Grand Mirage Hotel

Ma‘abilah 23.62744900, 58.14195800 , Al Nuzhah Street,way No 8745,mabela -landmark Mall Of Muscat Muscat-oman (Näytä kartalla)


Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta 1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaGrand Mirage -hotelli tarjoaa yhdistelmän kätevyyttä ja viihdettä, erityisesti asiakkaille, jotka etsivät helppoa pääsyä ostoskeskuksiin, kauppakeskuksiin ja ruokailumahdollisuuksiin. Sen strateginen sijainti saa kiitosta läheisyydestään olennaisiin palveluihin ja ympäristön yleisestä siisteydestä, mikä antaa monille vierailijoille positiivisen ensivaikutelman.

Aamiaispalvelu ei kuitenkaan yleensä vastaa odotuksia. Ongelmat, kuten palvelun myöhäinen aloitus, valikoiman puute ja satunnaiset varausvirheet, vaikuttavat yleisesti ottaen heikkoon aamiaiskokemukseen. Täsmällisyyden ja aterioiden monipuolisuuden parantaminen voisi merkittävästi parantaa tätä osaa asiakkaiden oleskelusta.

Hotelli loistaa iltaviihteessä tarjoten vilkkaita yöelämän vaihtoehtoja, kuten yöjuhlia, tanssilattian ja aamuyön tanssimusiikkia. Osa vieraista arvostaa tätä energiaa, mutta se voi häiritä niitä, jotka etsivät rauhallista vetäytymispaikkaa, koska kova musiikki jatkuu aamunkoittoon asti.

Huonekokemukset vaihtelevat, ja myönteisiin seikkoihin kuuluvat tilavat ja hyvin suunnitellut alueet. Jotkut vieraat kehuvat huoneita siisteiksi ja järjestetyiksi. Negatiiviset asiat, kuten siisteysongelmat, pahat hajut ja hyönteisten esiintyminen, varjostavat kuitenkin usein näitä ominaisuuksia. Mukavuudet, kuten toimimattomat televisiot ja riittämätön ilmastointi, vaikuttavat myös vähemmän tyydyttävään oleskeluun, mikä viittaa siihen, että hotellin huoneet tarvitsevat huomattavia parannuksia.

Hotellin yleisestä siisteydestä saa ristiriitaisia arvosteluja. Vaikka jotkut vieraat pitävät hotellia siistinä ja huonekaluja hyvinä, monet muut mainitsevat vakavia puutteita, kuten torakoiden esiintymisen, likaiset verhoilut ja riittämättömän huonepalvelun. Hotellin yleinen siisteystaso vaatii huomattavaa huomiota, jotta se vastaisi vieraiden odotuksia.

Myös henkilökunnan kanssa käydyt vuorovaikutukset saavat vaihtelevaa palautetta. Positiiviset huomautukset korostavat ystävällisyyttä, erityisesti filippiiniläisten ja omanilaisten työntekijöiden taholta, sekä nopeaa palvelua ja ammattimaista käytöstä. Raportoituja on kuitenkin myös epäammattimaista käytöstä, hidasta palvelua ja reagoimattomuutta, mikä osoittaa, että henkilökunnan koulutuksessa ja vieraiden kanssa käytävässä vuorovaikutuksessa on parantamisen varaa.

Perheille Grand Mirage -hotelli ei välttämättä ole ihanteellinen valinta. Baarien, yökerhojen ja kovan musiikin läsnäolo luo usein sopimattoman ympäristön perheille, erityisesti niille, joilla on pieniä lapsia. Vieraat, jotka etsivät rauhallista ja rentouttavaa oleskelua, raportoivat usein häiriöistä, mikä tekee hotellista vähemmän suositeltavan perhekeskeiseen vierailuun.

Sänkyjen mukavuus on toistuva positiivinen asia, ja monet vieraat pitävät niitä miellyttävinä ja edistävinä rauhallisia yöunia varten. Siisteysongelmat liinavaatteiden ja likaisten huoneiden osalta kuitenkin vähentävät tätä myönteistä näkökohtaa, mikä viittaa parannettujen siivouskäytäntöjen tarpeeseen.

