Lamar Ajyad First Hotel Tower A

Mekka 21.40062300, 39.83072300 , Ajyad Street (Näytä kartalla)
7.1
Hyvä


Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta 1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluista"لمار أجياد الاول Tower A" -hotelli Mekassa saa yleisesti ottaen positiivisia arvosteluja, erityisesti sen erinomaisen sijainnin vuoksi. Hotellin läheisyys Al-Haramille on merkittävä etu, mikä tekee pyhään moskeijaan pääsystä helppoa joko kävellen tai käyttämällä tiheää 24h-kuljetuspalvelua. Lisäksi kätevä pääsy Mekan linja-autoasemalle, Kudain pysäköintialueelle ja muihin paikallisiin palveluihin lisää sen houkuttelevuutta. Hyvä hinta-laatusuhde, pysäköintipaikkojen saatavuus ja vaivaton sisäänkirjautuminen ovat muita arvostettuja asioita.

Hotellin aamiais- ja illallispalveluista on kuitenkin saatu vaihtelevia arvosteluja. Vaikka jotkut nauttivat kätevistä ja hyvistä ruokavalinnoista, toiset ovat huomauttaneet valikoiman rajallisuudesta, siisteysongelmista ja Wi-Fi:n puuttumisesta ruokailualueilta. Erityisesti illallista on kritisoitu rajallisista vaihtoehdoista ja epäjohdonmukaisesta laadusta, ja jotkut vieraat ovat kokeneet väärinkäsityksiä ateriasuunnitelmiensa suhteen.

"لمار أجياد الاول Tower A" -hotellin huoneet ovat saaneet sekä kehuja että kritiikkiä. Positiivisiin asioihin kuuluvat tilavuus, modernit varusteet ja siisteys joissakin tapauksissa. Monet vieraat raportoivat kuitenkin ongelmista, kuten pahoista hajuista, likaisista matoista, viallisista laitteista ja eroista mainostettujen ja todellisten huoneolosuhteiden välillä. Epäjohdonmukainen siivous ja yleinen huollon puute vaikuttavat myös vaihteleviin arvioihin.

Huoneiden siisteydestä saaduista vaihtelevista arvioista huolimatta hotelli tunnetaan yleisesti mukavuudestaan ja rauhallisuudestaan, ja puhtaat sängyt ja kylpyhuoneet mainitaan usein. Henkilökunta saa kiitosta yhteistyökyvystään, tuestaan ja ystävällisestä käytöksestään, vaikka ajoittain raportoidaan epäammattimaisesta käytöksestä, erityisesti vastaanotossa.

"لمار أجياد الاول Tower A" -hotellin Wi-Fi-palveluiden laatua kritisoidaan laajasti, ja monet vieraat kokevat hitaita ja epävakaita yhteyksiä, mikä vaikuttaa heidän oleskeluunsa. Perhemajoitus on korostettu positiivisesti tilavien huoneiden ja perheystävällisen ympäristön vuoksi, vaikka joitakin logistisia haasteita on havaittu, kuten Ajyad Streetin äärimmäinen korkeus ja yölliset häiriöt.

Vaikka jotkut kehuvat sänkyjen mukavuutta, merkittäviä ongelmia raportoidaan, kuten epämukavia, tahraisia ja likaisia patjoja, jotka vaikuttavat yleiseen unen laatuun.

Kolmen tähden hotellina "لمار أجياد الاول Tower A" täyttää perusodotukset kohtuullisella hinnoittelulla, mutta useat ongelmat, kuten reagoimaton asiakaspalvelu ja huoltoongelmat, viittaavat kehitysmahdollisuuksiin, jotta se täyttäisi täysin kolmen tähden standardit. Esteettömyysominaisuudet, kuten pysäköinti ja 24/7-kuljetuspalvelut, lisäävät vieraiden mukavuutta, mutta parannuksia tarvitaan sisäänkäynnillä ja kuljetusten organisoinnissa.

Kaiken kaikkiaan "لمار أجياد الاول Tower A" tarjoaa strategisen ja kätevän sijainnin useilla hyödyllisillä ominaisuuksilla, vaikka jotkin näkökohdat, kuten ruokailu, huoneiden kunnossapito ja Wi-Fi-palvelut, vaativat merkittäviä parannuksia yleisen vieraskokemuksen parantamiseksi.
Näytä lisää
Kategoriat
Häämatkahotelli

Perheystävällinen hotelli

Budget-hotelli

Esteetön hotelli

Kolmen tähden hotelli

Huonetyypit
Kahden hengen huone - Twin This twin/double room has a electric kettle, satellite TV and seating area. The private bathroom is fitted with a shower and free toiletries.

