Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, käyttämällä sovellusta Keyless check in available on Marriott Bonvoy App
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 24 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Ei
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti.
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Kyllä
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Kyllä
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Ei
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Ei
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Kyllä
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Ei
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Marriott Commitment to Clean
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Ei
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Ei
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? Based on current guidelines from LA County, private events that are not classified as "essential" by the Department of Health, are not permitted. Ballrooms and conference rooms are not available for public access.
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: June, 25 2020
Lisätietoja: Sanitizer wipes are given to guests upon request at check in to limit the amount of contact if placed in the guest room prior to check in.
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Marina del Rey Marriott
King-huone - KaupunkinäkymäFeaturing a seating area and a city view, this room provides a flat-screen cable TV. Free toiletries in the en suite bathroom are provided.
King Room with Marina View - Concierge LevelThis air-conditioned room has soundproofing, a flat-screen cable TV, a seating area and a work desk. It offers access to the concierge lounge. At the lounge guests can enjoy dedicated concierge service which includes free food and non-alcoholic beverages at select times. Cocktails are served for a fee.
King-huone - Kaupunkinäköala - Concierge-kerrosThis air-conditioned room has soundproofing, a flat-screen cable TV, a seating area and a work desk. It offers access to the concierge lounge. At the lounge guests can enjoy dedicated concierge service which includes free food and non-alcoholic beverages at select times. Cocktails are served for a fee.
Suuri king-huone - KaupunkinäköalaThis double room features air conditioning, seating area and cable TV. A coffee maker, mini fridge, and an iron with ironing facilities are also included.
Juniorsviitti - KaupunkinäkymäThis suite features air conditioning and a seating area. A coffee maker, mini fridge, and an iron with ironing facilities are also included.
King-huone - VenesatamanäköalaThis double room features a cable TV, air conditioning and seating area. A coffee maker, mini fridge, and an iron with ironing facilities are also included.
Guest Room with Two Double Beds and Marina ViewThis air-conditioned double room is comprised of a flat-screen TV with cable channels, a private bathroom as well as a balcony with sea views. The unit has 1 bed.
Guest Room with Two Double Beds and City View - Concierge LevelThis air-conditioned double room includes a flat-screen TV with cable channels, a private bathroom as well as a balcony with city views. The unit offers 1 bed.
Guest Room with Two Double Beds and City ViewThis air-conditioned double room is comprised of a flat-screen TV with cable channels, a private bathroom as well as a balcony with city views. The unit has 1 bed.
Concierge level Guest room with Two Double Beds and Marina view This air-conditioned double room includes a flat-screen TV with cable channels, a private bathroom as well as a balcony with sea views. The unit offers 1 bed.
Queen Room with Two Queen Beds, Santa Monica View and Adapted Tub - Mobility AccessibleMajoitusyksikössä on 2 vuodetta.
Kyllä, Marina del Rey Marriott:ssä on uima-allas/altaita, jotka kuuluvat yhteen tai useampaan seuraavista luokista: Lämmitetty uima-allas, Ulkouima-allas.Lisätietoja saat Uima-allas-kyselylomakkeen vastauksista.
Ei, Marina del Rey Marriott ei tarjoa kylpylää.
Ei, Marina del Rey Marriott ei salli koiria.
Kyllä, Marina del Rey Marriott tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.