Yhteenvetona voidaan todeta, että vaikka Grand Mirage -hotelli tarjoaa strategisen sijainnin etuja ja vilkasta viihdettä, se kohtaa merkittäviä haasteita siisteyden, aamiaispalvelun, huoneiden ylläpidon ja perheystävällisen ympäristön luomisen alueilla. Näiden ongelmien ratkaiseminen voisi parantaa merkittävästi yleistä asiakaskokemusta.
Näytä lisää
Kategoriat
Hotelli joka on ottanut käyttöön kestäviä toimintatapoja

Häämatkahotelli

Perheystävällinen hotelli

Bisnes-hotelli

Hotelli pysäköinnillä

Hotelli kuntosalilla

Kolmen tähden hotelli

Huonetyypit
Vieraiden arvostelut
Sijainti
Sekä kiitetty että kritisoitu Grand Mirage -hotelli sijaitsee lähellä olennaisia palveluita, kuten ostoskeskuksia, kauppakeskuksia ja monipuolisia ruokailumahdollisuuksia. Vieraat arvostavat sen strategista sijaintia, jonka ansiosta eri viihdepaikkoihin ja -liikkeisiin on helppo päästä. Hotellin ympäristön siisteyttä korostetaan usein, mikä vaikuttaa myönteisesti kokonaiskokemukseen.

Hotellilla on kuitenkin myös haittapuolensa. Pääasiallinen ongelma, joka toistuvasti nousee esiin, on vaikea pääsy päällystämättömien teiden vuoksi, mikä vaikeuttaa vieraiden saumatonta pääsyä hotelliin. Vaikka hotelli on lähellä palveluita, se sijaitsee hieman syrjäisellä alueella, mikä lisää joidenkin mielestä epämukavuutta.

Vaikka läheisyys moottoritielle ja palveluille on merkittävä plussa, läheisten baarien ja yöelämän aiheuttama melu voi karkottaa rauhallista oleskelua etsivät. Lisäksi hotellin etäisyys lentokentältä, jota raskas liikenne pahentaa, tarkoittaa, että työmatka voi joskus kestää tunnin, mikä saattaa vähentää sen houkuttelevuutta matkailijoille, jotka pitävät mukavuutta ensisijaisena.

Kaiken kaikkiaan Grand Mirage -hotellin sijainti saa ristiriitaisia arvosteluja, sitä juhlitaan sen palveluiden saatavuuden vuoksi, mutta valitetaan sen epäihanteellisista teistä ja satunnaisista meluhaitoista.

Aamiainen
Grand Mirage -hotellin aamiaistarjoilu on saanut asiakkailta vaihtelevia reaktioita. Toistuva huolenaihe on aamiaisen myöhäinen alkamisaika, sillä se tarjoillaan vasta kello 9:n jälkeen, mikä aiheuttaa merkittävää haittaa liikematkustajille ja aikaisin herääville. Jotkut asiakkaat ovat maininneet odottaneensa pitkiä aikoja, ja toisinaan mainostettujen aamiaisaikojen ja todellisen tarjoilun välillä on ollut eroja henkilökunnan viivästysten vuoksi.

Lisäksi aamiaisen laatu ja valikoima ovat olleet kiistan aiheena. Asiakkaat kuvaavat aamiaista usein keskinkertaiseksi, yksinkertaiseksi ja yksitoikkoiseksi, ja he toivovat toistuvasti monipuolisempia vaihtoehtoja sen sijaan, että tarjolla olisi päivittäin sama ateria. Myös aamiaisen varauksiin ja maksuihin liittyviä ongelmia on raportoitu, ja muutamilta asiakkailta on yllättäen pyydetty lisämaksuja, vaikka aamiainen on sisältynyt heidän varauksiinsa.

Kaiken kaikkiaan Grand Mirage -hotellin aamiaiskokemus tuntuu korostavan tarvetta parantaa täsmällisyyttä, valikoimaa ja selkeyttä aamiaistarjoilussa, jotta se vastaisi tehokkaasti asiakkaiden odotuksia.

