Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaHotel Spada sijaitsee erinomaisella paikalla matkailijoille, jotka arvostavat läheisyyttä Val de Cansin lentokenttään, mikä tekee siitä kätevän valinnan niille, joilla on aikaiset lennot tai lyhyet välilaskut. Lentokentän läheisyyden lisäksi hotelli on lähellä tärkeitä nähtävyyksiä, aukiota, markkinoita ja suurta ostoskeskusta, mikä lisää sen houkuttelevuutta lyhyille vierailuille.
Hotel Spadan henkilökuntaa kehutaan usein ystävällisyydestään ja avuliaisuudestaan, mikä vaikuttaa merkittävästi positiiviseen kokemukseen. Monet vieraat arvostavat lämmintä vastaanottoa ja korostavat omistajaa, Don Isabelia, hänen poikkeuksellisesta huomaavaisuudestaan. Tiimin yleinen käytös lisää huomattavasti oleskelun viehätystä, vaikka palvelun laadussa on ajoittaisia puutteita ja joitain raportteja epäammattimaisesta käytöksestä ja hitaasta palvelusta.
Hotellin aamiainen saa ristiriitaisia arvosteluja. Vaikka jotkut vieraat arvostavat yksinkertaisia mutta tyydyttäviä tarjouksia, toiset pitävät valikoimaa rajallisena ja peruslaatuisena, ja yleisiä kritiikin aiheita ovat laatu ja valikoima. Aamiainen, vaikka se sisältyykin hintaan, kuvataan hyvin yksinkertaiseksi, mikä jättää parantamisen varaa.
Hotel Spadan huoneet ovat edullisia, ja ne on suunnattu säästäväisille matkailijoille. Niissä on kuitenkin merkittäviä haittoja. Vieraat raportoivat ongelmista, kuten voimakkaasta homeen hajusta, puhtausongelmista, kuten likaisista lakanoista ja epäpuhtaista huoneista, ja välttämättömien mukavuuksien ajoittaisesta puuttumisesta. Huoneita kuvataan vanhentuneiksi ja huollon tarpeessa oleviksi, ja toimimattomia ilmastointilaitteita ja kyseenalaisia turvallisuustoimenpiteitä on havaittu. Myös huoneiden valmistelun ja siivouksen palvelun laatu vaikuttaa jäävän odotusten alapuolelle.
Puhtaus on toinen huolenaihe, ja vieraat huomauttavat erityisistä ongelmista, kuten likaisista lakanoista ja pyyhkeistä, epämiellyttävistä hajuista ja epäpuhtaista yleisistä tiloista, kuten keittiöstä ja uima-altaasta. Pyrkimyksistä ylläpitää puhtautta huolimatta yleinen ympäristö vaikuttaa usein epähygieeniseltä vieraiden silmissä.
Hotel Spadan sängyt eivät myöskään menesty hyvin arvosteluissa. Vieraat mainitsevat usein vanhat, epämukavat ja kovat patjat sekä tahraiset, kosteat tai homeiset vuodevaatteet. Huolta on myös tyynyjen kunnosta ja tarjottujen vuodemateriaalien riittävyydestä.
Yhteenvetona voidaan todeta, että vaikka Hotel Spada tarjoaa kätevän ja edullisen vaihtoehdon kiitettävällä henkilökunnalla ja strategisella sijainnilla lähellä lentokenttää ja erilaisia nähtävyyksiä, potentiaalisten vieraiden tulisi varautua yksinkertaisiin aamiaisvaihtoehtoihin, heikentyneisiin huoneolosuhteisiin ja puhtausongelmiin. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Kategoriat
Koiraystävällinen hotelli
Tämä hotelli sallii lemmikkieläimet.
Yöelämä-hotelli
Rua 01:llä sijaitseva hotelli tarjoaa tukikohdan paikallisen viihteen tutkimiseen.
Perheystävällinen hotelli
Hotelli uima-altaalla
Ulkouima-allas
Budget-hotelli
Hotelli ulkouima-altaalla
Huonetyypit
Standard - Kolmen hengen huoneThis room features plain décor and is equipped with TV and air conditioning. Wi-Fi is free.
Economy - Kahden hengen huone - TwinThis room features plain décor and is equipped with TV and fan. Wi-Fi is free.
Deluxe - Kahden hengen huone - Double - SuihkuThe double room features air conditioning, as well as a private bathroom boasting a shower. The unit has 1 bed.
