Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaHotel Luxorilla on strateginen ja edullinen sijainti, erityisesti matkailijoille, joille Napolin kansainvälisen lentokentän läheisyys on tärkeää. Vieraat korostavat usein 10–15 minuutin matka-ajan lentokentälle kätevyyttä, mikä tekee siitä käytännöllisen valinnan myöhäisille saapumisille tai varhaisille aamulennoille. Hotellin sijainti rauhallisella kadulla lisää sen vetovoimaa rauhallisena pysähdyspaikkana. Vaikka etäisyys Napolin keskustaan saattaa vaatia ylimääräisiä taksimatkoja, hotellin päävetovoima on sen lentokenttäyhteydet, edullisuus ja kiitettävä puhtaus.
Aamiaistarjoilu Hotel Luxorissa tarjoaa vaihtelevia kokemuksia. Positiiviset huomiot keskittyvät tuoreisiin croissanteihin, erinomaiseen kahviin sekä makeiden ja suolaisten vaihtoehtojen monipuolisuuteen. All-you-can-eat -aamiainen ja miellyttävä aamiaishuone lisäävät tunnelmaa. Epäjohdonmukaisuus laadussa ja valikoimassa sekä kertakäyttöisten lautasten ja aterimien käyttö herättävät kuitenkin kritiikkiä joissakin vieraissa. Tuotteiden laadun parantaminen ja laajemman valikoiman tarjoaminen voisivat merkittävästi parantaa aamiaiselämyksiä.
Vaikka Hotel Luxorista puuttuu oma ravintola, se kompensoi sen lähellä olevilla ruokailumahdollisuuksilla, mikä on erityisen hyödyllistä vieraille, jotka nauttivat paikallisten baarien ja ravintoloiden tutkimisesta. Sunnuntaisin, kun paikalliset paikat ovat rajoitettuja, hotellin henkilökunta auttaa kiitettävästi takeouteissa ja ateriatilauksissa. Tämä osoittaa heidän sitoutumisensa vieraiden tyytyväisyyteen, mikä tekee ateria-ajoista stressittömiä huolimatta oman ravintolan puuttumisesta.
Hotel Luxorin huoneita arvostetaan yleisesti niiden puhtauden ja tilavuuden vuoksi. Vieraat huomauttavat suurten, mukavien sänkyjen ja moderneiden kalusteiden tuoman mukavuuden joissakin huoneissa, joissa on esimerkiksi poreallas ja parveke, jotka parantavat oleskelua. Jotkut arvostelut kuitenkin viittaavat vanhentuneisiin kalusteisiin, huonoon äänieristykseen ja ajoittaisiin epämiellyttäviin hajuihin. Näiden huolenaiheiden käsitteleminen voisi parantaa entisestään yleistä vieraskokemusta.
Puhtaus Hotel Luxorissa saa paljon kiitosta, ja huoneita ja yleisiä tiloja kuvataan johdonmukaisesti tahrattomiksi. Luotettavat siivouspalvelut takaavat hyvin hoidetun ympäristön. Kuitenkin ajoittaisia valituksia tietyistä puhtausongelmista, kuten tunkkaisista pyyhkeistä ja savuisista hajuista, huomattiin. Kaiken kaikkiaan hotellin omistautuminen puhtaudelle edistää merkittävästi miellyttävää oleskelua.
Yksi Hotel Luxorin erinomaisimmista ominaisuuksista on sen henkilökunnan poikkeuksellinen vieraanvaraisuus. Henkilökuntaa, erityisesti Massimo ja Gennaro, kuvaillaan ystävälliseksi, vieraanvaraiseksi ja erittäin avuliaaksi, ja he jättävät vieraisiin pysyvän positiivisen vaikutuksen. Olipa kyseessä avustaminen varauksissa, pysäköinnissä tai pyynnöissä palveluista, henkilökunnan lämmin ja ammattimainen käytös parantaa yleistä vieraskokemusta.
Joistakin Wi-Fi-yhteysongelmista huolimatta, erityisesti 3. kerroksessa, on raportoitu myös erinomaisesta internetyhteydestä. Hotelli on sitoutunut parantamaan tätä palvelupuolta varmistaakseen paremman luotettavuuden kaikille vieraille.
Hotel Luxorin pysäköintitilat saavat jatkuvaa kiitosta, sillä saatavilla on ilmaisia, turvallisia ja laajoja pysäköintimahdollisuuksia. Suora pääsy maanalaisesta autotallista hotellikerroksiin hissillä on erityisen arvostettua, vaikka ahtaammat tilat voivat olla haasteellisia suuremmille ajoneuvoille.
