Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 3 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti.
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Kyllä, enintään 60% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Kyllä
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Ei
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Kyllä
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
MTA local Certification
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? Sauna and Gym.
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Lisätietoja: We are following all local protocols in order to safeguard ourselves and the guests. Guests who require further information can contact the property directly.
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Hotel Kennedy Nova
Kahden hengen huone - Twin - MerinäköalaFeatures a balcony with a view of the harbour and the marina. Air-conditioned room with minibar and en suite bathroom with hairdryer.
Tea and coffee maker and safe available at an additional cost.
Standard - Kolmen hengen huoneThe spacious triple room features air conditioning, a minibar, as well as a private bathroom boasting a bath and a hairdryer. The triple room provides a wardrobe, a safe deposit box, a tiled floor, heating and a flat-screen TV with satellite channels. The unit has 3 beds.
StudioDecorated in a rustic Maltese style, this studio comes with cable TV. It has a kitchenette with microwave and refrigerator.
Standard - Neljän hengen huoneThe quadruple room offers air conditioning, a minibar, as well as a private bathroom boasting a bath and a hairdryer. The quadruple room provides a wardrobe, a safe deposit box, a tiled floor, heating and a flat-screen TV with satellite channels. The unit has 4 beds.
Standard - Kahden hengen huone - TwinThis twin/double room has a balcony or large window, tile/marble floor and air conditioning.
Superior - Kahden hengen huone - TwinAir-conditioned room with free WiFi, a satellite flat-screen TV, a minibar and en suite bathroom with hairdryer.
Please note that pets are not allowed to stay in this room.
Standard - Yhden hengen huoneFeaturing free toiletries, this single room includes a private bathroom with a bath, a shower and a hairdryer. The air-conditioned single room features a flat-screen TV with satellite channels, a minibar, a wardrobe and a safe deposit box. The unit has 1 bed.
Standard - Kahden hengen huone - DoubleFeaturing free toiletries, this double room includes a private bathroom with a bath, a shower and a hairdryer. The double room features air conditioning, a minibar, a wardrobe, a safe deposit box, as well as a flat-screen TV with satellite channels. The unit has 1 bed.
Kahden hengen huone - Double - MerinäköalaThis air-conditioned double room includes a flat-screen TV with satellite channels, a private bathroom as well as a terrace with sea views. The unit offers 1 bed.
Superior - Kahden hengen huone - DoubleTässä ilmastoidussa kahden hengen huoneessa on taulu-tv satelliittikanavilla ja oma kylpyhuone. Huoneessa on 1 vuode.
Yhden makuuhuoneen huoneistoThis apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a bath and free toiletries. The fully equipped kitchen features a refrigerator, kitchenware, a microwave and a toaster. The apartment offers air conditioning, a minibar, a tea and coffee maker, a dining area and a flat-screen TV with satellite channels. The unit offers 2 beds.
Kyllä, Hotel Kennedy Nova:ssä on uima-allas/altaita, jotka kuuluvat yhteen tai useampaan seuraavista luokista: Uima-allas katolla, Ulkouima-allas.Lisätietoja saat Uima-allas-kyselylomakkeen vastauksista.
Ei, Hotel Kennedy Nova ei tarjoa kylpylää.
Kyllä, Hotel Kennedy Nova toivottaa koirat tervetulleiksi.Lisätietoja saat Koiraystävällinen-kyselylomakkeen vastauksista.
Ei, Hotel Kennedy Nova ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.