Itsepysäköinti: Asiakkaat etsivät pysäköintipaikan itse.
Pitäisikö vieraiden ilmoittaa pysäköintipaikan varaamisesta ennen sisäänkirjautumista?Kyllä: Varausprosessin aikana
Haluaisitko korostaa, lisätä tai selventää jotakin? parking is not designated for each room but if it needs to be reserved please indicate at time of booking
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Lobster Inn Motor Lodge
Määrittele kenelle hotelli/majoitus on esteetön? Pyörätuolia käyttäville ihmisille Kuuroille ihmisille Sokeille ihmisille Autistisille ihmisille Astmaa sairastaville ihmisille
Onko tieltä huoneisiin samalle tasolle kulkuyhteys (mahdollisesti hissillä)?Kyllä, kaikkiin huoneisiin
Onko tiloja, joihin pyörätuolia käyttävät vieraat eivät pääse?Kyllä Täsmennä: upstairs restaurant but lower option avail
Onko vammaisille tarkoitettuja pysäköintipaikkoja?Ei
Jos tarjolla on ilmaisia kuljetuksia vieraille, onko teillä pyörätuolipaikkaista ajoneuvoa käytössä?Ei
Onko huoneissa suihkua, johon on esteetön pääsy (rullaa sisään)?Kyllä, tietyissä huoneissa Täsmennä: disabled studio or one bedrm (not designated accessible)
Onko huoneiden vessoissa tukikaiteet?Kyllä, tietyissä huoneissa Täsmennä: disabled studio only
Onko tarjolla pyörätuoleja vieraille, joilla ei ole omaa pyörätuolia?Νο
Haluaisitko korostaa, lisätä tai selventää jotakin? Parking can be reserved for accessible studio but no designated parking as such (please state at time of booking) Bed in disabled either king or 2 x single by prior arrangement No cooking in this unit - tea/coffee facilities and breakfast making.
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Lobster Inn Motor Lodge
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei proof of vacination when borders open
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei not currently
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Muuta safe distancing
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Kyllä, kaikki huoneet
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Ei
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Ei
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Hissejä ei ole
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Ei
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Ei
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Ei
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Qualmark certification
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Ei
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Lisätietoja: Our borders are currently closed to overseas apart from Australia which has just opened. Domestic custom is our main clientele at present.
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Lobster Inn Motor Lodge
Kahden hengen studio - TwinThis studio features 2 single beds, tea/coffee, breakfast making facilities and an ensuite with shower.
Please note that extra beds cannot be accommodated in this room type.
Please note that there is no kitchen or sink in this room.
Executive-studioThis studio features 1 queen bed, tea/coffee, breakfast making facilities and an ensuite with shower.
Please note that extra beds cannot be accommodated in this room type.
Please note that there is no kitchen or sink in this room.
Premium King -sviittiThis heated studio offers a TV with DVD player, kitchenette with cooking facilities, and a private bathroom with shower.
You can request your preferred bedding configuration in the Special Request Box at the time of booking. Please note that the bedding configuration is not guaranteed and will be confirmed upon arrival, subject to availability.
Deluxe Queen -huoneThis studio offers a kitchenette, a flat-screen TV and a balcony with views of the mountain. There is an en suite bathroom with shower.
Premium - Yhden makuuhuoneen sviittiThis unit offers a kitchenette and a dining area. The upper level unit has large bathroom with shower cubicle, while the lower level has shower with wet floor (suitable for disability access).
You can request your preferred bedding configuration in the Special Request Box at the time of booking. Please note that the bedding configuration is not guaranteed and will be confirmed upon arrival, subject to availability.
Deluxe - Kahden makuuhuoneen sviittiThis spacious unit overlooks the Kaikoura Mountain ranges. It has a kitchenette, a bathroom with shower, and a balcony area.
You can request your preferred bedding configuration in the Special Request Box at the time of booking. Please note that the bedding configuration is not guaranteed and will be confirmed upon arrival, subject to availability.