Hotel Recif

Neptun 43.86370000, 28.59459000 , Str Plopilor Nr 12 B (Näytä kartalla)
7.9
Hyvä


Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta 1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaHotel Recif sijaitsee kiitettävällä paikalla aivan kaupungin keskustassa, mikä mahdollistaa vieraiden helpon pääsyn kaupungin tärkeimpiin nähtävyyksiin, ravintoloihin ja rantapromenadille. Rannalle ja järville on kävelymatka. Melu ja pysäköinti voivat tosin aiheuttaa haasteita sesonkiaikana, mutta vieraat yleisesti ottaen arvostavat hotellin hyvää sijaintia lähellä palveluita.

Aamiainen Hotel Recifissä saa paljon kehuja tuoreudestaan ja monipuolisuudestaan, erityisesti perheiden keskuudessa. Jotkut vieraat kuitenkin huomauttavat valikoiman toistuvuudesta ja ongelmista joidenkin tuotteiden kanssa. Illallinen saa positiivista palautetta monipuolisesta, grillattuun lihaan painottuvasta menustaan ja vilkkaasta ilmapiiristään, mutta lounastarjontaa pidetään suppeana, eivätkä jotkut koe sitä hinnan arvoiseksi.

Huoneet ovat tunnettuja siisteydestään, päivittäisestä siivouksesta, moderneista kalusteistaan ja mukavuudestaan, vaikkakin niiden koko vaihtelee. Siistit ja hyvin hoidetut tilat sisältävät uima-altaan, jota perheet arvostavat sen koon, puhtauden ja lapsiystävällisten ominaisuuksien vuoksi, vaikka jotkut vieraat mainitsivat sen sulkeutuvan aikaisin.

Hotel Recifin henkilökuntaa kuvataan pääosin ystävälliseksi, avuliaaksi ja tehokkaaksi, mikä edistää myönteisesti yleistä asiakaskokemusta, vaikka toisinaan mainitaan epäjohdonmukaisuuksia palvelussa ja asenteessa joidenkin työntekijöiden keskuudessa.

Hotel Recif osoittautuu perheystävälliseksi kohteeksi, jossa on lapsille sopivia mukavuuksia, kuten lastenallas ja leikkipaikka. Suuret, siistit huoneet ja saatavilla olevat syöttötuolit vauvoille parantavat entisestään perheiden kokemusta.

Vaikka hotellia pidetään siistinä ja huoliteltuna, jotkut vieraat ovat kohdanneet puutteita siivouksen johdonmukaisuudessa. Lisäksi sängyn laadusta on vaihtelevia arvioita; jotkut pitävät niitä mukavina, mutta toiset huomauttavat päivitystarpeesta.

Yhteenvetona voidaan todeta, että Hotel Recif tarjoaa tyydyttävää majoitusta ja nautinnollisia mukavuuksia kohtuulliseen hintaan 3 tähden hotelliksi, mutta aamiaisvalikoima, sängyn mukavuus ja siivouksen johdonmukaisuus ovat parannettavissa.
Näytä lisää
Kategoriat
Perheystävällinen hotelli

Hotelli uima-altaalla

  Ulkouima-allas  


Kolmen tähden hotelli

Hotelli ulkouima-altaalla

Huonetyypit
Vieraiden arvostelut
7.9
Hyvä
Sijainti
Hotelli Recifillä on edullinen sijainti, jota vieraat usein korostavat arvosteluissaan sen läheisyyden vuoksi moniin päänähtävyyksiin. Se sijaitsee aivan lomakohteen keskustassa, vain muutaman askeleen päässä kaupungin sydämestä, mikä tekee siitä kätevän pääsyn erilaisiin ravintoloihin, huvipuistoon ja vilkkaalle rantakadulle. Vieraat arvostavat helppoutta, jolla he pääsevät rannalle ja järville, vaikka muutamat huomauttavatkin, että todellinen kävelymatka rannalle voi olla hieman odotettua pidempi. Muutamista melua ja pysäköintivaikeuksia koskevista huolenaiheista huolimatta vilkkaimpina vuodenaikoina yleinen mielipide kallistuu tyytyväisyyteen hotellin keskeiseen sijaintiin ja sen tarjoamaan saavutettavuuteen lähellä oleviin mukavuuksiin.

