Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Aberdeen
Tiedot
Kategoriat
Kylpylähotelli
Pakene Ardoe House Hotel & Spa -hotelliin ja koe virkistävä kylpyläkokemus Skotlannissa. Hotellin rentoutumisen asiantuntijat auttavat sinua tuntemaan olosi virkistyneeksi ja rentoutuneeksi. Saat rajattoman käyttöoikeuden kuntosaliin, lämmitettyyn uima-altaaseen, saunaan ja höyrysaunaan. Vieraille tarjotaan kylpytakit, pyyhkeet ja tossut heidän mukavuutensa vuoksi. The Spa at Ardoe on hyvinvoinnin ja rauhallisuuden paikka, jossa vieraat voivat valita monista ylellisistä kylpylähoidoista, kuten kasvohoidoista, vartalohoidoista ja hieronnoista. Pidä taukoa arjen stressistä ja löydä tasapaino ja rentoutuminen The Spa at Ardoessa.
Kylpylän tilat:
Sisäuima-altaat
Lämmitetyt uima-altaat
Sauna(t)
Höyrysauna(t) / Hammam
Kuntosali
Kylpyläpalvelut:
Kasvohoidot
Vartalohoidot
Kokovartalohieronta
Selän hieronta
Pään hieronta
Äitiyshieronta
Kuumakivihieronta
Manikyyri
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Ardoe House Hotel & Spa
Golf-hotelli
Historiallinen hotelli
Perheystävällinen hotelli
Koiraystävällinen hotelli
Romanttinen hotelli
Hotelli uima-altaalla
Lämmitetty uima-allas Sisäuima-allas
Bisnes-hotelli
Esteetön hotelli
Hotelli kuntosalilla
Joogahotelli
Neljän tähden hotelli
Hotellin terveys- & turvallisuustoimet
Saapuminen
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei Not for the moment but if the Government will ask us to do it, we will perform it.
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Muuta
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Ei, 72 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Ei
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti.
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Kyllä
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Ei
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Ei
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Kyllä
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Accorin ALLSAFE-suunnitelma
LOg6 Standard
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Ei
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä Yksityiskohdat: If symptoms indicate a suspected case of COVID-19, a
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? At the moment the restaurant / bar is closed and also the beauty and leisure part is closed until the government will allow us.
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Lisätietoja: We are disinfecting the rooms with Disinfect plus a new machine that combat covid-19. The room's door will be sealed until the guests arrive.
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Ardoe House Hotel & Spa
Standard - Kahden hengen huone - DoubleAn en suite bathroom, TV and tea/coffee making facilities are featured in this room.
Privilege ‑ Kahden hengen huone ‑ DoubleAn en suite bathroom, TV and tea/coffee making facilities are featured in this room.
Standard - Kahden hengen huone - TwinOffering bathrobes, this twin room includes a private bathroom with a shower and a hairdryer. This twin room offers a coffee machine and a flat-screen TV with satellite channels. The unit offers 2 beds.
PerhehuoneProviding bathrobes, this family room includes a private bathroom with a shower and a hairdryer. This family room provides a coffee machine and a flat-screen TV with satellite channels. The unit offers 2 beds.
Kahden hengen huone - DoubleThe spacious double room has a private bathroom fitted with a shower and a hairdryer. This double room features a coffee machine and a flat-screen TV with satellite channels. The unit has 1 bed.
Kyllä, Ardoe House Hotel & Spa:ssä on uima-allas/altaita, jotka kuuluvat yhteen tai useampaan seuraavista luokista: Lämmitetty uima-allas, Sisäuima-allas.
Kyllä, Ardoe House Hotel & Spa tarjoaa kylpylän.Lisätietoja saat Kylpylä-kyselylomakkeen vastauksista.
Kyllä, Ardoe House Hotel & Spa toivottaa koirat tervetulleiksi.
Ei, Ardoe House Hotel & Spa ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.