Lopuksi, Hotel Luxorin sängyt saavat vaihtelevia arvosteluja. Vaikka monet vieraat pitävät niitä mukavina ja hyvin hoidettuina, on olemassa huomattavia huolenaiheita vanhentuneista patjoista ja hygieniasta. Näiden huolenaiheiden käsitteleminen voisi varmistaa johdonmukaisemman ja mukavan nukkumiskokemuksen kaikille vieraille.
Yhteenvetona voidaan todeta, että Hotel Luxor erottuu strategisella lentokenttäsijainnillaan, henkilökunnan poikkeuksellisella vieraanvaraisuudella, yleisesti ottaen korkeilla puhtausstandardeilla ja kätevillä pysäköintitiloilla, mikä tekee siitä suotuisan valinnan lyhyille lentojen aikataulujen ympärille keskittyville oleskeluille. Aamiaisen laadun, huoneiden varustelutason, Wi-Fi-yhteyksien ja vuodevaatteiden parantaminen voisi parantaa entisestään vieraskokemusta. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Kategoriat
Häämatkahotelli
Perheystävällinen hotelli
Koiraystävällinen hotelli
Hyväksyttekö koirat kaikkiin huoneisiin? Ei, vain joissakin huoneissa:
Onko siitä perittävä lisämaksu? Kyllä, € 15 varausta kohti, € 10 yöltä
Mikä on koirien maksimimäärä huonetta kohti? Vain yksi koira on sallittu
Onko hyväksyttyjen koirien maksimipainoa rajoitettu? Kyllä, 6 Kg
Onko tarjolla erityisherkkuja ja leluja (rastita kaikki soveltuvat)?
Nukkumapaikka
Onko kohteessa leikkialueita, joissa koira voi olla vapaana, ilman hihnaa? Ei
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennel-häkissä aina, kun se on huoneessa ? Ei
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennelissä tai kuljetuskopassa, aina kun se on yleisillä alueilla? Ei
Pitääkö koiran olla aina hihnassa huoneessa ollessa? Ei
Pitääkö koiran olla aina hihnassa yleisillä alueilla kulkiessa? Ei
Saavatko koirat oleskella tuoleilla, sohvilla ja muilla huonekaluilla? Ei
Saavatko koirat oleskella sängyillä? Ei
Mitkä ovat koiran vastaanottamisen perusvaatimukset?
Ei saa olla aggressiivinen
Pitää olla puhdas
Pitää olla todistus voimassa olevista rokotuksista
Omistajien on siivottava lemmikkieläinten jätökset välittömästi
Omistajat ovat vastuussa koiran aiheuttamista vahingoista.
Ei saa jättää ilman valvontaa huoneeseen.
Onko palautettavaa vakuusmaksua vahingon varalta? Ei
Tarjoatteko koirille liitännäispalveluja?
Eläinlääkärinhoitopalvelut
Onko tarjolla jotakin näistä?
Koiran hätäapuruoka
Koiran kakkapussit
Ruoka- ja vesiastiat
Hyväksyttekö koirien lisäksi myös muita lemmikkejä? Kyllä
Kahden hengen huone - Twin/DoubleRooms have an elegant design and include free Wi-Fi and an LCD TV with satellite channels. Please specify bed-type preference when booking.
Kolmen hengen huoneRooms have an elegant design and include free Wi-Fi and an LCD TV with satellite channels.
Neljän hengen huoneRooms have an elegant design and include free Wi-Fi and an LCD TV with satellite channels.
Superior - Kahden hengen huone - DoubleThe superior room has its own hydromassage bath. Rooms have an elegant design and include free Wi-Fi and an LCD TV with satellite channels.
Sviitti – PoreammeGuests will have a special experience as this suite features a hot tub and a spa bath. This air-conditioned suite is comprised of a flat-screen TV with satellite channels, a private bathroom as well as a balcony. The unit has 1 bed.
Tietoa Hotel Luxor
Lisenssi: 15063023ALB0010, IT063023A1WHPXDLTB
Vieraiden arvostelut
7.3
Hyvä
Sijainti
Hotelli Luxor sijaitsee strategisella paikalla, erityisesti niille, joille Napolin kansainvälisen lentokentän läheisyys on tärkeää. Arvostelut korostavat jatkuvasti lentokentälle pääsyn helppoutta, ja pitävät sitä merkittävänä etuna. Asiakkaat arvostavat käteviä matka-aikoja, tyypillisesti noin 10–15 minuuttia autolla tai taksilla. Hotellin sijaintia kehutaan käytännölliseksi, erityisesti myöhäisillan saapumisille tai varhaisaamun lennoille. Monet pitivät sitä hyvänä valintana paitsi edullisuutensa, myös puhtautensa ja mukavuutensa vuoksi.