Basic - Kolmen hengen huone This triple room features a balcony, bathrobe and electric kettle. The private bathroom is fitted with a shower and free toiletries.

Standard - Neljän hengen huone This quadruple room has a balcony, air conditioning and bathrobe. The private bathroom is fitted with a shower and free toiletries.

Perhesviitti This family room features a balcony, air conditioning and bathrobe. The private bathroom is fitted with a shower and free toiletries.

Perhesviitti This family room has a balcony, electric kettle and bathrobe. The private bathroom is fitted with a shower and free toiletries.

Deluxe King -huone Featuring free toiletries, this double room includes a private bathroom with a walk-in shower, a bidet and a hairdryer. The air-conditioned double room features a TV with satellite channels, soundproof walls, a minibar, a tea and coffee maker as well as mountain views. The unit has 1 bed.

Presidenttisviitti The air-conditioned suite provides a TV with satellite channels, a minibar, a tea and coffee maker and a carpeted floor. The unit offers 6 beds.

Tietoa Lamar Ajyad First Hotel Tower A
Lisenssi: 10001171
Vieraiden arvostelut
7.1
Hyvä
Sijainti
'لمار أجياد الاول Tower A' -hotellin suotuisa sijainti on asia, joka mainitaan jatkuvasti asiakasarvioissa. Hotellin läheisyys Haram-moskeijaan Mekassa korostuu toistuvasti, samoin kuin kätevä pääsy Mekan linja-autoasemalle ja Kudain pysäköintialueelle. Monet vieraat pitävät sijaintia erinomaisena, mikä tekee pyhään moskeijaan pääsystä helppoa joko lyhyellä kävelyllä tai hotellin tarjoamilla, 24 tuntia vuorokaudessa liikennöivillä, tiheillä bussikuljetuksilla.

Lisäksi vieraat arvostavat vastinetta rahalle ja pitävät hinnoittelua sopivana majoituksen laatuun ja mukavuuteen nähden. Pysäköintipaikkojen saatavuus ja yksinkertainen sisäänkirjautumisprosessi lisäävät vaivatonta kokemusta. Läheisyys Zamzam-pullojen jakelupisteeseen ja muihin palveluihin edistävät myös myönteisesti hotellin yleistä vetovoimaa.

Vaikka joissakin arvosteluissa mainitaan, että hotelli on hieman kaukana niille, jotka haluavat kävellä, säännöllinen bussikuljetus kompensoi sen varmistamalla oikea-aikaisen kuljetuksen Haram-moskeijaan ja sieltä pois. Hotellin siisti ja mukava ympäristö, kohtelias henkilökunta ja yleisesti ottaen hyvä palvelu tekevät siitä hyödyllisen valinnan pyhiinvaeltajille. Erinomainen vastaanotto, rauhallinen ympäristö ja helppo pääsy kuljetusreiteille parantavat entisestään asiakaskokemusta.

Aamiainen
Lamar Ajyad Tower A:n aamiaisesta on saatu vaihtelevia arvioita. Monet pitävät aamiaista hyvänä ja nautinnollisena, ja arvostavat sen kätevyyttä ja läheisyyttä Haramille. Useat vieraat kokivat kuitenkin, että aamiaisbuffetissa oli rajallinen valikoima ja puuttui vaihtelua. Vihannesten puhtaudesta ja buffetin yleisestä laadusta tuli jatkuvasti valituksia, ja jotkut kuvasivat sen erittäin huonoksi eikä hotellin standardien mukaiseksi. Aamiaisbuffetin ulkonäkö ja järjestely herättivät myös kritiikkiä, ja jotkut vieraat mainitsivat, että kokemus ei oikeuta hintaa. Vaikka muutamat kehuivat aamiaisen tarjoilua huoneissa, toiset olivat pettyneitä aamiaisen täydelliseen puuttumiseen tai varaukseen sisältyvän tarjouksen heikkouteen. Kaiken kaikkiaan, vaikka aamiaisesta on positiivisia huomioita, parantamisen varaa on huomattavasti, jotta voidaan vastata vieraiden monipuolisiin odotuksiin.

Illallinen
Ruokailukokemus hotellissa "لمار أجياد الاول Tower A" tarjoaa sekoituksen kohokohtia ja kehityskohteita. Vieraat voivat nauttia valikoiman hyvää ruokaa hotellin ravintolassa, jossa on myös kätevä mahdollisuus noutoruokiin. Hotelli tarjoaa sekä sisä- että ulkotiloissa sijaitsevan ruokailualueen sekä miellyttävän kahvilabaarin, joka on saanut positiivista palautetta.

