Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Curitiba
Tiedot
Kategoriat
Hotelli joka on ottanut käyttöön kestäviä toimintatapoja
Perheystävällinen hotelli
Kuinka monta prosenttia vieraistanne on perheitä?50-90 % välillä
Perheystävälliset huonetyypit:
Perhehuoneet. Numero:25
Yhdistelmä-huoneistot (väliovella). Numero:0
Kolmen hengen huoneistot. Numero:0
Neljän hengen huoneistot. Numero:0
Yhden makuuhuoneen asuinhuoneistot. Numero:25
Kahden makuuhuoneen asuinhuoneistot. Numero:0
Kolmen makuuhuoneen asuinhuoneistot. Numero:0
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen perhe voi valita ja missä lapsi nukkuu: Apto categoria DSC- 01 cama casal + 01 cama extra que atende 01 criança de 2 a 12 anos.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden lapsen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Apto Família DSC- sendo 01 cama casal + 01 cama extra atende 01 criança de 02 a 12 anos + 01 berço de 0 a 03 anos.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin perhe, jossa on yksi vauva, voi valita, ja onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä niiden käyttö maksaa: Apto DBC - 01 cama casal + 01 berço sem custos para crianças de 0 a 02 anos.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen ja yhden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Apto Família DSC- sendo 01 cama casal + 01 cama extra atende 01 criança de 02 a 12 anos + 01 berço de 0 a 03 anos sem custos.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Apto DBC - 01 cama casal + 02 berços sem custos para crianças de 0 a 02 anos.
Vauvansängyn tiedot:Maksimi ikä:02 anos Kustannukset: Ilmainen
Voiko vauvansängyn sijoittaa vanhempien kanssa samaan huoneeseen?Kyllä
Voiko vauvansängyn sijoittaa vanhempien sängyn viereen?Kyllä
Onko siellä lastenkerhoa?Ei
Tarjoatteko lastenhoitopalveluja?Ei
Vastauksia on viimeksi päivittänyt ibis Curitiba Shopping
Määrittele kenelle hotelli/majoitus on esteetön? Pyörätuolia käyttäville ihmisille Kuuroille ihmisille Sokeille ihmisille Autistisille ihmisille Astmaa sairastaville ihmisille
Onko tieltä huoneisiin samalle tasolle kulkuyhteys (mahdollisesti hissillä)?Kyllä, kaikkiin huoneisiin
Onko tiloja, joihin pyörätuolia käyttävät vieraat eivät pääse?Ei
Onko vammaisille tarkoitettuja pysäköintipaikkoja?Kyllä
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Muuta sim, através dos dados via e-mail.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 48 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti.
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Kyllä, enintään 50% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Ei
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Ei
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Kyllä
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Accorin ALLSAFE-suunnitelma
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä Yksityiskohdat: caso um hóspede seja infectado, o mesmo é acomodado em andar isolado, com atenção da equipe mantendo todos os protocolos.
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Ei
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: October, 01 2020
Vastauksia on viimeksi päivittänyt ibis Curitiba Shopping
Standard - Kahden hengen huone - Double - ParivuodeThis air-conditioned room features a TV with cable channels, minibar and private bathroom with a hot shower and hairdryer. Wi-Fi is free.
Standard - Kahden hengen huone - DoubleThis air-conditioned room features a TV with cable channels, minibar and private bathroom with a hot shower and hairdryer. Wi-Fi is free.
Standard-huoneisto - 2 erillistä vuodettaThis apartment has air conditioning, minibar, hardwood floor and TV with cable channels.
Superior - Kahden hengen huone - DoubleThe unit has 1 bed.