Illallinen
Grand Mirage -hotelli tarjoaa energisen yöelämän iltaviihdettä etsiville vieraille, mukaan lukien yöjuhlat, juomat ja tanssilattian. Aamuinen tanssimusiikki on ominaisuus, jota jotkut vieraat saattavat arvostaa. Kuitenkin, ne jotka etsivät rauhallisempaa oleskelua, saattavat kokea häiriöitä, sillä baarin kova musiikki ja yökerhojen melu jatkuvat usein aamunkoittoon asti, luoden haastavan ympäristön levollisille yöunille. Lisäksi ravintolan reagointikyky on huomattu kehityskohteeksi, ja huoneissa ei ole teen- tai kahvinkeittimiä.

Huoneet
'Grand Mirage' -hotellin asiakasarviot antavat huonekokemuksesta ristiriitaisen kuvan. Positiivista on, että huoneita kuvaillaan tilaviksi ja pohjaratkaisultaan hyviksi. Ne ovat järjestelmällisiä, ja jotkut vieraat huomauttavat, että huoneet ovat siistejä ja tila on hyvä. Lukuisat negatiiviset seikat varjostavat kuitenkin näitä ominaisuuksia. Huoneiden siisteys on toistuva ongelma, ja raportteja on liasta, pahoista hajuista – mukaan lukien savun ja ruoan hajut – ja hyönteisten, kuten torakoiden, esiintymisestä. Huoneiden sanotaan myös olevan pieniä, niissä on epämukavat sängyt, kuluneet huonekalut ja puute olennaisista työkaluista ja tarvikkeista. Lisäksi ongelmat huoneiden mukavuuksissa, kuten toimimattomat televisiot, riittämätön ilmastointi, himmeä valaistus ja putkisto-ongelmat, ovat yleisiä valituksia. Melu on merkittävä ongelma hotellin baarin, discon ja ulkopuolisten häiriöiden vuoksi, mikä vaikeuttaa joidenkin vieraiden nukkumista. Kaiken kaikkiaan, vaikka joitain myönteisiä asioita mainitaan, lukuisat siisteys- ja ylläpito-ongelmat viittaavat siihen, että hotellihuoneet vaativat huomattavia parannuksia.

Vuoteet
Vieraat ovat jakaneet Grand Mirage -hotellin sängyistä vaihtelevia kokemuksia. Monet ovat korostaneet, että sängyt ovat mukavia, ja usein maininneet sängyn ja tyynyjen miellyttävyyden. Useat maininnat mukavista sängyistä viittaavat siihen, että huomattava määrä vieraista on nukkunut levollisesti oleskelunsa aikana. Puhtaudesta on kuitenkin jatkuvia huolenaiheita, ja useissa arvosteluissa on tuotu esiin ongelmia, kuten likaisia petivaatteita ja epäsiistejä sänkyjä useissa huoneissa. Vaikka sänkyjen mukavuutta kehutaan usein, toistuvat raportit puhtausongelmista ovat merkittävä varoitus potentiaalisille vierailijoille.

Puhtaus
Grand Mirage -hotellin puhtaus jakaa mielipiteitä, ja sekä positiivisia että negatiivisia kokemuksia on raportoitu. Monet arvostelijat pitivät siisteyttä erinomaisena ja kehuivat hotellin uutta ja puhdasta ulkoasua. Joidenkin huoneiden huonekalujen todettiin olevan hyvässä kunnossa ja hotellia kuvailtiin erittäin kauniiksi ja siistiksi. Nämä positiiviset huomiot jäävät kuitenkin monien valitusten varjoon.

Monet vieraat ilmaisivat pettymyksensä useisiin seikkoihin, kuten torakoiden ja muiden hyönteisten esiintymiseen huoneissa, myös sängyissä ja kylpyhuoneissa. Hotellin tiloissa on valitettavasti raportoitu tunkkaisen savun ja savukkeiden hajua, mikä heikentää yleistä tyydyttämätöntä puhtaustasoa. Asiakkaat huomauttivat myös puutteista siivouksessa, mainiten, että heidän siivouspyyntöjään usein jätettiin huomiotta tai niihin ei vastattu riittävästi. Tähän sisältyy raportteja likaisista verhoiluista, vaihtamattomista pyyhkeistä ja kylpyhuoneista, joita ei ole kunnolla puhdistettu.

