Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaNizzassa sijaitseva 'Hôtel Univers' saa laajalti kiitosta erinomaisesta sijainnistaan. Se sijaitsee kaupungin sydämessä, lähellä tärkeitä maamerkkejä, kuten Place Masséna -aukio, ranta ja vanhakaupunki, mikä tekee siitä ihanteellisen paikan tutustua kaupunkiin kävellen. Asiakkaat arvostavat erityisesti sen läheisyyttä ostoskaduille, ravintoloille, julkisille kulkuvälineille ja tärkeimmille raitiolinjoille, jotka helpottavat pääsyä lentokentälle ja rautatieasemalle. Hotellin strateginen sijainti lisää sen houkuttelevuutta merkittävästi, mikä tekee siitä huippuvalinnan niin lyhyille vierailuille kuin pidemmillekin oleskeluille.
Hotellin huoneita kehutaan usein niiden siisteydestä ja modernista viehätyksestä. Majoitustilat ovat tyylikkäästi sisustettuja, hyvin pidettyjä ja varustettu nykyaikaisilla mukavuuksilla. Asiakkaat korostavat toistuvasti mukavia sänkyjä ja tehokasta äänieristystä, jotka takaavat rauhallisen oleskelun vilkkaasta ympäristöstä huolimatta. Joitakin kritiikkiä kohdistuu kuitenkin huoneiden rajalliseen kokoon ja viereisten huoneiden äänien satunnaiseen häiritsevyyteen.
Hôtel Univers ylläpitää korkeaa siisteyden tasoa koko kiinteistössään, ja huoneet ja yleiset tilat kuvataan jatkuvasti tahrattomiksi ja hyvin hoidetuiksi. Tämä sitoutuminen puhtauteen on merkittävä osa asiakkaiden positiivisia kokemuksia.
Hôtel Universin henkilökunta erottuu erinomaisella palvelullaan, mikä edistää merkittävästi hotellin vieraanvaraista ilmapiiriä. Vastaanottotiimi on erityisen tunnettu ystävällisyydestään, tehokkuudestaan ja avuliaisuudestaan, tarjoten arvokkaita paikallisia suosituksia ja varmistaen, että vieraat tuntevat olevansa hyvissä käsissä.
Hotellin aamiaisesta saadaan vaihtelevaa palautetta. Monet vieraat arvostavat tarjonnan monipuolisuutta ja tuoreutta, sillä tarjolla on sekä makeita että suolaisia vaihtoehtoja. Aamiaispalvelun helppoutta myös kehutaan. Jotkut vieraat pitävät aamiaista kuitenkin ylihintaisena ja siitä puuttuu tiettyjä elementtejä, kuten tuoreita hedelmiä ja kasvipohjaisia maitovaihtoehtoja. Tästä huolimatta aamiaisen katsotaan yleensä riittävän päivän aloittamiseen.
Niille, jotka haluavat nauttia Nizzan rannasta, hotellin läheinen sijainti rantaan on merkittävä plussa, ja ilmaisia rantapyyhkeitä tarjotaan huomaavaisena palveluna. Vilkas ympäröivä alue, joka on täynnä kauppoja ja ravintoloita, lisää houkuttelevuutta.
Hôtel Universia pidetään myös perheystävällisenä, sillä se tarjoaa tilavia huoneita ja harkittuja varusteita, kuten vauvansänkyjä ja pinnasänkyjä, mikä takaa mukavuuden ja helppouden perheille. Hotellin rauhallinen ja mukava ympäristö tekee siitä ihanteellisen majoituksen lapsiperheille.
WiFi-palvelu saa kuitenkin kriittisemmän arvion, ja vieraat korostavat heikkoihin signaaleihin ja epäluotettaviin yhteyksiin liittyviä ongelmia, mikä osoittaa kehittämisen tarvetta.
Kaiken kaikkiaan Hôtel Univers on erittäin arvostettu erinomaisesta sijainnistaan, siisteydestään, moderneista mukavuuksistaan ja erinomaisesta henkilökunnan palvelustaan. Vaikka jotkin näkökohdat, kuten huoneiden koko, WiFi-yhteyden luotettavuus ja aamiaisen arvo, voisivat hyötyä parannuksista, hotelli on vankka valinta Nizzassa vieraileville, tarjoten mukavuuden ja helppouden yhdistelmän aivan kaupungin vilkkaassa ytimessä. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Kategoriat
Historiallinen hotelli
Keskeisellä paikalla sijaitseva Hôtel Univers on todennäköisesti rakennuksessa, joka on peräisin Nizzan laajenemisen aikaisemmasta vaiheesta, mikä edistää alueen historiallista tunnelmaa.