Perhehuone - Oma kylpyhuoneThis family room provides a TV. The unit offers 6 beds.
Vieraiden arvostelut
4.3
Rated
Sijainti
Hotelli Spadalla on erittäin strateginen ja kätevä sijainti, joka on erityisen ihanteellinen matkailijoille, jotka pitävät tärkeänä lentokentän läheisyyttä. Hotelli sijaitsee hyvin lähellä Val de Cansin lentokenttää, mikä tekee siitä erinomaisen valinnan niille, joilla on aikaiset lennot tai lyhyet välilaskut. Asiakkaat korostavat jatkuvasti, että hotelli on vain muutaman minuutin ajomatkan päässä, joten sinne on helppo kävellä tai ottaa nopea Uber-kyyti. Lentokentän lisäksi sijainti tarjoaa myös pääsyn tärkeimpiin nähtävyyksiin, aukiolle, torille ja suureen ostoskeskukseen, mikä lisää sen vetovoimaa. Sijainti sopii erityisesti ohikulkumatkalla oleville tai lyhyttä oleskelua varten. On kuitenkin huomattava, että suurin vetonaula on todellakin sen saavutettavan sijainnin kätevyys lentokentän lähellä.
Aamiainen
Hotelli Spadan aamiainen saa vaihtelevaa palautetta vierailta, ja monet korostavat sen yksinkertaisuutta. Jotkut arvostavat sen yksinkertaisia mutta herkullisia tarjottavia, todeten sen täyttävän perus tarpeet tehokkaasti. Toiset mainitsevat tarjolla olevan hyvän valikoiman gourmet-tuotteita, yksinkertaisuudesta huolimatta. On kuitenkin lukuisia kommentteja sen rajoituksista, kuten vaihtoehtojen puutteesta ja palvelun lyhytaikaisuudesta. Yleisiä kritiikin kohteita ovat tuotteiden laatu ja valikoima, jotka usein rajoittuvat vain leipään, juustoon, kinkkuun ja kahviin, ja joidenkin vieraiden mielestä kahvi on riittämätöntä tai huonoa. Muutamat vieraat mainitsivat myös vanhentuneen leivän ja rajoitetut juomat. Vaikka aamiainen sisältyy hintaan, yleinen mielipide on, että se on hyvin yksinkertainen ja jättää parantamisen varaa.
Huoneet
Hotel Spada vaikuttaa sopivan hyvin budjettitietoisille matkailijoille, jotka etsivät edullista yöpymispaikkaa. Vaikka sen rakenne on suhteellisen yksinkertainen ja hinnat edulliset, monet arvostelut tuovat esiin huomattavia puutteita huoneissa. Monet vieraat ovat raportoineet ongelmista, kuten voimakkaista homeen hajuista ja tunkkaisista tuoksuista, jotka voivat aiheuttaa allergisia reaktioita. Siisteys vaikuttaa olevan toistuva ongelma, sillä useat maininnat koskevat tahraisia tai likaisia lakanoita ja epäsiistejä huoneita saavuttaessa. Lisäksi perusmukavuuksia, kuten saippuaa ja WC-paperia, puuttui joskus.
Huoneet itsessään on kuvattu vanhoiksi ja yleisen huollon tarpeessa oleviksi, ja niissä on vanhanaikaiset kalusteet ja riittämätön ilmastointi. Joissakin majoituksissa oli toimimattomia tuulettimia tai tehottomia ilmastointilaitteita, mikä teki huoneista joko liian kylmiä tai liian kuumia. Vieraat huomauttivat myös, että huoneet olivat odotettua pienempiä, joihin pääsi usein kapeiden käytävien kautta, ja jotkut jopa tunsivat olonsa turvattomaksi epävarmujen ovien ja ikkunoiden vuoksi.
Palvelun laatu ei vastannut monien vierailijoiden odotuksia, joilla oli ongelmia, kuten valmistamattomia huoneita sisäänkirjautuessa ja epäjärjestäytynyttä johtoa. Ongelmat ulottuivat pitkiin odotusaikoihin vastaanotossa ja säännöllisten siivouspalveluiden puutteeseen oleskelun aikana.
Yhteenvetona voidaan todeta, että vaikka Hotel Spada saattaa tarjota edullisen vaihtoehdon lyhyille vierailuille, potentiaalisten vieraiden tulisi varautua kompromisseihin siisteyden, vanhentuneiden tilojen ja riittämättömien huoneolosuhteiden suhteen.