Lisäksi on huomautettu välttämättömien mukavuuksien, kuten kasvopyyhkeiden ja asianmukaisen kylpyhuoneen viemäröinnin puutteesta. Yleinen yksimielisyys näissä arvosteluissa korostaa vakavia puutteita hygieniassa ja puhtaudessa, mikä viittaa siihen, että hotellin siivousstandardeissa ja huoltotoimissa on tarpeen tehdä merkittäviä parannuksia.

Henkilöstö
Grand Mirage -hotellin henkilökunta on saanut sekä hyvää että huonoa palautetta. Myönteistä on se, että vastaanoton henkilökuntaa kuvataan usein ystävälliseksi, avuliaaksi ja iloiseksi. Erityisesti filippiiniläiset ja omanilaiset työntekijät saavat mainintoja kohteliaisuudesta ja yhteistyöhalukkuudesta. Jotkut vieraat arvostivat henkilökunnan tyylikästä ja kunnioittavaa käytöstä, nopeaa palvelua ja hotellin yleistä siisteyttä.

Toisaalta monissa arvosteluissa tuodaan esiin epäammattimaista ja töykeää käytöstä, hidasta palvelua ja reagointikyvyn puutetta. Raportit huutamisesta ja melusta käytävillä, epäavuliaista vuorovaikutuksesta ja siitä, että henkilökunta ei huomioi vieraiden huomioita, heikentävät joidenkin kokemusta. Pääjohtajan ja tiettyjen omanilaisten ja filippiiniläisten esimiesten merkittävä puuttuminen asiaan viittaa yrityksiin puuttua näihin ongelmiin. Näistä haasteista huolimatta joidenkin henkilökunnan jäsenten avulias ja yhteistyöhaluinen asenne vaikuttaa myönteisesti vieraiden kokemuksiin Grand Mirage -hotellissa.

Perhe
Grand Mirage -hotelli näyttää herättävän huolta vieraissa sen sopivuudesta perheille. Asiakasarvioista poimitut ilmaisut toistuvasti korostavat, että hotelli ei sovi perheille. Monet vieraat mainitsevat merkittävän häiriön baarien, yökerhojen ja kovan musiikin vuoksi, mikä luo sopimattoman ympäristön perheille, erityisesti lapsiperheille. Lisäksi melutaso mainitaan usein haitallisena tekijänä niille, jotka etsivät rauhallista ja levollista oleskelua. Yleisesti ottaen vieraat eivät suosittele tätä hotellia perheille vallitsevan häiritsevän ilmapiirin ja nuoremmille vierailijoille sopivien palveluiden puutteen vuoksi.


Ei, Grand Mirage Hotel ei ole uima-allasta.

Ei, Grand Mirage Hotel ei tarjoa kylpylää.

Ei, Grand Mirage Hotel ei salli koiria.

Kyllä, Grand Mirage Hotel tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.

Kyllä, Grand Mirage Hotel on kuntosali.

Sijainti Näytä kartta
Lisää vaihtoehtoja
OYO 104 Loban Hotel Apartment
  • Hotelli Ma'abilahissa

  • 6.2 Rated

  • Alkaen $33

Be Inn Hotel
  • Hotelli Seebissä

  • 7.9 Hyvä

  • Alkaen $64

Al Hail Waves Hotel Managed By Centara
  • Hotelli Seebissä

  • 7.9 Hyvä

  • Alkaen $26

Season Inn Hotel_Al Hail
  • Hotelli Seebissä

  • 9.0 Erinomainen



7.372.316

Hotellit

60

Kategoriat

49.804

Alueet

208.995

Kaupungit


×
×
Tulopäivä
× Etusivu Yleistä Lehdistö Kategoriat Blogi Hotellipalkinnot Travelmyth GPT Ota yhteyttä Käyttöehdot Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö Usein kysytyt kysymykset