Hotellin terveys- & turvallisuustoimet
Sijaintinsa vuoksi hotelli on todennäköisesti ottanut käyttöön tehostetut siivousmenetelmät kaikissa huoneissa ja yleisissä tiloissa. Hotelli tarjoaa tilavia majoitustiloja, mikä voi auttaa sosiaalisen etäisyyden pitämisessä.Saapuminen
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Ei
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Ei
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Ei
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Ei
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Ei
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Ei
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Kyllä
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 15:30 - Lähtöpäivä: 12:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Ei
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Ei
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Ei
Poistetaanko vierashuoneista matot? Ei
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Ei
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Ei
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Ei
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Ei
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Ei
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: Tuntematon
Yhden hengen huoneThis room offers attic ceilings, Velux windows and a flat-screen TV with satellite channels. The bathroom includes a hairdryer.
Standard - Kahden hengen huone - Twin/DoubleThis room offers a flat-screen TV with satellite channels. The bathroom includes a hairdryer.
Superior - Kahden hengen huone - Twin/DoubleThis larger room offers a flat-screen TV with satellite channels. The bathroom includes a hairdryer.
Kolmen hengen huoneThis air-conditioned room features a flat-screen TV with satellite channels and an en suite bathroom with hairdryer.
Neljän hengen huoneThis air-conditioned room features a flat-screen TV with satellite channels and an en suite bathroom with hairdryer.
Vieraiden arvostelut
7.7
Hyvä
Sijainti
Hôtel Univers Nizzassa voi ylpeillä mitä parhaimmalla sijainnilla, ja se saa kiitosta erinomaisesta keskeisyydestään. Hotelli sijaitsee aivan kaupungin sydämessä, ja se tarjoaa vertaansa vailla olevaa mukavuutta vierailijoille, jotka haluavat tutustua Nizzan lukuisiin nähtävyyksiin. Asiakkaat korostavat toistuvasti sen läheisyyttä tärkeisiin maamerkkeihin, kuten Place Massena -aukiolle, rannalle ja vanhaankaupunkiin, mikä tekee siitä ihanteellisen paikan kiertoajelulle jalan. Ostoskatujen, ravintoloiden ja julkisen liikenteen ollessa vain hetken päässä, sijainti ei voisi olla täydellisempi.
Hotellin läheisyys tärkeimmille raitiovaunulinjoille takaa helpon pääsyn lentokentälle ja rautatieasemalle, mikä mahdollistaa sujuvat matkajärjestelyt. Matkailijat arvostavat, että päärautatieasema on vain muutaman minuutin päässä, mikä parantaa mahdollisuuksia tutustua naapurialueisiin. Strateginen sijainti Promenade des Anglais'n lähellä ja monipuolinen ravintolatarjonta lisäävät hotellin vetovoimaa entisestään, mikä tekee siitä erinomaisen valinnan niille, jotka haluavat uppoutua paikalliseen kulttuuriin ja kulinaariseen maailmaan.
Paitsi sijainnin kätevyys, myös sen siisteys ja modernit mukavuudet saavat huomattavaa kiitosta, mikä osoittaa, että Hôtel Univers yhdistää sekä mukavuuden että saavutettavuuden. Olitpa sitten viikonloppumatkalla tai pidemmällä lomalla, sen keskeinen sijainti tekee siitä huippuluokan vaihtoehdon kaikille, jotka haluavat kokea Nizzan parhaat puolet.
Aamiainen
Hôtel Universin aamiainen saa asiakkailta vaihtelevaa palautetta, ja monet arvostavat sen tarjoamaa monipuolisuutta ja tuoreutta. Positiivisissa kommenteissa aamiainen kuvataan hyväksi, monipuoliseksi ja siitä löytyy mukava valikoima sekä makeita että suolaisia vaihtoehtoja. Myös monipuolinen aamiaiskattaus ja kätevä tarjoiluaika klo 7–10 huomioidaan.
Kritiikkiäkin on kuitenkin havaittavissa, erityisesti vastinetta rahalle. Useat asiakkaat pitävät aamiaista ylihintaisena, jolloin hinnat vaihtelevat 16–32 euron välillä, eivätkä joidenkin osa-alueiden laatu vastaa 4 tähden hotellin tasoa. Jotkut asiakkaat valittavat rajoitetusta valikoimasta, erityisesti tuoreiden hedelmien ja kasviperäisten maitovaihtoehtojen osalta. Ongelmia, kuten kylmää lämmintä ruokaa, tiettyjen ruokien puuttumista myöhäiseen aamupäivään mennessä ja toistuvia tarjontoja, on myös tuotu esiin.
