Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Fes
Tiedot
Kategoriat
Luksushotelli
Kylpylähotelli
Kylpylän tilat:
Höyrysauna(t) / Hammam
Aurinkotuolit
Kylpylän tilojen käytöstä aiheutuvat kustannukset:Kustannukset tuntia kohden: DH FROM 500MD
Kylpyläpalvelut:
Vartalohoidot
Hiushoidot
Signature-hoidot
Kokovartalohieronta
Selän hieronta
Pään hieronta
Niskahieronta
Käsihieronta
Jalkahieronta
Parihieronta
Kuumakivihieronta
Hieronta omassa hotellihuoneessa
Vartalokuorinta
Vartalokääre
Jalkakylpy
Kylpyläpalvelujen arvioitu hinta: 2 HOURS FROM 920 DH/ PERS
Sijaitseeko hotelli kylpyläkaupungissa? (kaupunki, jossa käydään kuuman lähdeveden parantavien ominaisuuksien vuoksi).Kyllä
Haluaisitko korostaa, lisätä tai selventää jotakin? We provide Argan oil oils and products with spa professionat services and facilities. We have suites restaurant on rooftop terraces and Bar terraces
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Riad Fes Maya Suite & Spa
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Kyllä The guests must be diagnosed prior their visit to the hotel and carrying a health certificate confirmed their safety as a guarranty of their safety.
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille we endeavour to ensure the perfection, efficiency, and tailor our guests needs before the guests arrivals to minimise the contact as much as we can
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Muuta we insist on a serious distance between the guests and the staff member
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti.
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Kyllä
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Kyllä, enintään 50%% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 14:00 - Lähtöpäivä: 12:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Kyllä
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Kyllä
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Ei
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, yleisissä tiloissa ja vierashuoneissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
local hygiene committee
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä Yksityiskohdat: we have the hotel doctor who check and control regularly and ceaseless
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? At the time being, all the services mentioned above are unavailable due to health and safety issues.
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: Tuntematon
Lisätietoja: there are a technicien crew who attend regularly for disinfection
and purification of the hotel.
in accordance with official guidelines.
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Riad Fes Maya Suite & Spa
PerhesviittiThis family suite has a sofa, cable TV and air conditioning.
JuniorsviittiThe air-conditioned suite has 1 bedroom and 1 bathroom with a bath or a shower and a bidet. Boasting a terrace with city views, this suite also features a minibar and a flat-screen TV with cable channels. The unit has 1 bed.
Ambassador-sviittiThis suite has a tile/marble floor, minibar and air conditioning.
PresidenttisviittiThe air-conditioned suite has 1 bedroom and 1 bathroom with a bath or a shower and a bidet. Boasting a terrace with city views, this suite also features a minibar and a flat-screen TV with cable channels. The unit has 1 bed.
Royal-sviittiThe air-conditioned suite features 1 bedroom and 1 bathroom with a bath or a shower and a bidet. Featuring a terrace with city views, this suite also provides a minibar and a flat-screen TV with cable channels. The unit offers 1 bed.