Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaBelémin keskustassa sijaitseva HOTEL AVENIDA erottuu joukosta ensisijaisesti erinomaisen sijaintinsa ansiosta. Vieraat kiittelevät usein sen keskeistä sijaintia pääkadun varrella, mikä helpottaa pääsyä läheisiin kauppoihin, toreille, viihdepaikkoihin ja tärkeimpiin turistinähtävyyksiin, kuten telakka-alueelle, Ver-o-Pesoon ja Dorcasiin. Myös välttämättömien palveluiden, kuten leipomoiden ja apteekkien, saatavuus lisää sen houkuttelevuutta. Tämä helppo saavutettavuus yhdistettynä kustannustehokkuuteen, hyvään hygieniaan ja huomaavaiseen palveluun tekee siitä ihanteellisen tukikohdan vierailijoille, jotka haluavat tutustua kaupunkiin kävellen.
Hotellin aamiaispalvelu, joka on saatavilla lisämaksusta, herättää ristiriitaisia reaktioita. Vaikka sen runsaudesta ja laajasta valikoimasta annetaan kiitosta, monet vieraat kokevat, että valikoima ja laatu eivät oikeuta lisäkustannuksia. Jotkut valitsevat mieluummin läheisen leipomon paremman hinta-laatusuhteen vuoksi.
Huoneiden osalta arviot vaihtelevat. Vierailijat arvostavat huoneiden tilavuutta, mukavuutta ja puhtautta, ja jotkut korostavat miellyttäviä näkymiä pääkadulle. Monet kuitenkin huomauttavat myös rakenteellisista ongelmista, kuten homeesta, välkkyvistä valoista, tehottomasta ilmastoinnista ja huonosti huolletuista kylpyhuonetiloista. On valituksia puuttuvista perusmukavuuksista ja logistisista haasteista, kuten rikkinäisestä hissistä ja väärinkäsityksistä huonemaksujen suhteen.
Puhtauden suhteen palaute on epäjohdonmukaista. Vaikka jotkut vieraat pitävät huoneitaan siisteinä ja mukavina, toiset raportoivat ongelmista, kuten likaisista huoneista, homeisista seinistä ja epäpuhtaista hisseistä. Myös allergisia reaktioita puhdistusaineiden liiallisesta käytöstä ja jatkuvista hajuista on huomattu. Siivousstandardien yleinen vaihtelu vaikuttaa vieraiden kokemukseen.
Hotellin henkilökunta saa ristiriitaisia arvosteluja, ja monet vieraat ylistävät heidän kohteliaisuuttaan, avuliaisuuttaan ja joustavuuttaan. Vastaanottovirkailijat Thiago ja Adriele saavat erityistä kiitosta erinomaisesta palvelustaan. Toiset vieraat kertovat kuitenkin kokemuksistaan töykeän tai epäystävällisen henkilökunnan kanssa sekä huonosta asiakaspalvelusta, mikä viittaa tarpeeseen johdonmukaisemmalle koulutukselle.
Myös Hotel Avendan internet-palvelu saa ristiriitaisia vastauksia. Vaikka jotkut vieraat pitävät Wi-Fi-yhteyttä luotettavana, monet raportoivat ongelmista yhteyden kanssa, hitaista nopeuksista ja huonosta kantamasta, erityisesti kolmannessa kerroksessa, mikä vaikuttaa heidän yleiseen tyytyväisyyteensä.
Sängyn mukavuus on toinen alue, josta on ristiriitaista palautetta. Monet vieraat pitävät sänkyjä ja patjoja mukavina, kun taas toiset kuvaavat niitä epämukaviksi ja valittavat pariskunnille riittämättömistä vuodevaatteista.
Yhteenvetona voidaan todeta, että HOTEL AVENIDA tarjoaa erinomaisen sijainnin ja kustannustehokasta majoitusta, mutta huoneiden kunnon, puhtauden, henkilökunnan palvelun, internet-yhteyden ja sängyn mukavuuden epäjohdonmukaisuudet viittaavat parannuskohteisiin, joilla voidaan parantaa yleistä asiakaskokemusta. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Perheystävällinen hotelli
Pieni hotelli
Huonetyypit
Kahden hengen huone - DoubleThe double room features air conditioning, a minibar, as well as a private bathroom boasting a shower. Rooms on the upper floors are reachable by lift. The unit has 1 bed.
Kolmen hengen huoneMajoitusyksikössä on 2 vuodetta.
Neljän hengen huoneMajoitusyksikössä on 3 vuodetta.