Aamiainen
Hotelli Recifin aamiaisesta on saatu asiakkailta sekä positiivista että negatiivista palautetta. Monet vieraat kehuivat aamiaista sen tuoreudesta ja korkeasta laadusta, kuvaillen sitä runsaaksi, monipuoliseksi ja maukkaaksi. Monet pitivät ruokaa hyvänä ja erityisesti sen tuoreutta arvostettiin, mikä oli erityisen tärkeää lapsiperheille. Myös tuoreen kahvin saatavuus sai positiivista palautetta.

Parannettavaa kuitenkin löytyy useita asioita. Yleinen kritiikki koskee valikoiman puutetta, ja jotkut vieraat mainitsivat, että samoja ruokia tarjoiltiin joka päivä, mikä johti yksitoikkoisuuteen pidempien oleskelujen aikana. Tiettyjen tuotteiden, kuten jauhemehujen ja raakojen munakkaiden, laatu sai erityistä kritiikkiä. Lisäksi huomautettiin viipaloitujen hedelmien hygieniasta ja tuotteiden rajallisesta valikoimasta.

Jotkut vieraat mainitsivat myös toiminnallisia ongelmia, kuten ruuhkaa kahviasemilla, koska koneita ei ollut tarpeeksi vieraiden määrään nähden. Kommentteja oli myös diplomaattisemman asiakaspalvelun tarpeesta sekä kylteistä, jotka estävät vieraita viemästä ruokaa pois ravintolasta. Kaiken kaikkiaan, vaikka Hotel Recifin aamiaisella on vahvuutensa tuoreuden ja maun suhteen, valikoiman ja palvelun parannukset voisivat parantaa vieraiden yleistä kokemusta.

Illallinen
Hotelli Recifin ruokailukokemus keskittyy pääosin grillilihaa sisältävään ruokalistaan, joka on saanut positiivista palautetta vierailta. Hotellissa illallisen tunnelmaa kohottaa usein moderni musiikki. Asiakkaat ovat huomanneet, että ravintolan illallismenun valikoima on paljon monipuolisempi kuin lounasmenu.

Lounasmenu vaikuttaa kuitenkin melko suppealta, sillä se tarjoaa yleensä vain kolme vaihtoehtoa: keiton, pääruoan ja salaatin. Tämä valikoiman puute on aiheuttanut joissain pettymystä, ja jotkut ovat huomauttaneet, ettei ruoka ole korkean hintansa arvoista. Lisäksi jotkut vieraat ovat kohdanneet haasteita palvelussa, kuten pitkiä odotusaikoja ja huonepalvelun puuttumista erityistarpeita omaavilta.

Kaiken kaikkiaan, vaikka illallinen tarjoaa nautinnollisemman ja monipuolisemman kokemuksen, lounasmenu ja palveluongelmat ovat jättäneet osan vieraista pettyneiksi.

Huoneet
Hotel Recifin huoneet tarjoavat vaihtelevan, mutta yleisesti ottaen positiivisen kokemuksen. Monet arvostelut korostavat huoneiden siisteyttä, ja mainitsevat, että liinavaatteet ja pyyhkeet vaihdetaan päivittäin, mikä lisää raikkaan tunteen oleskeluun. Huoneita kuvataan monien vieraiden mielestä pieniksi, mutta ne ovat hyväksyttäviä lyhyille oleskeluille ja hyvin varustettuja ilmastoinnilla ja uusilla huonekaluilla.