Näistä moitteista huolimatta monet vierailijat kuvaavat aamiaisen riittäväksi, vankaksi ja tarpeeksi hyväksi päivän aloittamiseen. Ystävällinen aamiaistilahenkilökunta ja aamiaistarjoilun helppous saavat myös positiivista mainintaa. Kaiken kaikkiaan, vaikka aamiainen Hôtel Universissa on yleisesti ottaen hyvin vastaanotettu, se voisi hyötyä suuremmasta valikoimasta ja paremmasta hinta-laatusuhteen vastaavuudesta.
Huoneet
Hôtel Univers sijaitsee historiallisessa rakennuksessa ja tarjoaa erilaisia huoneita, jotka matkailijat kokevat sekä viehättäviksi että moitteettoman hyvin hoidetuiksi. Vieraat korostavat yleisesti majoituksen siisteyttä ja modernia estetiikkaa, huomaten, että huoneet ovat tahrattoman puhtaita, äskettäin remontoituja ja sisustettu miellyttävällä ja tyylikkäällä sisustuksella. Kylpyhuoneet, vaikka ne ovatkin toisinaan pienikokoisia, ovat yleensä puhtaita ja hyvin varustettuja moderneilla mukavuuksilla.
Mukavuus näyttää olevan erottuva piirre, ja monet vieraat ylistävät mukavia sänkyjä, lakanoita ja pyyhkeitä. Kaksinkertaiset ikkunat estävät tehokkaasti suurimman osan ulkopuolisesta melusta, mikä edistää rauhallista oleskelua vilkkaasta ympäristöstä huolimatta. Joissakin huoneissa on jopa viehättäviä parvekkeita, joista on kauniit näkymät kaduille, mikä lisää niiden vetovoimaa.
Arvosteluissa toistuva teema on kuitenkin huoneiden rajoitettu koko. Monet vierailijat pitävät huoneita, erityisesti standardi- ja kahden hengen huoneita, melko pieninä, joskus jopa riittämättöminä. Tämä tilanpuute voi tuntua voimakkaammin, kun huoneet eivät ole äänieristettyjä, ja vieraat huomauttavat, että melu viereisistä huoneista ja käytävistä voi olla häiritsevää.
Näistä koko rajoituksista huolimatta matkailijat näyttävät arvostavan tilan harkittua käyttöä ja kaikkien tärkeiden mukavuuksien, kuten tallelokeroiden, hiustenkuivaajien ja jääkaappien, läsnäoloa. Pidempiä aikoja majoittuville tai suuremmissa ryhmissä matkustaville suositellaan päivittämistä hieman suurempiin huoneluokkiin, ja vieraat arvostavat tätä suuresti.
Kaiken kaikkiaan Hôtel Universia kehutaan sen erinomaisesta sijainnista, tyylikkäistä ja moderneista kunnostuksista sekä poikkeuksellisesta siisteydestä, mikä tekee siitä vankan valinnan Nizzassa vieraileville. Ole vain varautunut viihtyisiin tiloihin ja pieniin äänieristysongelmiin.
Vuoteet
Hôtel Univers on saanut jatkuvaa kiitosta mukavista sängyistään, ja lukuisat arvostelut korostavat vuodevaatteiden tarjoamaa korkeaa mukavuutta. Vieraat mainitsevat usein, että sängyt ovat erittäin mukavat, mikä vaikuttaa merkittävästi heidän myönteiseen kokemukseensa hotellissa. Vuodevaatteiden laatua kuvataan usein erinomaiseksi, mikä takaa hyvät yöunet monille vierailijoille.
Hotellin henkilökunnan nopea vauvansänkyjen kaltaisten mukavuuksien tarjoaminen on arvostettua, mikä lisää mukavuutta lapsiperheille. Huoneet ovat tunnetusti siistejä ja mukavia, ja useat vieraat arvostavat sekä sänkyjen että tyynyjen mukavuutta. Myös vuodevaatteiden puhtaus saa myönteisiä huomautuksia.
On kuitenkin joitain satunnaisia huolenaiheita sängyn koosta, ja jotkut vieraat pitävät sänkyjä odotettua pienempinä, erityisesti kun maksavat parisängystä, mutta saavatkin kaksi erillistä sänkyä. Muutama arvostelu mainitsee myös lisäpeittojen tai -täkkien tarpeen, joita ei toimitettu nopeasti pyynnöstä huolimatta. Nämä ongelmat ovat kuitenkin suhteellisen pieniä verrattuna yleiseen myönteiseen palautteeseen sängyn mukavuudesta ja laadusta.
