Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Nusa Dua
Tiedot
Viiden tähden rantalomakohde Nusa Duan rannalla.
Kategoriat
Infinity-allashotelli
Nusa Duan syrjäisellä valkoisella hiekkarannalla sijaitseva Mulia Resort tarjoaa hienon rantakokemuksen. Lomakeskuksen kohokohta on epäilemättä Oasis Pool, eksklusiivinen äärettömyysallas, joka sijaitsee vain muutaman askeleen päässä Intian valtameren taivaansinisistä vesistä. Tähän upeaan kohteeseen pääsevät vain The Mulian ja Mulia Villas -hotellin vieraat, jotka voivat kokea ylellisyyttä ja yksinoikeutta ainutlaatuisella tavalla.
Oasis Pool erottuu edukseen silmiinpistävillä visuaalisilla elementeillä, joihin kuuluu balilaisvaikutteisia patsaita, jotka esittävät riisiä kerääviä naisia, vaurauden ja rikkauden symbolia. Nämä hahmot korostavat tyylikkäästi ylellistä ympäristöä ja täydentävät täydellisesti äärettömän uima-altaan kimaltelevaa vettä, joka näyttää sulautuvan saumattomasti valtamereen. Vieraat voivat myös käyttää yksityisiä hyttejä, jotka tarjoavat lisää yksityisyyttä ja mukavuutta ja tekevät jokaisesta altaalla vietetystä hetkestä unohtumattoman kokemuksen.
Luksushotelli
Ranta-alue hotelli
Mitä on hotellin ja rannan välissä?
Ei mitään. Rannalle pääsee suoraan hotellista
Mikä on rannan nimi?Geger beach
Minkälainen ranta on?Sand
Onko uintimahdollisuutta?Kyllä
Onko aurinkovarjoja ja aurinkotuoleja saatavilla?Kyllä
Ovatko aurinkovarjot ja aurinkotuolit ilmaisia?Kyllä
Onko mahdollista harrastaa moottorittomia vesiurheilulajeja?
Purjelautailu
Kajakki melonta
Purjeveneet
Catamaran, Stand Up Paddle Boards
Onko sukellusvarusteita saatavilla?Ei
Annetaanko sukellustunteja?Kyllä
Onko ranta matala?Kyllä
Onko ranta sopiva lapsille?Kyllä
Onko näitä saatavilla?
Hengenpelastaja
Luonnon muodostama varjostettu alue
Suihkut
Rantapyyhkeet
Rantabaari
Onko hotellissa tai lähistöllä kauppa, josta voi ostaa uimapukuja, sukellusnaamareita ja muita tarvikkeita?Kyllä
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Kyllä Obtained at Port or Airport
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 3 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, muu raja 4 persons
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Kyllä
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Kyllä
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Ei
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Ei
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Ei
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
HACCP
Indonesian hotelli- ja ravintolaliiton (PHRI) sertifikaatti.
CHSE (Clean, Healthy and Safety Environment) Certificate by Ministry of Tourism
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä Yksityiskohdat: - All services to the suspected rooms will be suspended. And guest are required to remain in the room before departure. Room will be hold for 3 days before re-entered by anyone
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? - No Valet Parking
- Spa is suspended
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Kyllä, Mulia Resort:ssä on uima-allas/altaita, jotka kuuluvat yhteen tai useampaan seuraavista luokista: Infinity uima-allas, Panoraamamaisema uima-allas, Ulkouima-allas.Lisätietoja saat Uima-allas-kyselylomakkeen vastauksista.
Kyllä, Mulia Resort tarjoaa kylpylän.
Ei, Mulia Resort ei salli koiria.
Kyllä, Mulia Resort tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.
Kyllä, Mulia Resort on kuntosali.Lisätietoja saat Kuntosali-kyselylomakkeen vastauksista.