Vieraat kehuivat mukavia sänkyjä ja siistejä parvekkeita, joista osasta on kauniit näkymät huvipuistoon. Useat arvostelut kuitenkin huomauttivat, että kylpyhuoneen valaistus on himmeä ja huoneissa on rajoitettu määrä pistorasioita. Huoneiden koko vaihtelee, ja jotkut vieraat pitävät niitä riittävän tilavina, kun taas toiset mainitsevat ahtaat olosuhteet, erityisesti kylpyhuoneessa.

Näistä kokoa koskevista huolenaiheista huolimatta yleinen siisteys, päivittäinen siivous ja moderni sisustus jättävät yleensä hyvän vaikutelman. Niille, jotka etsivät lyhyttä oleskelua, kompaktit mutta siistit huoneet voivat tarjota tyydyttävän majoituskokemuksen.

Vuoteet
Hotel Recifin sänkyjen laatu on saanut vaihtelevaa palautetta asiakkailta. Positiivista on, että joidenkin mielestä sängyt olivat riittävän leveitä kahdelle aikuiselle ja lapselle, ja niitä jopa kuvailtiin erittäin mukaviksi. Hotellin sängyt ja huoneet todettiin erittäin siisteiksi, mikä loi raikkaan ja kutsuvan ilmapiirin.

Kuitenkin huomattava määrä asiakkaita huomautti sängyissä olevista ongelmista. Yleisiä valituksia olivat kovat ja epämukavat patjat, joita kuvailtiin usein hyvin vanhoiksi ja uusimisen tarpeessa oleviksi. Monet asiakkaat pitivät myös tyynyjä erittäin korkeina ja epämukavan kovina, mikä johti nukkumisvaikeuksiin ja jopa selkäkipujen kanssa heräämiseen. Useat huomauttivat, että hotelli tarjoaa vain erillisiä sänkyjä, vaikka parivuode oli pyydetty, mikä lisäsi haittaa.

Kaiken kaikkiaan, vaikka jotkut asiakkaat pitivät sänkyjä mukavina, vallitseva mielipide viittaa siihen, että patjojen ja tyynyjen päivittäminen voisi parantaa merkittävästi nukkumiskokemusta Hotel Recifissä.

Puhtaus
Hotelli Recifin vierailijat ovat huomanneet majoituksen siisteydessä vaihtelevia kokemuksia. Positiivinen palaute korostaa, että hotelli pitää yleisesti yllä siistiä ympäristöä, huoneet siivotaan säännöllisesti ja pyyhkeet vaihdetaan päivittäin. Vieraat arvostivat siisteyttä sekä turvallista ja rauhallista ilmapiiriä. Jotkut vieraat kehuivat erityisesti moderneja kalusteita ja siistejä wc-tiloja uima-altaalla. Huomioita hyvin hoidetuista, siisteistä ja mukavista huoneista esiintyi usein.

Joitakin huolenaiheita kuitenkin oli. Päivittäisistä siivousrutiineista huolimatta muutamat vieraat raportoivat ongelmista, kuten huomaamatta jääneistä paketeista, hiuksista, muurahaisista ja hiekasta edellisiltä asukkailta, mikä viittaa epäyhdenmukaisiin standardeihin. Mainintoja oli myös siitä, että siivousta ei tehty peräkkäisinä päivinä, ja joissakin huoneissa oli merkkejä laiminlyönnistä. Kritiikkiä esitettiin muun muassa vanhoista, kellastuneista ja repeytyneistä lakanoista sekä yleisestä siivouksen puutteellisuudesta.

Kaiken kaikkiaan, vaikka monet pitivät hotellia siistinä ja siivottuna, siisteyden vaihtelusta esitettiin merkittäviä huomautuksia, mikä viittaa siihen, että siivouskäytäntöjen on oltava johdonmukaisempia.