Yhteenvetona voidaan todeta, että Hôtel Univers tarjoaa sänkyjä, jotka ovat monien vieraiden vahvuus, tarjoten levollisen ja mukavan oleskelun, jota täydentävät hyvä palvelu ja siisteys.
Puhtaus
Hôtel Universin puhtaus saa vierailta paljon kiitosta, ja sitä kuvataan säännöllisesti erittäin puhtaaksi, säihkyvän puhtaaksi ja moitteettoman siistiksi. Monet arvostelut korostavat sekä huoneiden että yleisten tilojen olevan hyvin hoidettuja ja siistejä, ja usein kehutaan päivittäistä siivouspalvelua. Vieraat pitävät huoneitaan siisteinä ja viihtyisinä, ja he huomioivat modernit yksityiskohdat ja yleisen siisteyden. Hotellin moitteeton kunto vaikuttaa myönteisesti vieraiden kokemuksiin, ja usein mainitaan tahrattomat kylpyhuoneet ja puhdas, raikas tunnelma. Muutama kommentti viittaa kuitenkin kehityskohteisiin, ja niissä huomautetaan satunnaisista laiminlyönneistä siivouksessa. Kaiken kaikkiaan Hôtel Univers erottuu sitoutumisestaan puhtauteen ja hyvin hoidettuihin tiloihin, mikä takaa vierailijoille mukavan oleskelun.
Henkilöstö
Hôtel Univers saa jatkuvasti kiitosta poikkeuksellisesta henkilökunnastaan, mikä on merkittävä osa asiakaskokemusta. Vastaanottotiimiä kehutaan usein nopeasta ja tehokkaasta palvelustaan sekä selkeistä ohjeistaan paikallisiin nähtävyyksiin. Asiakkaat kuvaavat henkilökuntaa toistuvasti ystävälliseksi, avuliaaksi ja joustavaksi, mikä edistää merkittävästi vieraanvaraista ilmapiiriä.
Vastaanottovirkailijat tunnetaan asiantuntevina ja reagoivina, jotka tarjoavat hyödyllisiä suosituksia ja ammattitaitoista palvelua. Hotellin henkilökuntaa kehutaan ystävälliseksi, hymyileväiseksi ja kohteliaaksi, ja he pyrkivät varmistamaan, että vieraat tuntevat olonsa hyvin hoidetuksi. Tämä positiivisuus ulottuu eri tehtäviin siivoojista vastaanottovirkailijoihin, jotka kaikki edistävät hotellin miellyttävää tunnelmaa.
Huolimatta muutamista ristiriitaisista arvosteluista henkilökunnan ystävällisyydestä ja huomaavaisuudesta, yleinen tunnelma on tyytyväisyys hotellin inhimilliseen kosketukseen. Henkilökunnan kyky auttaa vieraiden tarpeissa, mukaan lukien erityispyynnöt ja matkahäiriöiden ratkaiseminen, korostaa heidän omistautumistaan ja pätevyyttään. Vaikka joillakin vierailla oli kielivaikeuksia ja satunnaisia viestintäkatkoksia, nämä tapaukset ovat poikkeuksia eivätkä sääntö.
Kaiken kaikkiaan Hôtel Univers hyötyy suuresti motivoituneesta ja miellyttävästä henkilöstöstä, joka parantaa vierailijakokemusta kohteliaalla ja ystävällisellä käytöksellään.
Wi-Fi
Hôtel Universissa WiFi-yhteydestä saadut arvostelut antavat ristiriitaisen kuvan. Asiakkaat arvostivat hyvää WiFi-yhteyttä silloin, kun se toimi, ja sitä, että se on saatavilla ilmaiseksi. Monet arvostelut kuitenkin toivat esiin merkittäviä ongelmia, kuten heikkoja signaaleja huoneissa tai yhteyden puuttumista kokonaan. Valitukset epäluotettavasta ja toimimattomasta WiFi:stä olivat yleisiä, ja jotkut mainitsivat, että WiFi-salasanat eivät toimineet tai ne oli tyhjennetty. Kaiken kaikkiaan internetyhteys jättää paljon toivomisen varaa, ja vaikka se on tarjolla, palvelun ja luotettavuuden parannukset ovat välttämättömiä, jotta voidaan vastata asiakkaiden odotuksia.
