Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Kategoriat
Hotelli joka on ottanut käyttöön kestäviä toimintatapoja
Mikä tekee hotellistasi/majoituksestasi ympäristöystävällisen?
Rakenne maksimoi luonnonvalon käytön ja siten vähentää valaistuksen ja lämmityksen tarvetta.
Myrkyttömien puhdistusaineiden käyttö
LED-valaistus kaikkialla tiloissa
Vessat huuhtelevat max. 6 litraa huuhtelua kohti.
Huoneissa on kyltit, joissa kerrotaan, että pyyhkeet vaihdetaan vain pyynnöstä.
Jätteet erotellaan vähintään kolmeen luokkaan
Ei kertakäyttömukeja/-laseja, -lautasia ja -ruokailuvälineitä.
Haluaisitko korostaa, lisätä tai selventää jotakin? To provide you with the best value possible, we offer housekeeping every second day — dusting, vacuuming, emptying trash, cleaning the bathroom, and replenishing soap and toilet paper if needed. Also, we change towels every second day and bed linen every fifth day.
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Viva Rooms
Koiraystävällinen hotelli
Hyväksyttekö koirat kaikkiin huoneisiin? Kyllä
Onko siitä perittävä lisämaksu? Kyllä, € 10 yöltä
Pitäisikö koiranomistajan ilmoitaa tulosta, ennen sisäänkirjautumista? Kyllä, varausprosessin aikana
Mikä on koirien maksimimäärä huonetta kohti? Ei ole rajoitusta
Onko hyväksyttyjen koirien maksimipainoa rajoitettu? Ei
Onko kohteessa leikkialueita, joissa koira voi olla vapaana, ilman hihnaa? Ei
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennel-häkissä aina, kun se on huoneessa ? Ei
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennelissä tai kuljetuskopassa, aina kun se on yleisillä alueilla? Ei
Pitääkö koiran olla aina hihnassa huoneessa ollessa? Ei
Pitääkö koiran olla aina hihnassa yleisillä alueilla kulkiessa? Kyllä
Saavatko koirat oleskella tuoleilla, sohvilla ja muilla huonekaluilla? Ei
Saavatko koirat oleskella sängyillä? Ei
Mitkä ovat koiran vastaanottamisen perusvaatimukset?
Ei saa olla aggressiivinen
Ei saa olla kirppuja
Omistajien on siivottava lemmikkieläinten jätökset välittömästi
Omistajat ovat vastuussa koiran aiheuttamista vahingoista.
Ei saa kylvettää kylpyammeessa
Ei saa jättää ilman valvontaa huoneeseen.
Onko palautettavaa vakuusmaksua vahingon varalta? Ei
Onko tarjolla jotakin näistä?
Ruoka- ja vesiastiat
Hyväksyttekö koirien lisäksi myös muita lemmikkejä? Kyllä
Onko teillä saatavilla pyynnöstä kirjallinen ja kattava lemmikkieläin ohjeistus? Kyllä
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Ei
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 2 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, päivittäin
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Ei
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Ei
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Hissejä ei ole
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 15:00 - Lähtöpäivä: 10:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Ei
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Ei
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Ei
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
WTTC:n turvallisia matkoja koskevat protokollat
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Ei
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Ei
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Ei
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? Housekeeping is limited to every second day. Guests may also turn down housekeeping service.
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: August, 15 2021
Kahden hengen huone - DoubleThis bright and spacious room features a comfortable double bed, free Wi-Fi, and an electric kettle. It comes with a private bathroom with a rainfall shower, free toiletries and a hairdryer.
Please note that this room has no capacity for extra beds.
Yhden makuuhuoneen huoneistoThis cosy apartment features a seating area with a fully equipped kitchenette with a microwave and an electric kettle. The private bathroom is equipped with a shower, free toiletries and a hairdryer.
Please note that a sofa bed can be used as an extra bed for 1 person.
Neljän hengen huoneThis bright and spacious room offers 2 large double beds, free Wi-Fi, an electric kettle and a sofa. The modern private bathroom comes with a rainfall shower, free toiletries, and a hairdryer.
Please note that sofa can be used as an extra bed for 1 person (see Extra Bed Rates).
Vieraiden arvostelut
8.0
Erittäin hyvä
Ei, Viva Rooms ei ole uima-allasta.
Ei, Viva Rooms ei tarjoa kylpylää.
Kyllä, Viva Rooms toivottaa koirat tervetulleiksi.Lisätietoja saat Koiraystävällinen-kyselylomakkeen vastauksista.
Ei, Viva Rooms ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.