Henkilöstö
Hotel Recif saa pääosin myönteistä palautetta henkilökunnastaan, ja monet vieraat korostavat usein heidän ystävällisyyttään ja avuliaisuuttaan. Arvosteluissa henkilökuntaa kuvaillaan johdonmukaisesti huomaavaisiksi, nuoriksi, kunnioittaviksi ja innokkaiksi auttamaan. Vastaanoton henkilökuntaa kehutaan heidän vieraanvaraisesta ja tehokkaasta palvelustaan, vaikka satunnaisesti huomautetaan muutamien olevan huonosti koulutettuja tai ylimielisiä.

Siivous- ja keittiöhenkilökunta saa vaihtelevaa palautetta; vaikka jotkut vieraat pitävät heitä ystävällisinä ja omistautuneina, toiset huomauttavat jatkuvasta kärsimättömyydestä kuvaillen heitä hyvin vaivautuneiksi ja epäystävällisiksi. Esimerkkejä epäystävällisistä tai happamista asenteista näyttää vaikuttavan osaan vieraiden kokemuksista, ja useissa arvosteluissa mainitaan henkilökunnan kärsimättömyys.

Yleinen tunnelma kallistuu kuitenkin yleisesti ystävälliseen ilmapiiriin, jonka luo suurin osa henkilökunnasta, mukaan lukien vastaanotto ja muu palveluhenkilöstö, joita kuvataan usein ystävällisiksi, avuliaiksi ja kurinalaisiksi tehtävissään. Joistakin vaihteluista huolimatta monet vieraat arvostavat henkilökunnan ystävällisyyttä ja omistautumista, mikä parantaa positiivisesti heidän oleskeluaan Hotel Recifissä.

Uima-allas
Hotel Recifin uima-allas saa jatkuvasti positiivista palautetta vierailta, ja sen puhtautta ja tilavuutta korostetaan. Monet arvostelijat kuvailevat sitä hyväksi uima-altaaksi, korostaen usein sen suurta kokoa ja erillisiä alueita lapsille ja aikuisille. Allasalue on tunnettu suuresta koostaan, ja jotkut vieraat arvostavat lisäpalveluita, kuten baaria ja musiikkia.

Vierailijat kommentoivat myös usein altaan huoltoa mainiten, että se puhdistetaan joka aamu, ja puhtaat pyyhkeet tarjotaan päivittäin. Erityisesti lapsiperheet arvostavat lämmitettyä allasta, joka on tarkoitettu erityisesti lapsille, mikä tekee siitä sopivan vaihtoehdon lapsiperheille.

Altaan lisäksi vieraat ovat myös ylistäneet hotellin yleistä puhtautta, mukaan lukien huoneet ja muut tilat. Jotkut kuitenkin mainitsevat, että allas vaatii erityistä huomiota ja huomauttavat, että se suljetaan klo 19.00, mikä saattaa olla huomioonotettava asia niille, jotka pitävät myöhäisistä uinneista.

Kaiken kaikkiaan allas nähdään upeana ja merkittävänä lisäetuna Hotel Recifissä yöpyville, mikä edistää nautinnollista ja rentouttavaa kokemusta.

Perhe
Hotelli Recif on perheystävällinen kohde, joka on onnistunut valloittamaan niin vanhempien kuin lastenkin sydämet. Perheet ovat ilmaisseet tyytyväisyytensä majoittumiseensa ja arvostavat lapsille tarjottuja mukavuuksia ja aktiviteetteja. Hotellin parhaita puolia ovat sen erinomainen sijainti ja hyvin hoidettu lastenallas, jota on pidetty loistavana paikkana nuorille polskutteluun.

Hotellissa on suuret huoneet, joihin mahtuu mukavasti perheitä, jopa aivan pienten lasten kanssa matkustavia. Syöttötuoleja vauvoille on myös saatavilla, mikä tekee aterioista kätevämpiä vauvojen vanhemmille. Lisäksi hotellissa on lasten leikkipaikka, vaikka se saattaisi vaatia joitain pieniä parannuksia kokemuksen täysipainoiseksi tekemiseksi.

