Cirandeira Amazon World EcoResort
Vierasmaja Manacapuru
Manacapuru
8.9
Erinomainen
Alkaen $153
Alkaen $153
Hotellin terveys- & turvallisuustoimet Kyselylomake Saapuminen
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista?
Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa?
Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen?
Kyllä, käyttämällä sovellusta
O hóspede pode fazer seu check-in online no próprio site da pousada.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti?
Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan?
Kyllä, kaikki huoneet
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut?
Kyllä, 24 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana?
Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä?
Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita?
Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat?
Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä?
Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen?
Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit?
Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti?
Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti?
Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen?
Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin?
Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat?
Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu?
Hissejä ei ole
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin?
Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu?
Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu?
Kyllä, enintään 80% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset?
Kyllä
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa?
Kyllä
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa?
Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa?
Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)?
Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)?
Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä?
Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella?
Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten?
Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta?
Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa?
Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin?
Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)?
Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty?
Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot?
Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät?
Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu?
Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti?
Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan?
Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita?
Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan?
Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten?
Kyllä
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa?
Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla?
Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti?
Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä?
Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)?
Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa?
Ei
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)?
Suspenso serviço de balneário, SPA, sauna, trilha de quadriciclo.
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana?
Ei
Näytä lisää
 
Hotel Lagoa
Hotelli Manausissa
Maues > Sexta R.A.
9.1
Erinomainen
Alkaen $26
Alkaen $26
Hotellin terveys- & turvallisuustoimet Kyselylomake Saapuminen
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista?
Kyllä
Medir a sua temperatura corporal, com termômetro facial.
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa?
Kyllä, kaikille vierailijoille
Com o termômetro facial.
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen?
Kyllä, käyttämällä sovellusta
Usando a Internet
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti?
Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan?
Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut?
Kyllä, 12 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana?
Ei
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä?
Ei
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita?
Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat?
Kyllä, päivittäin
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä?
Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen?
Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit?
Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti?
Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti?
Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen?
Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin?
Ei
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat?
Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu?
Hissejä ei ole
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin?
Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu?
Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu?
Kyllä, enintään 90% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset?
Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa?
Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa?
Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa?
Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 13:30 - Lähtöpäivä: 11:30
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)?
Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)?
Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä?
Kyllä
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella?
Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten?
Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta?
Ei
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa?
Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin?
Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)?
Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty?
Ei
Poistetaanko vierashuoneista matot?
Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät?
Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu?
Kyllä, yleisissä tiloissa ja vierashuoneissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti?
Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan?
Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita?
Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan?
Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten?
Ei
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Airbnb-siivouksen sertifiointi
Kempinski White Glove Service
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa?
Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla?
Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti?
Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä?
Ei
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)?
Kyllä
Yksityiskohdat: Distanciamento, usar tapa Boca, Luvas e Álcool gel.
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa?
Ei
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)?
Por medida de segurança e saúde , estão serviços indisponíveis até a segunda ordem da direção.
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana?
Kyllä
Uudelleen avaamispäivä: 07/15/2020
Lisätietoja:
Fechamento do Hotel Lagoa Manaus 28/03/2020 .

Reabertura 15/07/2020
Näytä lisää
 
Hotel Villa Amazônia
Hotelli Manausissa
Maues > Sexta R.A.
9.4
Erinomainen
Alkaen $241
Alkaen $241
Hotellin terveys- & turvallisuustoimet Kyselylomake Saapuminen
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista?
Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa?
Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen?
Ei
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti?
Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan?
Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut?
Kyllä, 24 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana?
Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä?
Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita?
Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat?
Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä?
Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen?
Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit?
Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti?
Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti?
Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen?
Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin?
Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat?
Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu?
Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti.
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin?
Ei
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu?
Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu?
Kyllä, enintään 50% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset?
Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa?
Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa?
Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa?
Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 15:00 - Lähtöpäivä: 12:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)?
Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)?
Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä?
Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella?
Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten?
Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta?
Ei
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa?
Ei
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin?
Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)?
Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty?
Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot?
Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät?
Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu?
Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti?
Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan?
Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita?
Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan?
Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten?
Kyllä
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa?
Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla?
Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti?
Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä?
Ei
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)?
Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa?
Ei
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)?
buffet breakfast is no longer available. Gym is being operated with scheduled usage and no sharing of the room.
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana?
Kyllä
Uudelleen avaamispäivä: 07/01/2020
Näytä lisää
 
*Lisäveroja tai -maksuja saatetaan soveltaa. Tarkista lopullinen hinta ennen varauksen tekemistä.
Kategoriat:
  •     Terveys & Turvallisuus (3)
  •     Esteetön (2)
  •     Uima-allas (2)
  •     Pysäköinti (2)
  •     Pieni (2)
  •     Koiraystävällinen (1)
  •     Luksus (1)
  •     Romanttinen (1)
  •     Liukumäki uima-allas (1)
  •     Bisnes (1)
  •     Budget (1)
  •     Ulkouima-allas (1)
  •     Yöelämä (1)
  •     Sisäuima-allas (1)
  •     Koirapuistoalue (1)
  •     Lastenallas (1)
  •     Kuntosali (1)
  •     Vain Aikuisille (1)
  •     Viisi tähteä (1)
  •     Perhe (1)
  •     Kestävyyskäytännöt (1)
  •     Koirat majoittuvat ilmaiseksi (1)
  •     Ilmainen Wi-Fi (1)
×
Tulopäivä
×
Kategoriat
1
Kartta
× Etusivu Yleistä Lehdistö Kategoriat Blogi Myönnetyt tunnusmerkit (hotellit) Travelmyth GPT Ota yhteyttä Käyttöehdot Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö Usein kysytyt kysymykset