Vieraiden arvostelut
Sijainti
HOTEL AVENIDA Belémin keskustassa saa lukuisilta vierailta kiitosta erinomaisesta sijainnistaan. Hotellin keskeinen sijainti tarkoittaa, että se sijaitsee hyvin pääkadulla, mikä helpottaa pääsyä läheisiin kauppoihin, toreille, viihdepaikkoihin ja tärkeimpiin nähtävyyksiin. Strategisen sijoittelun ansiosta vierailijat voivat tutustua kaupunkiin kävellen, ja erityisesti telakoiden, Ver-o-Peso ja Dorcasin läheisyys on arvostettua. Myös välttämättömien palveluiden, kuten leipomoiden ja apteekkien, läheisyys lisää vetovoimaa. Vieraat huomauttavat jatkuvasti erinomaisen sijainnin olevan hotellin merkittävin ominaisuus, usein yhdistettynä suotuisiin kommentteihin kustannustehokkuudesta, hyvästä hygieniasta ja huomaavaisesta palvelusta. Tämä keskeinen solmukohta toimii ihanteellisena tukikohtana kattavalle Belémin vierailulle tarjoten yhdistelmän saavutettavuutta ja käytännöllisyyttä.
Aamiainen
Matkailijoiden, jotka suunnittelevat majoittumista HOTEL AVENIDAAN, tulisi ottaa huomioon, että aamiainen ei sisälly hintaan ja siitä veloitetaan lisämaksu. Mielipiteet aamiaisesta vaihtelevat; jotkut vieraat ovat pitäneet palvelua heikkotasoisena, mainiten valikoiman ja laadun jäävän odotusten alle, erityisesti ottaen huomioon suhteellisen korkean hinnan, 15 realia per henkilö. Positiivista kuitenkin on, että aamiaisen on kuvailtu olevan runsas, tarjoten runsaasti vaihtoehtoja niille, jotka ovat valmiita maksamaan ylimääräistä. Vieraille, jotka suosivat erilaisia aamiaisvaihtoehtoja, läheinen leipomo tarjoaa hyvän hinta-laatusuhteen omaavan vaihtoehdon. Kaiken kaikkiaan, vaikka hotellilla itsellään saattaa olla muita houkuttelevia ominaisuuksia, potentiaalisten vieraiden tulisi ottaa huomioon aamiaisen lisäkustannukset ja vaihteleva laatu suunnitellessaan oleskeluaan.
Huoneet
Hotelli Avenida tarjoaa vierailleen vaihtelevia kokemuksia huoneiden suhteen. Huoneita kuvaillaan yleisesti ottaen tilaviksi ja mukaviksi, ja joistakin on jopa miellyttävät näkymät pääkadulle. Vieraat arvostavat huoneiden siisteyttä ja toteavat, että ne pidetään aina hyvässä kunnossa yksinkertaisuudestaan huolimatta. Näitä myönteisiä puolia varjostavat kuitenkin useat toistuvat ongelmat.
Lukuisissa arvosteluissa mainitaan rakenteellisia ongelmia, kuten homepilkkuja seinissä ja katossa, vilkkuvia valoja ja huonosti toimivia ilmastointilaitteita. Lisäksi on usein raportoitu likaisuudesta, kuten epäpuhtaista seinistä ja tunkkaisista hajuista. Perusmukavuuksia, kuten työpöytiä, tuoleja ja riittäviä liinavaatteita, puuttuu usein, ja ilmastoinnin ongelmia pahentavat melu ja rajoitettu jäähdytysteho.
Useilla vierailla oli ongelmia kylpyhuonetilojen kanssa, ja he raportoivat huonosti sulkeutuvista suihkuovista, tulvimisesta ja huonosti huolletuista kalusteista. Joistakin huoneista puuttui vakiovarusteita, kuten pöytiä ja tuoleja aterioita tai työskentelyä varten.
Lisäksi logistiset ongelmat, kuten rikki mennyt hissi, joka pakotti käyttämään portaita, ja väärinkäsitykset huonemaksuista heikensivät yleistä kokemusta.
Yhteenvetona voidaan todeta, että vaikka HOTEL AVENIDA tarjoaa joitain mukavuuksia ja viihtyisyyttä, on selvää, että merkittäviä remontteja sekä siisteyden ja kunnossapidon parannuksia tarvitaan parantamaan asiakaskokemusta.
Vuoteet
Hotelli Avenida saa ristiriitaisia arvosteluja sänkyjensä mukavuudesta. Monet vieraat pitivät sänkyjä mukavina, ja useat mainitsivat hyvän ja mukavan patjan. Positiivisissa kommenteissa korostetaan mukavia parivuoteita ja patjojen pehmeyttä. On kuitenkin myös merkittäviä kielteisiä huomautuksia, joiden mukaan jotkut vieraat kuvaavat sänkyjä ja patjoja epämukaviksi ja jopa hirveiksi. Valituksiin kuuluu muun muassa vain hyvin ohuen peiton tarjoaminen pariskunnan majoitukseen. Kaiken kaikkiaan, vaikka mukavuutta kehutaan, sänkyjen laadussa on selviä epäjohdonmukaisuuksia.
