Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Abuja
Tiedot
Kategoriat
Häämatkahotelli
Perheystävällinen hotelli
Kuinka monta prosenttia vieraistanne on perheitä?Alle 50%
Perheystävälliset huonetyypit:
Yhdistelmä-huoneistot (väliovella). Numero:6
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen perhe voi valita ja missä lapsi nukkuu: Classic rooms (connecting rooms) Executive Suite (sleeper couch) Diplomatic Loft (sleeper couch)
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden lapsen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Classic rooms (connecting rooms) Executive Suite (sleeper couch) Diplomatic Loft (sleeper couch)
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kolmilapsinen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Classic rooms (connecting rooms) Executive Suite (sleeper couch) Diplomatic Loft (sleeper couch)
Ehdottakaa, minkä huonetyypin perhe, jossa on yksi vauva, voi valita, ja onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä niiden käyttö maksaa: Classic rooms Executive Suite Diplomatic Loft
Baby cot available on request at no cost
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen ja yhden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Classic rooms (connecting rooms) Executive Suite Diplomatic Loft
Baby cot available on request at no cost
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Classic rooms (connecting rooms) Executive Suite Diplomatic Loft
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Ei
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 6 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, muu raja one guest
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Kyllä
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Kyllä, enintään 100% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Kyllä
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Ei
Poistetaanko vierashuoneista matot? Ei
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Ei
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
HACCP
Maailman terveysjärjestön (WHO) ohjeistus
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Ei
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä Yksityiskohdat: Doctor on call
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? Limited pax per conference room
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: August, 10 2020
Vastauksia on viimeksi päivittänyt BON Hotel Abuja
Classic-huoneFeaturing free toiletries, this double room includes a private bathroom with a walk-in shower, a bath and a bidet. The air-conditioned double room features a flat-screen TV, soundproof walls, a tea and coffee maker, a seating area as well as pool views. The unit has 1 bed.
Executive-sviittiThe spacious suite features air conditioning, soundproof walls, as well as a private bathroom boasting a bath and a shower. This suite has a tea and coffee maker, flat-screen TV, pool views, as well as wine/champagne for guests. The unit has 2 beds.
LoftThe spacious suite offers air conditioning, soundproof walls, as well as a private bathroom boasting a walk-in shower and a bath. This suite has a tea and coffee maker, flat-screen TV, pool views, as well as wine/champagne for guests. The unit has 2 beds.
Kyllä, BON Hotel Abuja:ssä on uima-allas/altaita, jotka kuuluvat yhteen tai useampaan seuraavista luokista: Ulkouima-allas.Lisätietoja saat Uima-allas-kyselylomakkeen vastauksista.
Ei, BON Hotel Abuja ei tarjoa kylpylää.
Ei, BON Hotel Abuja ei salli koiria.
Kyllä, BON Hotel Abuja tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.
Kyllä, BON Hotel Abuja on kuntosali.Lisätietoja saat Kuntosali-kyselylomakkeen vastauksista.