Tämä hotelli on listattu esteettömäksi hotelliksi Nang Rongissa, mikä viittaa siihen, että se tarjoaa mukavuuksia tai palveluita liikuntarajoitteisille vieraille.
Hotelli joka on ottanut käyttöön kestäviä toimintatapoja
Sertifikaatit:
Green Leaf (Thaimaa)
SHA plus
Green health hotel
Silver prize for WTM world responsible tourism award 2021
Käytättekö mitään uusiutuvia energialähteitä energian tuottamiseen hotellin/majoituksen tiloissa?
Auringon säteily
Mikä tekee hotellistasi/majoituksestasi ympäristöystävällisen?
Kirjallinen ympäristöpoliittinen lausuma käytössä
Rakenne maksimoi ilmavirtauksen ja siten vähentää ilmastoinnin tarvetta.
Rakenne maksimoi luonnonvalon käytön ja siten vähentää valaistuksen ja lämmityksen tarvetta.
Ympäristöystävällisiin aloitteisiin osallistuminen (esim. metsänistutus, villieläinten suojelu).
Huoneissa on kyltit, joissa kerrotaan, että pyyhkeet vaihdetaan vain pyynnöstä.
WC-paperi, joka on valmistettu kloorivalkaisemattomasta paperista tai jolle on myönnetty ympäristömerkki.
Jätteet erotellaan vähintään kolmeen luokkaan
Ei kertakäyttömukeja/-laseja, -lautasia ja -ruokailuvälineitä.
Orgaaninen jäte kompostoidaan
Automaattinen järjestelmä tai avainkortti, joka sammuttaa valot ja sähkölaitteet, kun vieraat poistuvat huoneesta.
Suurin osa aterioiden valmistuksessa käytetyistä ainesosista on paikallisesti tuotettuja.
Ravintolassa on tarjolla vaihtoehtoinen menu kasvisruokavaliota noudattaville.
Energiakatselmus tehdään vähintään kerran viidessä vuodessa.
Haluaisitko korostaa, lisätä tai selventää jotakin? Akelada Hotel has been working hard over the past 10 years to create one of Thailand most Green and sustainable Hotel, where we support the hotel from food produced under the supervision of Team of skillful gardeners.
Safety Agri Buriram project by Akelada Hotel is the integrated farm that aims to follow the SMART concept i.e. the Science of King Rama the 9th (of Thailand) Ecological Farming System. This concept involves well designed cropping system: paddy field, vegetables and fruits, efficient water management of the farm, organic base as well as applying appropriate technologies along with the local wisdom into the farming system. The organic farm project located behinds the property which cover area around 40 acres.
The goal we aim to achieve “Security to all stakeholders’’. And they are our farmers, customers and environment, suppliers, management and all relevant parties. Through the “Smart Farm Hub”, SAB @ Akelada can help any small farmers and partners in the area. Thai farmers to adopt sustainable agricultural practice or organic farming in order to bring about better well-beings for both farmers and consumers.
“From farm to fork” concept has been introduced for our “Akelada Restaurant’s new menu where authentic Dishes will be cooked in the old traditional style using organic herbs, vegetables, rice and fruits from our own farm, all carefully looked after through a green and sustainable organic concept. Having a healthy produce helps us all enjoy a fresh meal with no harmful chemicals.
Akelada hotel adopts green hotel practices, which positively impact environmental sustainability. The practices include saving energy, reducing water consumption, and waste management. Guests are encouraged to reuse their towels, and the savings from laundry costs are reinvested into planting trees in our organic farm. We use eco-friendly products for our guest rooms. Drinking water is served in glass bottles instead of plastic bottles. The recent initiative of giving the guest small trees can help us move closer to the carbon Neutrality goal in 2035.
All green hotel practices and giving small trees to guests can make them aware of how profound climate change issues are and how everyone can take part and be responsible for achieving environmental sustainability. Our hotel hopes that our hotel-guest experiences during their stay can make them become responsible tourists.
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Kyllä, kaikki huoneet
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 24 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, muu raja 4 persons
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Kyllä
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Kyllä, enintään 40% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Kyllä
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 14:00 - Lähtöpäivä: 12:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Ei
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Kyllä
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Ei
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Amazing Thailand Safety and Health Administration: SHA
Green health hotel by ministry of health
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Ei
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä Yksityiskohdat: Report to local health authority. Act according to thailand policy on Covid 19 confirmed cases.
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Lisätietoja: Akelada Hotel and convention is concerned about the hygiene and health of all our guests and staff from the new type of Coronavirus. Therefore, we have implemented additional internal cleaning methods and you can help us to achieve a safer environment.
The following prevention tools have been implemented by our team:
1. We have put in place the frequent cleanings especially the commonly used areas and surfaces like the elevators, staircases and common facilities and toilets.
2. We have put in place the hand sanitizers at different points through out the building. We still suggest that the guests wash their hands with soap thoroughly before entering and leaving the premises.
3. The staff members have been asked to personally care for themselves and maintain their personal hygiene both during and outside of their working hours.
4. The staff members have also been asked to wear their cloth masks at all times.
5. We have put in place alcohol and sanitising products at the gym for all gym users to wipe each equipment after every use.
Akelada hotel has earned SHA PLUS (SHA+), a certificate that represents our readiness to serve customers complying with the sanitation measures in preventing the spread of COVID-19. For our guest’s highest levels of trust and confidence, we promise to maintain high sanitation standards as well as the safety of our beloved guest.
Superior - Kahden hengen huone - DoubleThe spacious double room features air conditioning, a tea and coffee maker, as well as a private bathroom boasting a shower and a hairdryer. This double room provides a wardrobe and a flat-screen TV with satellite channels. The unit has 1 bed.
Superior - Kahden hengen huone - TwinFeaturing free toiletries and bathrobes, this twin room includes a private bathroom with a shower, a hairdryer and slippers. The twin room features air conditioning, a tea and coffee maker, a wardrobe, as well as a flat-screen TV with satellite channels. The unit has 2 beds.
Deluxe - Kahden hengen huone - DoubleThe spacious double room offers air conditioning, a tea and coffee maker, as well as a private bathroom boasting a shower and a hairdryer. This double room features a wardrobe and a flat-screen TV with satellite channels. The unit has 1 bed.
Deluxe - Kahden hengen huone - TwinOffering free toiletries and bathrobes, this twin room includes a private bathroom with a shower, a hairdryer and slippers. The twin room offers air conditioning, a tea and coffee maker, a wardrobe, as well as a flat-screen TV with satellite channels. The unit has 2 beds.
PerhehuoneThe spacious family room features air conditioning, a tea and coffee maker, as well as a private bathroom boasting a shower and a hairdryer. The unit has 2 beds.
Executive-sviittiThis spacious suite includes 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and free toiletries. The suite offers air conditioning, a tea and coffee maker, a wardrobe, a safe deposit box and a flat-screen TV with satellite channels. The unit has 1 bed.
Vieraiden arvostelut
7.9
Hyvä
Ei, Akelada Hotel ei ole uima-allasta.
Ei, Akelada Hotel ei tarjoa kylpylää.
Ei, Akelada Hotel ei salli koiria.
Kyllä, Akelada Hotel tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.Lisätietoja saat Pysäköinti-kyselylomakkeen vastauksista.
Kyllä, Akelada Hotel on kuntosali.Lisätietoja saat Kuntosali-kyselylomakkeen vastauksista.