Puhtaus
Hotelli Avenida on saanut ristiriitaista palautetta siisteydestään. Monet vieraat raportoivat ongelmista, kuten likaisista huoneista, epäsiisteistä hisseistä ja näkyvistä homepilkuista seinillä, mikä viittaa huonoon kunnossapitoon ja ympäristöhygieniaan. Useat arvostelijat mainitsevat jatkuvat hajut, puhdistusaineiden liiallisen käytön aiheuttaen allergisia reaktioita sekä yleisen perusteellisen siivouksen puutteen oleskelunsa aikana. Erityisiä valituksia ovat likaiset ilmastointilaitteet, tahmeat lattiat ja yleinen huoneiden remontoinnin tarve.
Positiivista on, että jotkut vieraat kokivat huoneensa erittäin siisteiksi ja mukaviksi, arvostaen hyvin siivottuja tiloja ja oikea-aikaisia pyyhkeiden vaihtoja. Yksinkertaisuudestaan huolimatta nämä siistit huoneet olivat kohokohta muutamille vierailijoille. Myös kylpyhuoneen siisteyttä kehuttiin joissain arvosteluissa. Jatkuva huolenaihe oli kuitenkin siivoustason huomattava vaihtelu, mikä vaikuttaa hotellin yleiseen asiakaskokemukseen.
Henkilöstö
Hotelli Avenida on saanut henkilökunnastaan vaihtelevia arvosteluja, jotka heijastavat monenlaisia asiakaskokemuksia. Positiivisessa palautteessa korostuu vastaanoton ja muun henkilökunnan kohtelias, avulias ja joustava luonne, ja erityisesti mainitaan vastaanottovirkailijoiden Thiagon ja Adrielen erinomainen palvelu. Monet asiakkaat arvostivat tiimin ystävällistä ja mukavaa käytöstä kuvaten palvelun erittäin hyväksi. Myös hotellin omistaja sai kehuja erinomaisuudestaan.
Toisaalta jotkut asiakkaat raportoivat huomattavia ongelmia asiakaspalvelussa. Osa kuvaili kohtaamisiaan töykeiden, äkillisten ja epäystävällisten vastaanottovirkailijoiden kanssa, korostaen erityisesti tilanteita, joissa olennaisia tietoja ei annettu riittävästi tai ne jopa kiellettiin. Mainittiin myös epäystävällisiä vuorovaikutustilanteita ja huonoa palvelua, mikä viittaa henkilökunnan käytöksen epäjohdonmukaisuuteen. Asiakaspalvelun parantamista ehdotetaan toistuvasti, jotta kaikille asiakkaille voidaan taata tasaisemmin positiivinen kokemus.
Wi-Fi
Hotelli Avenida tarjoaa internet-yhteyden osalta vaihtelevan kokemuksen. Wi-Fistä on positiivisia kommentteja, ja sitä kuvataan erittäin hyväksi, mikä viittaa siihen, että jotkut vieraat nauttivat luotettavasta palvelusta. Lisäksi useiden Wi-Fi-pisteiden olemassaolo osoittaa pyrkimystä tarjota kattava peitto koko hotellissa.
Monet arvostelut kuitenkin tuovat esiin merkittäviä ongelmia Wi-Fin kanssa. Useat vieraat mainitsivat, että internet ei toiminut heidän huoneissaan, ja huomauttivat Wi-Fin epävakaudesta, ja palvelun kerrottiin jäätyvän ja heilahtelevan usein. Erityisissä valituksissa korostettiin, että Wi-Fi oli erittäin hidas kolmannessa kerroksessa ja että verkon kantama ei ollut hyvä huoneissa, mikä vaikutti kykyyn katsoa TV-ohjelmia. Internet-palvelun ajoittaisuus oli myös yleinen ongelma, mikä johti yleisesti ottaen epätyydyttävään kokemukseen monille.
Kaiken kaikkiaan, vaikka on joitain myönteisiä huomioita, HOTEL AVENIDAn Wi-Fi ei yleisesti ottaen täytä useimpien vieraiden odotuksia, mikä viittaa parannusten tarpeeseen.
Ei, HOTEL AVENIDA ei ole uima-allasta.
Ei, HOTEL AVENIDA ei tarjoa kylpylää.
Ei, HOTEL AVENIDA ei salli koiria.
Ei, HOTEL AVENIDA ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.