Ranta
Nizzan sydämessä sijaitseva Hôtel Univers on erinomaisella paikalla, jota erityisesti kehutaan sen läheisyydestä rantaan. Asiakkaat korostavat jatkuvasti hotellin lyhyttä kävelymatkaa kauniille rannikolle, mikä tekee siitä kätevän rantalomailijoille. Ympäröivä alue on täynnä kauppoja ja ravintoloita, mikä lisää sijainnin yleistä vetovoimaa. Huomionarvoinen mukavuus on ilmaisten rantapyyhkeiden tarjoaminen, mikä on huomaavainen ele, joka parantaa rannikkoelämystä. Yhdessä upeiden näkymien kanssa vilkkaalle pääkadulle, ympäristö on eloisa ja kiinnostava. Kätevyyden, kauniiden näkymien ja helpon rannan pääsyn yhdistelmä tekee Hôtel Universista suositun valinnan matkailijoille, jotka haluavat nauttia Nizzan rantalomakohteen viehätyksestä.
Perhe
Hôtel Univers on erittäin arvostettu sen perheystävällisen ilmapiirin vuoksi, ja se tarjoaa tilavia majoitusvaihtoehtoja, kuten suuria perhehuoneita sekä neljän ja kolmen hengen huoneita, jotka takaavat mukavuuden ja käytännöllisyyden perheille. Hotelli on tunnettu puhtaudestaan ja huomaavaisista varusteistaan, kuten vauvansängyistä ja pinnasängyistä, joita on saatavilla pyynnöstä. Vieraat arvostavat rauhallista ja mukavaa ympäristöä, mikä tekee siitä ihanteellisen majoituspaikan lapsiperheille. Kokonaiskokemusta kuvataan joustavaksi ja käteväksi perheille, mikä korostaa hotellin sitoutumista heidän tarpeidensa täyttämiseen.
Yöelämä
Hôtel Universin ihanteellinen keskeinen sijainti tekee siitä täydellisen valinnan niille, jotka haluavat nauttia vilkkaasta yöelämästä. Lukuisien baarien, ravintoloiden, pubien ja yökerhojen ympäröimänä se tarjoaa vieraille helpon pääsyn monipuolisiin iltaviihdemahdollisuuksiin. Läheisyys pääaukiolle lisää sen houkuttelevuutta entisestään. Vieraiden tulee kuitenkin huomioida, että vilkas ilmapiiri voi aiheuttaa jonkin verran yöaikaista melua, erityisesti läheisestä yökerhosta ja liikenteestä. Tästä huolimatta sen edullinen sijainti on edelleen tärkeä kohokohta yöelämän ystäville.
Neljä tähteä
Hôtel Univers on saanut useita arvosteluja, jotka heijastavat tiettyjen odotusten täyttymättömyyttä 4 tähden hotellilta. Monet vieraat kokivat, että tarjotut palvelut ja varustelut eivät vastanneet hotellin luokitusta. Useissa kommenteissa huomautettiin perusmukavuuksien, kuten tohveleiden ja kylpytakien, puutteesta, jotka ovat usein standardeja tämän tason hotelleissa. Lisäksi yleinen ylläpito ja palvelutaso arvioitiin heikoksi, ja huoneiden siisteyteen, äänieristykseen ja huoneiden kokoon liittyviä ongelmia korostettiin. Lisäksi tarjolla ollutta aamiaista kuvattiin ylihintaiseksi ja verrattavaksi siihen, mitä voisi odottaa 2 tähden hotellilta.
Vieraat ovat myös huomauttaneet meluisista huoneista ja henkilökunnan kanssa kommunikoinnin haasteista, jotka heikentävät odotettua mukavuutta ja kokemusta. Yleinen mielipide on, että saksalaisten standardien mukaan ja verrattuna muihin hotelleihin Hôtel Univers voisi olla osuvampi luokitella 3 tähden hotelliksi mainostetun 4 tähden sijaan. Myöskään vastinetta rahalle koskevat odotukset eivät täyttyneet, ja useat arvostelijat ilmaisivat pettymyksensä yleiseen laatuun tähtien määrään nähden. Kaiken kaikkiaan, vaikka hotellia kuvataan mukavaksi, se ei näytä yltävän odotettuun 4 tähden tasoon.
Ei, Hôtel Univers ei ole uima-allasta.
Ei, Hôtel Univers ei tarjoa kylpylää.
Ei, Hôtel Univers ei salli koiria.
Ei, Hôtel Univers ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.