat ylistävät aamiaista käyttäen usein sanoja kuten "erinomainen" tai "fantastinen". Buffetia kuvaillaan monipuoliseksi ja runsaaksi, ja siinä on vaihtoehtoja sekä makeaan että suolaiseen makuun. Arvostelijat huomauttavat myös, että aamiainen tarjoillaan pitkään, joskus jopa klo 11:een asti, jolloin vieraat voivat halutessaan nukkua pidempään. Useat vieraat mainitsevat myös kuohuviinin sisällyttämisen aamiaiseen, mikä on mukava lisä. Vaikka muutama arvostelija oli vähemmän vaikuttunut aamiaisesta ja piti sitä puutteellisena tai keskinkertaisena, valtaosalla oli positiivinen kokemus. Kaiken kaikkiaan Hotelli Rotin aamiainen on monien vieraiden oleskelun kohokohta.
Huoneet
Hotel Rottin huoneet ovat saaneet erittäin positiivista palautetta vierailta. Huoneita kuvataan äärimmäisen puhtaiksi ja tilaviksi, ja joidenkin koko ylitti odotukset. Monet vieraat arvostivat mukavia sänkyjä ja jotkut mainitsivat huoneen loistavan valikoiman teelajeja. Myös hotellin sijainti ja henkilökunta saivat kehuja. Jotkut vieraat huomauttivat, että huoneet voisivat olla päivityksen tarpeessa, ja yksi vieras koki patjan epämukavaksi. Näistä pienistä moitteista huolimatta suurin osa vieraista piti Hotel Rottin huoneita erinomaisina, joissa oli kaikki tarvittavat mukavuudet ja kodikas tunnelma.
Puhtaus
Jos etsit hotellia, jossa on poikkeuksellisen puhdasta, Hotel Rott on erinomainen valinta. Vieraat ovat kuvanneet hotellia muun muassa sanoilla "tahrattoman puhdas", "erittäin siisti" ja "poikkeuksellisen puhdas". Henkilökuntaa on myös ylistetty ystävällisyydestä ja avuliaisuudesta. Huoneet siivotaan päivittäin ja hotellin yleiset tilat pidetään myös siisteinä. Keskeinen sijainti, tilavat ja siistit huoneet sekä päivittäinen siivous ovat vain muutamia syitä, miksi vieraat suosittelevat tätä hotellia lämpimästi.
Henkilöstö
Jos etsit hotellia, jossa on erinomainen asiakaspalvelu, Hotel Rott on täydellinen valinta. Henkilökunta on ystävällistä, avuliasta ja aina valmis tekemään parhaansa, jotta vierailustasi tulisi nautinnollinen. Asiakkaat mainitsevat jatkuvasti hotellin työntekijöiden ystävällisyyden ja ammattitaidon, vastaanottovirkailijoista siivoojiin. Lisäksi hotellin sijainti on lyömätön, sillä kaikki Prahan tärkeimmät nähtävyydet ovat vain lyhyen matkan päässä. Aamiainen on herkullinen ja huoneet ovat siistejä ja hyvin hoidettuja. Isännät ovat aina valmiita auttamaan varmistaakseen, että saat parhaan mahdollisen kokemuksen. Etsitpä romanttista lomaa tai perhelomaa, Hotel Rottin ystävällinen ja huomaavainen henkilökunta tekee vierailustasi ikimuistoisen.
Ei, Hotel Rott ei ole uima-allasta.
Ei, Hotel Rott ei tarjoa kylpylää.
Kyllä, Hotel Rott toivottaa koirat tervetulleiksi.
Kyllä, Hotel Rott tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.