Koiraystävällinen hotelli
Kyselylomake
Hyväksyttekö koirat kaikkiin huoneisiin?
Ei, vain joissakin huoneissa: Club Rooms
Onko siitä perittävä lisämaksu?
Kyllä, € 20 yöltä
Pitäisikö koiranomistajan ilmoitaa tulosta, ennen sisäänkirjautumista?
Kyllä, Varausprosessin aikana
Mikä on koirien maksimimäärä huonetta kohti?
Vain yksi koira on sallittu
Onko hyväksyttyjen koirien maksimipainoa rajoitettu?
Kyllä, 5 Kg
Onko kohteessa leikkialueita, joissa koira voi olla vapaana, ilman hihnaa?
Ei
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennel-häkissä aina, kun se on huoneessa ?
Ei
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennelissä tai kuljetuskopassa, aina kun se on yleisillä alueilla?
Kyllä
Pitääkö koiran olla aina hihnassa huoneessa ollessa?
Kyllä
Pitääkö koiran olla aina hihnassa yleisillä alueilla kulkiessa?
Kyllä
Saavatko koirat oleskella tuoleilla, sohvilla ja muilla huonekaluilla?
Ei
Saavatko koirat oleskella sängyillä?
Ei
Mitkä ovat koiran vastaanottamisen perusvaatimukset? Ei saa olla aggressiivinen
Pitää olla puhdas
Ei saa olla kirppuja
Pitää olla todistus voimassa olevista rokotuksista
Omistajien on siivottava lemmikkieläinten jätökset välittömästi
Omistajat ovat vastuussa koiran aiheuttamista vahingoista.
Ei saa jättää ilman valvontaa huoneeseen.
must remain on arm in public areas
Onko palautettavaa vakuusmaksua vahingon varalta?
Ei
Hyväksyttekö koirien lisäksi myös muita lemmikkejä?
Ei
Onko teillä saatavilla pyynnöstä kirjallinen ja kattava lemmikkieläin ohjeistus?
Kyllä
Lisätietoja
It is not allowed to have the pet in any hotel public area.
It is not allowed to walk with the pet through gardens and hotel public areas.
Pet must be fully trained and appropriately restrained by guest.
Pet must comply with local legislation requirements.
Pet must be kept on a lead when in the hotel or on hotel property unless in the guest’s room.
Pets must not be left unattended. If guest requires a pet-sitter or pet supplies, they should contact the concierge with advance notice.
Guests are responsible for cleaning up after their pet on hotel premises and in the neighborhood.
Any disturbances such as barking must be controlled to ensure other guests are not disturbed.
Guests must contact our everything is possible service to arrange for a convenient time for servicing their room.
Guests are responsible for all property damages and/or personal injuries resulting from their pet.
Guests agree to indemnify and hold the hotel, its owners and its operator responsible for all liability and damages suffered as a result of their pet.
Pets cannot access hotel restaurants, spa areas or other areas where food and drink are present.
The hotel reserves the right to charge guest's account commensurate to the cost of such damages.