Hotelli sijaitsee rauhallisella kadulla ja on huomattavan hiljainen, vaikka se on lähellä lentokenttää, mikä tekee siitä ihanteellisen välipysähdyksen väsyneille matkailijoille. On kuitenkin syytä mainita, että vaikka hotelli on erinomaisella paikalla lentokentän saavutettavuuden kannalta, se on suhteellisen kaukana Napolin keskustasta, ja jotkut asiakkaat mainitsevat taksimatkojen tarpeen, mikä voi lisätä kustannuksia. Tästä huolimatta sen strateginen sijainti on edelleen tärkein vetonaula niille, jotka etsivät nopeaa ja helppoa lentokenttäyhteyttä, mikä vahvistaa sen aseman sopivana valintana lyhyisiin, lentoaikataulujen mukaan suunniteltuihin oleskeluihin.
Aamiainen
Hotelli Luxorin aamiaispalvelu on vierailleen kirjava kokemus. Osa ylistää aamiaisen herkullisia tarjontaa, erityisesti tuoreita croissantteja, erinomaista kahvia ja yleisesti hyvää valikoimaa, johon sisältyy sekä makeita että suolaisia vaihtoehtoja. Myös all-you-can-eat -aamiainen ja kaunis aamiaishuone saivat positiivista mainintaa, mikä edesauttoi monien matkailijoiden miellyttävää aamun alkua.
Johdonmukaisuus vaikuttaa kuitenkin olevan ongelma. Monet arvostelut kritisoivat aamiaista hyvin yksinkertaiseksi, jossa on rajalliset valikoimat ja heikko laatu. Valitukset muovilautasten ja kertakäyttöisten aterimien käytöstä ovat yleisiä, mikä herättää huolta ympäristövaikutuksista ja antaa halvan vaikutelman. Vieraat huomauttivat usein valikoiman ja tuoreiden vaihtoehtojen puutteesta, ja jotkut kuvasivat aamiaisen niukaksi tai lähes olemattomaksi. Varhaiset aamiaiset, joita aamuheräilijät arvostivat, eivät toisinaan vastanneet odotuksia valikoiman ja laadun suhteen.
Pyrkimykset, kuten aamiaisen sisällyttäminen huoneen hintaan ja mahdollisuus varhaiseen palveluun, osoittavat yrityksiä vastata vieraiden tarpeisiin, mutta suurempi valikoima ja korkealaatuisemmat tuotteet voisivat parantaa merkittävästi aamiaiskokemusta Hotel Luxorissa. Kaiken kaikkiaan, vaikka jotkut vieraat pitävät aamiaista tyydyttävänä tai jopa erinomaisena, on selvää tarvetta parannuksille, jotta voidaan vastata kaikkien odotuksiin.
Illallinen
Hotelli Luxor tarjoaa ainutlaatuisen ruokailukokemuksen, jossa yhdistyvät kätevyys ja vieraanvaraisuus. Vaikka hotellilla ei ole omaa ravintolaa, se sijaitsee täydellisesti kävelymatkan päässä useista baareista ja ravintoloista, mikä tekee siitä houkuttelevan vaihtoehdon niille, jotka nauttivat ulkona käymisestä. Sunnuntaisin vieraat saattavat kuitenkin huomata, että lähellä olevat ruokailumahdollisuudet ovat rajalliset. Onneksi hotelli astuu esiin paikkaamaan tämän aukon.
Hotelli Luxorin henkilökunta on erinomainen palvelussa ja vieraanvaraisuudessa, ja he tekevät usein enemmän kuin odotetaan varmistaakseen miellyttävän oleskelun. He tilaavat usein aterioita vieraille tai auttavat järjestämään noutoruokia, mukaan lukien pizzakuljetuksia, mikä osoittaa heidän sitoutumisensa asiakastyytyväisyyteen. Vaikka yksi vieras huomautti ongelmasta tilatun aterian sekoilun ja laadun kanssa, yleinen mielipide on edelleen positiivinen, erityisesti lähellä olevien vaihtoehtojen kohtuuhintaisuuden ja monipuolisuuden suhteen, kun ne ovat avoinna.