Vaikka valvottu pysäköinti tarjoaa mielenrauhaa, muutamat alueet, kuten terassi ja leikkipaikka, voisivat hyötyä paremmasta tuholaistorjunnasta, sillä hyttyset voivat olla riesa. Kaiken kaikkiaan Hotel Recif tarjoaa siistin ja viihtyisän ympäristön, mikä tekee siitä hyvän valinnan miellyttävään perhelomaan, erityisesti niille, jotka pitävät tärkeänä rentoutumista altaalla.

Kolme tähteä
Kolmen tähden Hotel Recif tarjoaa hintaansa nähden kelvollisen majoituksen. Monet vieraat huomauttivat, että hotellin tilat voisivat oikeuttaa korkeamman luokituksen, jos pysäköintitilaa olisi runsaasti. Aamiaisesta saadut reaktiot olivat kuitenkin ristiriitaisia. Jotkut vieraat arvostivat hyviä, tuoreita ja monipuolisia vaihtoehtoja, huomaten, että buffet oli runsas ja monipuolinen. Toiset taas kokivat, että se oli laadultaan ja valikoimaltaan puutteellinen, ja useat kommentoivat heikkoa hygieniaa hedelmien osalta, toistuvia tuotteita ja jauhemehujen läsnäoloa, mikä heikensi yleistä aamiaiselämyksiä. Näistä kehityskohteista huolimatta hotelli vaikuttaa olevan kohtuullinen valinta niille, jotka etsivät edullista vaihtoehtoa tyydyttävillä ominaisuuksilla, vaikka se ei aivan ylläkään nykyisiin odotuksiin kolmen tähden hotellilta.

Ulkouima-allas
Hotel Recifin ulkouima-allas saa huomattavan positiivista palautetta vierailta. Monet arvostelut korostavat altaan puhtautta maininnoilla, että allas on erittäin puhdas ja hyvin hoidettu, ja se usein puhdistetaan aamuisin. Asiakkaat arvostavat myös sitä, että allas vastaa verkossa esitettyjä kuvia, mikä korostaa sen vetovoimaa. Lisäksi allasta kuvaillaan ihanaksi ja lämmitetyksi, mikä tekee siitä erityisen sopivan lapsille. Vaikka odotusajasta on pieni huomautus, kaiken kaikkiaan allasalue, yhdessä ympäröivän terassin ja lasten leikkipaikan kanssa, lisäävät Hotel Recifin oleskelun arvoa.


Kyllä, Hotel Recif:ssä on uima-allas/altaita, jotka kuuluvat yhteen tai useampaan seuraavista luokista: Ulkouima-allas.

Ei, Hotel Recif ei tarjoa kylpylää.

Ei, Hotel Recif ei salli koiria.

Ei, Hotel Recif ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.

Ei, Hotel Recif ei ole kuntosalia.

Sijainti Näytä kartta
Lisää vaihtoehtoja
Q Hotel
  • Hotelli Neptunuksessa

  • 8.1 Erittäin hyvä

  • Alkaen $35

Hotel Miorita Neptun
  • Hotelli Neptunuksessa

  • 7.4 Hyvä

Hotel 2D Resort and Spa
  • Hotelli Neptunuksessa

  • 8.7 Erittäin hyvä

  • Alkaen $49

Hotel Agora
  • Hotelli Neptunuksessa

  • 9.1 Erinomainen

  • Alkaen $87



7.372.316

Hotellit

60

Kategoriat

49.804

Alueet

208.995

Kaupungit


×
×
Tulopäivä
× Etusivu Yleistä Lehdistö Kategoriat Blogi Hotellipalkinnot Travelmyth GPT Ota yhteyttä Käyttöehdot Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö Usein kysytyt kysymykset