Vuoteet
Hotelli Spadan sängyt jättävät paljon toivomisen varaa, ja useat arvostelut korostavat merkittäviä ongelmia. Vieraat raportoivat, että patjat ovat yleisesti ottaen vanhoja, epämukavia ja usein kovia, mikä heikentää hyviä yöunia. Myös lakanat tuntuvat olevan toistuva ongelma, ja niitä kuvataan usein vanhoiksi, tahraisiksi ja joskus jopa kosteiksi ja homeisiksi. Jotkut vieraat mainitsivat törmänneensä lakanoihin, joissa oli epämiellyttäviä hajuja tai jopa veritahroja, mikä herätti huolta puhtaudesta ja hygieniasta.
Lisäksi valituksia esitettiin sänkyjen materiaalin ja päiväpeitteiden laadusta, ja jotkut arvostelijat totesivat, että lakanat ja pyyhkeet eivät olleet riittävät kaikille vieraille. Myös tyynyjen kunto oli tyytymättömyyden aihe, sillä useat vieraat havaitsivat tyynyliinojen olevan rikki. Sänkyjen, jotka toimivat virheellisesti tai menivät rikki, raportoitiin lisänneen yleistä epämukavuutta.
Yhteenvetona, jos arvostat mukavaa ja puhdasta sänkyä majoittumisesi aikana, nämä arvostelut viittaavat siihen, että Hotelli Spada ei ehkä täytä odotuksiasi tässä suhteessa.
Puhtaus
Hotelli Spada on saanut ristiriitaista palautetta siisteydestään asiakkailta. Vaikka yleiset siivousponnistelut vaikuttavat olevan tunnustettuja ja hyviä, useita huolenaiheita on herätetty tiettyjen alueiden ja olosuhteiden osalta. Monet asiakkaat kommentoivat likaisia lakanoita, päiväpeitteitä ja pyyhkeitä. Useat maininnat koskivat myös epämiellyttäviä hajuja, jotka levisivät huoneisiin ja muihin tiloihin, sekä valituksia vanhasta ja likaisesta infrastruktuurista. Keittiö ja uima-allasalueet korostuivat puhtauden puutteen vuoksi, mikä edesauttoi yleisesti epähygieenisen ympäristön syntymistä. Vaikka siivoukseen pyrittiin, palvelun huomattiin olevan hidasta ja yleinen ympäristö pysyi monien asiakkaiden mielestä epäsiistinä.
Henkilöstö
Hotel Spada on saanut paljon kiitosta vieraanvaraisesta ja huomaavaisesta henkilökunnastaan. Vieraat korostavat usein tiimin ystävällisyyttä ja avuliaisuutta, ja monet tuntevat olonsa erityisen mukavaksi ja hyvin kohdelluksi oleskelunsa aikana. Omistaja, Don Isabel, mainitaan usein hänen poikkeuksellisen huomaavaisuutensa ja halukkuutensa auttaa vieraita, mikä edistää merkittävästi positiivista kokemusta. Monet matkailijat arvostavat lämmintä vastaanottoa ja erinomaista palvelua, ja toteavat, että jopa vastaanottovirkailijat tekevät kaikkensa auttaakseen.
Hehkuvista arvosteluista huolimatta on joitain mainintoja hitaasta palvelusta ja epäammattimaisesta käytöksestä tietyiltä henkilökunnan jäseniltä. Palautteessa nousi esiin myös ongelmia, kuten pitkät odotusajat huoneisiin pääsyssä ja puutteellinen huoneiden siivous, mikä viittaa joihinkin epäjohdonmukaisuuksiin palvelun laadussa. Vaikka monilla vierailla oli positiivisia vuorovaikutuksia, joissa he totesivat avuliaita ja kohteliaita avustajia, on olemassa muutamia raportteja epäkohteliaasta käytöksestä ja huonoista johtamiskäytännöistä.
Kaiken kaikkiaan, vaikka kokemus Hotel Spadassa on yleisesti ottaen positiivinen, erityisesti henkilökunnan ystävällisen ja avuliaan käytöksen vuoksi, on ajoittaisia palvelun puutteita, joista potentiaalisten vieraiden tulisi olla tietoisia.
Kyllä, Hotel Spada:ssä on uima-allas/altaita, jotka kuuluvat yhteen tai useampaan seuraavista luokista: Ulkouima-allas.
Ei, Hotel Spada ei tarjoa kylpylää.
Kyllä, Hotel Spada toivottaa koirat tervetulleiksi.
Ei, Hotel Spada ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.