Kaiken kaikkiaan hotelli Luxorin kätevä sijainti lähellä viihdealueita ja lentokentän läheisyys yhdistettynä avuliaaseen ja ystävälliseen henkilökuntaan tekevät ruokailuajoista mukavia ja stressittömiä huolimatta siitä, että hotellissa ei ole omaa ravintolaa.
Huoneet
Hotelli Luxorin huoneet tekevät usein vaikutuksen puhtaudellaan ja tilavuudellaan, ja niitä kuvaillaan usein tahrattomiksi ja siisteiksi. Monet vieraat arvostivat mukavuutta, huomaten, että huoneissa on suuret, mukavat sängyt ja hyvät huoneiden koot. Hotelli tarjoaa myös moderneja kalusteita joissakin huoneissa, ja muutamissa on poreallas ja suuret parvekkeet, jotka lisäävät mukavuutta ja käytännöllisyyttä.
Kritiikki kuitenkin nostaa esiin parannettavia alueita. Useat arvostelut mainitsevat vanhentuneet ja huonokuntoiset kalusteet, huonon äänieristyksen ja epämiellyttävän savukkeen hajun joissakin huoneissa. Joitakin huoneita kuvataan ahtaiksi, pimeiksi ja liian pieniksi asukkaiden määrälle, ja niissä on ongelmia, kuten riittämätön ilmastointi, vanhanaikainen sisustus ja perusmalliset huoneet.
Näistä haitoista huolimatta pyrkimys pitää huoneet puhtaina ja hyvän kokoisina on selvä, mikä tekee hotelli Luxorista varteenotettavan vaihtoehdon niille, jotka arvostavat tilavuutta ja puhtautta majoituksessaan. Äänieristyksen parantaminen, kalusteiden päivittäminen ja hajuhaittojen lieventäminen voisivat parantaa yleistä asiakaskokemusta.
Vuoteet
Hotelli Luxorin sängyt saavat asiakkailta vaihtelevaa palautetta. Vaikka monet pitivät sänkyjä mukavina, tilavina ja hyvin hoidettuina, jotkut jopa kuvailivat niitä erittäin mukaviksi ja pehmeiksi, toiset antoivat vähemmän myönteisiä arvioita. Useissa arvosteluissa tuodaan esiin ongelmia vanhanaikaisissa sängyissä ja patjoissa, jotka eivät ole moderneja, ja jotkut asiakkaat huomauttavat erittäin pehmeistä tai kokkareisista patjoista, jotka olivat erittäin epämukavia. Myös hygieniahuolia ja kuluneita patjoja tuotiin esiin muutamissa arvosteluissa.
Näistä kielteisistä huomautuksista huolimatta hotellilla näyttää olevan joitain hyvin pidettyjä sängynrunkoja ja keskiverto vuodevaatteita, jotka tarjoavat miellyttäviä kokemuksia useille asiakkaille. Kaiken kaikkiaan, vaikka monet pitivät sänkyjä tyydyttävinä hyville yöunille, on selvää, että päivityksille ja parannuksille on tarvetta, jotta mukavuus olisi johdonmukaisesti parempi kaikissa huoneissa.
Puhtaus
Hotelli Luxor saa pääosin positiivista palautetta siisteydestään vierailta. Kävijät kuvaavat yleisesti huoneita ja yleisiä tiloja tahrattomiksi, ja yleinen siisteys arvioidaan erinomaiseksi. Siivouspalvelut tunnetaan johdonmukaisuudestaan ja luotettavuudestaan, mikä varmistaa, että huoneet siivotaan joka päivä. Monet vieraat arvostavat kiinteistön hyvin hoidettua kuntoa ja huoneiden ja jaettujen tilojen erinomaista siisteyttä, mukaan lukien puhtaat lattiat, seinät ja pyyhkeet.
Satunnaisia valituksia kuitenkin esiintyy. Jotkut vieraat mainitsivat erityisiä ongelmia, kuten likaisia kylpyammeita, tunkkaisia pyyhkeitä ja harvinaisia ongelmia huoneiden hajujen kanssa, mukaan lukien savun ja savukkeiden haju. Oli myös tapauksia, joissa tiettyjen kylpyhuoneiden siisteys todettiin puutteelliseksi tai vaati huomiota. Näistä harvoista huolenaiheista huolimatta suurin osa palautteesta korostaa hotellin sitoutumista puhtaan ja viihtyisän ympäristön ylläpitämiseen vierailleen.
Kaiken kaikkiaan hotelli Luxor saa kiitosta korkeista siisteysvaatimuksistaan, jotka edistävät merkittävästi useimpien vierailijoiden miellyttävää ja mukavaa oleskelua.
