Hotelli joka on ottanut käyttöön kestäviä toimintatapoja
Häämatkahotelli
Koiraystävällinen hotelli
Koirapuistoalue Koirat majoittuvat ilmaiseksi
Hyväksyttekö koirat kaikkiin huoneisiin? Ei, vain joissakin huoneissa: Maraschino Suite, Morello Suite
Onko siitä perittävä lisämaksu? Ilmainen! Lisämaksua ei peritä. Koirat majoittuvat ilmaiseksi.
Pitäisikö koiranomistajan ilmoitaa tulosta, ennen sisäänkirjautumista? Kyllä, Varausprosessin aikana
Mikä on koirien maksimimäärä huonetta kohti? Vain yksi koira on sallittu
Onko hyväksyttyjen koirien maksimipainoa rajoitettu? Kyllä, 10 Kg
Onko kohteessa leikkialueita, joissa koira voi olla vapaana, ilman hihnaa? Kyllä
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennel-häkissä aina, kun se on huoneessa ? Ei
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennelissä tai kuljetuskopassa, aina kun se on yleisillä alueilla? Ei
Pitääkö koiran olla aina hihnassa huoneessa ollessa? Ei
Pitääkö koiran olla aina hihnassa yleisillä alueilla kulkiessa? Ei
Saavatko koirat oleskella tuoleilla, sohvilla ja muilla huonekaluilla? Ei
Saavatko koirat oleskella sängyillä? Ei
Mitkä ovat koiran vastaanottamisen perusvaatimukset?
Ei saa olla aggressiivinen
Pitää olla puhdas
Ei saa olla kirppuja
Pitää käyttää osoitettuja alueita
Omistajien on siivottava lemmikkieläinten jätökset välittömästi
Omistajat ovat vastuussa koiran aiheuttamista vahingoista.
Ei saa kylvettää kylpyammeessa
Ei saa jättää ilman valvontaa huoneeseen.
Onko palautettavaa vakuusmaksua vahingon varalta? Ei
Hyväksyttekö koirien lisäksi myös muita lemmikkejä? Ei
Onko teillä saatavilla pyynnöstä kirjallinen ja kattava lemmikkieläin ohjeistus? Νο
Lisätietoja We have accepted cats who came for treatment at the nearby specialist veterinary hospital. So other pets may be accepted under strict conditions.
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Muuta Payment by EFT. Registration, health and traceability forms are placed in rooms for guests to complete.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Kyllä, kaikki huoneet
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 5 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Ei
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Hissejä ei ole
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Kyllä, enintään 60% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Kyllä
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Muut rajoitukset We ensure enough time to properly disinfect/ sanitise rooms
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Kyllä
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Ei
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Ei
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Ei
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
49 on Cherry safety protocols
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä Yksityiskohdat: We would report the case to authorities and we would not accept the guest
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? We do not offer any services that would be considered a health and safety risk. Airport transfers are offered using a 3rd party service provider who follows strict safety protocols
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: June, 01 2020
Lisätietoja: Our 5 suites are all separate with private entrances, with their own kitchenettes. We do not have common/ shared areas. Our check in procedure does not require guests to come into the reception, but if they did need to, we do have the plexiglass screen and everything in the reception is sanitised regularly.
Deluxe-sviittiThis luxurious suite has a lounge area, a modern bathroom, a dining room and a kitchen. Its patio overlooks the garden.
Perhesviitti - Minikeittiö This suite has 2 bedrooms, a living room, a kitchenette, patio and garden view. The modern bathroom is fitted with a walk-in shower.
King-sviitti - AllasnäkymäOverlooking the pool and garden, this spacious suite has a bedroom, a living area, a kitchenette and a patio. The modern bathroom is fitted with a shower.
Sviitti - PuutarhanäkymäThis spacious suite has a bedroom, living area, a kitchenette, a patio and garden view. The modern bathroom is fitted with a walk-in shower.
Luxury - Kahden hengen huone - DoubleOffering a garden view, this air-conditioned suite features a seating area and a kitchenette with microwave. Other amenties include a flat-screen TV.
Kyllä, 49-on-Cherry:ssä on uima-allas/altaita, jotka kuuluvat yhteen tai useampaan seuraavista luokista: Ulkouima-allas.Lisätietoja saat Uima-allas-kyselylomakkeen vastauksista.
Ei, 49-on-Cherry ei tarjoa kylpylää.
Kyllä, 49-on-Cherry toivottaa koirat tervetulleiksi.Lisätietoja saat Koiraystävällinen-kyselylomakkeen vastauksista.
Kyllä, 49-on-Cherry tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.