Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Firenze
Tiedot
Vain muutaman minuutin päässä Firenzen katedraalista sijaitseva Residence Hilda tarjoaa hiljattain kunnostettuja huoneistoja ja sviittejä. Nämä asunnot ovat täydellisiä romanttiselle lomalle tai vieraalle, joka etsii "koti poissa kotoa" -ilmapiiriä, ja niihin kuuluu lisäetuna korkealaatuinen palvelu ja concierge.
Kategoriat
Boutique-hotelli
Historiallinen hotelli
Rakennusvuosi:1800
Mikä on kiinteistön historia? The 19th century building belonged to Conti Guerrini who, in the person of Hilda aunt, donated it entirely to my mother about 15 years ago. It rises on an old garden and small graveyard of the friars and in our courtyard Guests can still admire a friar tombstone that was found in the subway during renovation, a marvelous example of carrara white marble craftsmanship.
In 2003 we started renovations and in 2005 we finally opened as Residence Hilda. The style tends to suggest cleanliness, comfort and light and to offer an environment to fill with your imagination. A place to relax during holidays or after work, with all the modern comforts, with much more space than a traditional hotel, with the privacy as a private home, but with the services of an excellent hotel (and beyond, thanks to it being family run). Floral gifts come from our garden on the hills, where we have a 62 English roses bushes collection, as well as the fruits, when available. It was a tradition for English travellers, in the early 20th century, to stay in good guest-houses offering comity and warm hospitality. Often, they returned to the same guest-house for generations during their “Grand Tour”.
The minimalist style of the furniture, with contemporary design, and the ambition to recreate the courtesy atmosphere of 1 century ago, may seem in contrast, but they actually tend to the same goal: make our Guests' stay as pleasant as possible.
Minkä aikakauden ja/tai arkkitehtonisen tyylin mukaan kiinteistö on rakennettu? Age of the Restoration
Onko kiinteistön ympärillä muita historiallisia rakennuksia? Situated right in the middle of Florence, a few steps away from the main cathedral, the Rutunda by Brunelleschi and the David by Michelangelo
Onko kunnostustöitä tehty? Totally restored in 2005, partially restored in 2018
Onko rakennuksen historiassa mainitsemisen arvoisia tärkeitä vieraita tai edellisiä omistajia? The Counts Guerrini, the previous owners and many VIP Guests (Edward Norton, Mario Vargas Llosa, etc.)
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Residence Hilda
Onko siitä perittävä lisämaksu? Ilmainen! Lisämaksua ei peritä. Koirat majoittuvat ilmaiseksi.
Pitäisikö koiranomistajan ilmoitaa tulosta, ennen sisäänkirjautumista? Kyllä, Sähköpostitse
Mikä on koirien maksimimäärä huonetta kohti? Vain yksi koira on sallittu
Onko hyväksyttyjen koirien maksimipainoa rajoitettu? Ei
Onko tarjolla erityisherkkuja ja leluja (rastita kaikki soveltuvat)?
Nukkumapaikka
Sitterit
Lahjakori
Onko kohteessa leikkialueita, joissa koira voi olla vapaana, ilman hihnaa? Kyllä
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennel-häkissä aina, kun se on huoneessa ? Ei
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennelissä tai kuljetuskopassa, aina kun se on yleisillä alueilla? Ei
Pitääkö koiran olla aina hihnassa huoneessa ollessa? Ei
Pitääkö koiran olla aina hihnassa yleisillä alueilla kulkiessa? Kyllä
Saavatko koirat oleskella tuoleilla, sohvilla ja muilla huonekaluilla? Ei
Saavatko koirat oleskella sängyillä? Kyllä
Mitkä ovat koiran vastaanottamisen perusvaatimukset?
Ei saa olla aggressiivinen
Ei saa olla kirppuja
Omistajat ovat vastuussa koiran aiheuttamista vahingoista.
Onko palautettavaa vakuusmaksua vahingon varalta? Kyllä, € 300
Tarjoatteko koirille liitännäispalveluja?
Hoito - ja siistimispalvelut eläimille: € 30
Lenkitys: € 10
Sitteri-palvelut: € 10
Eläinlääkärinhoitopalvelut
Onko tarjolla jotakin näistä?
Ruoka- ja vesiastiat
Hyväksyttekö koirien lisäksi myös muita lemmikkejä? Kyllä
Onko teillä saatavilla pyynnöstä kirjallinen ja kattava lemmikkieläin ohjeistus? Kyllä
Lisätietoja Dogs are more than welcome at Residence Hilda. We also have a dog, a very friendly and sweet mix (golden retriver x terranova) that you might se from time to time with us in the corridors or when we walk her out. She does well with people and dogs, she especially loves puppies and children. Her name is Chiquita.
Chiquita and the entire staff look forward to meet your 4 legs special friends!
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Residence Hilda
Määrittele kenelle hotelli/majoitus on esteetön? Pyörätuolia käyttäville ihmisille Autistisille ihmisille Astmaa sairastaville ihmisille People with alimentary allergies
Onko tieltä huoneisiin samalle tasolle kulkuyhteys (mahdollisesti hissillä)?Kyllä, kaikkiin huoneisiin
Onko tiloja, joihin pyörätuolia käyttävät vieraat eivät pääse?Ei
Onko vammaisille tarkoitettuja pysäköintipaikkoja?Kyllä
Jos tarjolla on ilmaisia kuljetuksia vieraille, onko teillä pyörätuolipaikkaista ajoneuvoa käytössä?Kyllä
Onko huoneissa suihkua, johon on esteetön pääsy (rullaa sisään)?Ei
Onko huoneiden vessoissa tukikaiteet?Ei
Onko tarjolla pyörätuoleja vieraille, joilla ei ole omaa pyörätuolia?Kyllä, erillismaksulla: €20/day
Haluaisitko korostaa, lisätä tai selventää jotakin? The ozone, used to sanitize and purify air, lets allergic Guests spend a safe stay. The kitchens offer the possibility to those who are allergic to certain food to cook and eat safely.
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Residence Hilda
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Muuta Plexiglass structures in reception and online check-in
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Ei
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, päivittäin
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti.
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 15:00 - Lähtöpäivä: 11:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Ei
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Ei
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, yleisissä tiloissa ja vierashuoneissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
"Safe Hospitality" by Federalberghi, the Italian hotels association
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Ei
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä Yksityiskohdat: Prohibited access to the hotel
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: May, 18 2020
Lisätietoja: ALL OUR SUITES ARE DISINFECTED WITH AIR OZONE BEFORE EVERY CHECK-IN
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Residence Hilda
Deluxe-sviittiThis spacious suite (60m²) is bright and quiet. It offers a bedroom, a separate living room and a fully equipped kitchen. Some units have a walk-in closet. Bathrobe and slippers are provided..
Top Floor Grand SuiteLocated on the top floor, this air-conditioned suite (75m²) features 2 flat-screen TVs, DVD player and a Nesrepsso machine. The dining area comes with an equipped kitchen. Yoga mats, weights and an exercise bike are also available. The bathroom has a shower, a bathrobe, free toiletries and a hairdryer.
JuniorsviittiThis suite comprises 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and free toiletries. Guests can make meals in the kitchen that comes with a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a microwave. The air-conditioned suite provides a flat-screen TV with streaming services, soundproof walls, a tea and coffee maker, a seating area as well as city views. The unit offers 1 bed.