Henkilöstö
Hotel Luxorin henkilökunta erottuu joukosta poikkeuksellisella vieraanvaraisuudellaan, ja heitä kehutaan jatkuvasti erittäin ystävällisiksi, vastaanottavaisiksi ja avuliaiksi. Asiakkaat korostavat usein lämmintä vastaanottoa ja kohteliasta, huomaavaista palvelua, sekä henkilökunnan ystävällisyyttä ja valmiutta auttaa kaikissa tarpeissa tai pyynnöissä. Erityisesti Massimo ja Gennaro saavat erityismainintoja viehättävistä ja poikkeuksellisista tervehdyksistään.
Monet asiakkaat arvostavat henkilökunnan saatavuutta ja joustavuutta, olipa kyseessä viime hetken varaus, apu pysäköinnissä tai pyyhkeiden toimittaminen pyynnöstä. Vastaanotto saa usein erikoismaininnan tehokkuudestaan ja kyvystään saada vieraat tuntemaan olonsa kotoisaksi, ja vastaanottovirkailijoita ja concierge-palveluiden henkilökuntaa kuvataan erityisen ystävällisiksi, huomaavaisiksi ja ammattitaitoisiksi.
Yleinen ilmapiiri kuvataan puhtaaksi ja mukavaksi, ja sitä täydentää henkilökunnan kohtelias ja avulias luonne. Huolimatta muutamista maininnoista vähemmän kannustavista vuorovaikutuksista, yleinen mielipide on ylivoimaisesti positiivinen, ja monet asiakkaat toteavat, että henkilökunnan ystävällisyys ja avuliaisuus paransivat merkittävästi heidän oleskeluaan.
Wi-Fi
Vaikka Hotel Luxorin Wi-Fi:stä on yleisesti ottaen saatu kielteistä palautetta, on olemassa tapauksia, joissa vieraat ovat kokeneet myönteisiä kokemuksia. Muutamat vieraat ovat kuvanneet Wi-Fi:n erinomaiseksi. On kuitenkin tärkeää huomata, että useat arvostelut viittaavat yhteysongelmiin, erityisesti 3. kerroksessa, jossa Wi-Fi-yhteys on lähes olematon lukuun ottamatta hissin läheisyyttä. Jotkut vieraat ilmoittivat, että Wi-Fi ei ollut hyvä ja että sillä oli ongelmia toimia kunnolla heidän huoneissaan tai kerroksissaan. Siitä huolimatta hotelli pyrkii parantamaan tätä palvelun osa-aluetta tavoitteenaan tarjota luotettavampi internetyhteys kaikille vieraille.
Pysäköinti
Hotelli Luxor tarjoaa vaikuttavan ja kätevän pysäköintikokemuksen vieraille. Yksi erinomaisista ominaisuuksista on yksityinen, paikan päällä oleva pysäköintimahdollisuus, joka on maksuton. Monet vieraat arvostavat sitä, että pysäköinti on turvallista, ja siihen kuuluu esimerkiksi portilla varustetut sisäänkäynnit ja maanalaiset autotallit, jotka parantavat ajoneuvojen turvallisuutta. Pysäköintitilat ovat laajat, tarjoten runsaasti suuria paikkoja, mikä varmistaa, että paikan löytäminen on yleensä vaivatonta.
Toinen etu on suora pääsy maanalaisesta autotallista hotellikerroksiin hissillä, mikä lisää käyttömukavuutta matkatavaroiden kanssa matkustaville. Monet arvostelijat korostivat pysäköintijärjestelyjen kätevyyttä ja helppoutta, huomauttaen suoraviivaisesta pysäköintiprosessista ja koetusta turvallisuudesta jättää autoja vartioituihin tai valvottuihin paikkoihin.
Vaikka suurin osa palautteesta viittaa positiiviseen kokemukseen pysäköinnistä, on huomattava, että tilat voivat joskus olla ahtaita ja aiheuttaa haasteita suuremmille ajoneuvoille. Kaiken kaikkiaan turvalliset, helposti saavutettavat ja ilmaiset pysäköintimahdollisuudet parantavat merkittävästi Hotel Luxorin asiakaskokemusta, mikä tekee siitä ensisijaisen valinnan autoilijoille.
Ei, Hotel Luxor ei ole uima-allasta.
Ei, Hotel Luxor ei tarjoa kylpylää.
Kyllä, Hotel Luxor toivottaa koirat tervetulleiksi.Lisätietoja saat Koiraystävällinen-kyselylomakkeen vastauksista.
Kyllä, Hotel Luxor tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.