On kuitenkin joitain huolenaiheita, jotka on otettava huomioon. Eräs vieras huomautti, että hänen huonevarauksensa, joka sisälsi illallisen, tarjosikin aamiaisen, mikä viittaa mahdolliseen väärinkäsitykseen. Ruokavaihtoehdot voivat olla rajallisia, ja jotkut asiakkaat pitävät niitä kalliina. Lisäksi ruoan laatua on kritisoitu, ja on raportoitu kylmistä ja peittämättömistä aterioista sekä epätyydyttävästä buffetvalikoimasta.

Myös kahvilassa ei ole Wi-Fiä, mikä voi olla hankalaa internet-yhteydestä riippuvaisille matkailijoille. Lopuksi ravintolan aukioloajat vaikuttavat rajoittavilta, sillä se suljetaan aikaisin eikä siellä ole toisinaan illallistarjoilua.

Kaiken kaikkiaan, vaikka hotelli tarjoaa useita ruokailupalveluita ja laadukasta kahvia, menun monipuolistaminen, ruoan laadun parantaminen ja palvelun johdonmukaisuus voisivat parantaa huomattavasti asiakaskokemusta.

Huoneet
Asiakkaiden arvostelut hotellista 'لمار أجياد الاول Tower A' antavat hotellin huoneista ristiriitaisen, mutta pääosin kielteisen kuvan. Vaikka jotkut asiakkaat arvostivat tiettyjen huoneiden tilavuutta ja siisteyttä, monet muut ilmaisivat huolensa majoitustilojen epäyhdenmukaisesta laadusta ja kunnossapidosta. Tilavat huoneet ja kohtuullinen hinnoittelu huomioitiin positiivisesti, samoin kuin jotkut siistit ja mukavat tilat. Ongelmalliset seikat, kuten pahat hajut, likaiset matot, rikkinäiset huonekalut ja rajoitetut mukavuudet, kuten silitysraudan tai tuolien puute, korostuivat kuitenkin usein. Huoneiden suunnittelu ja koko eivät usein vastanneet mainostettuja kuvia, mikä johti pettymyksiin.

Huoneiden riittämättömästä huollosta oli lukuisia valituksia, ja asiakkaat huomauttivat, että huoneita ei siivottu päivittäin ja että siivouspalvelu oli usein vastuutonta. Myös viallisiin laitteisiin, kuten vedenkeittimiin ja suihkuihin, liittyviä ongelmia ilmeni. Siisteys oli merkittävä huolenaihe, ja raportoitiin likaisista matoista, siivoamattomista kylpyhuoneista ja jopa hyönteisistä.

Asiakkaat kritisoivat myös ikkunoiden puutetta tai huonoja näkymiä monissa huoneissa sekä hotellin sisätilojen yleistä vanhentunutta ja kulunutta kuntoa. Vakiovarusteiden, kuten hyvän Wi-Fi:n ja hygieniatuotteiden, puute lisäsi tyytymättömyyttä. Monille hotelli ei vastannut odotuksia, mikä jätti heidät tyytymättömiksi oleskeluunsa. Ainoat pelastavat tekijät olivat satunnaisesti kohtuullinen hinnoittelu ja läheisyys Haramille, mutta nämä tekijät jäivät vallitsevien kunnossapito- ja palveluongelmien varjoon.

Vuoteet
Vaikka monet vieraat kehuivat 'لمار أجياد الاول Tower A' -hotellin mukavia sänkyjä, kommenteissa paljastui vaihtelevia kokemuksia. Positiivisissa huomioissa korostettiin, että jotkut sängyt olivat todella mukavia, mikä edisti mukavaa oleskelua ja hyviä yöunia. Kuitenkin merkittäviä huomautuksia oli epämukavuudesta, ja useita sänkyjä kuvailtiin erittäin epämukaviksi, kuluneiksi ja pieniksi. Erityisiä ongelmia olivat sängyt, joissa oli tahroja, likaa, torakoita ja epämiellyttäviä hajuja.

Monet vieraat olivat pettyneitä sänkyjen jakoon, joka ei vastannut heidän varauksiaan, mukaan lukien tilanteet, joissa lastensänkyjä tai king-size-vuoteita ei toimitettu alun perin varatulla tavalla. Valitukset sänkyjen pienuudesta ja kapeudesta, ja että joissakin huoneissa oli vain sängyt ilman muita huonekaluja, olivat yleisiä. Pistorasioiden puute sängyn lähellä ja huonekorttien lataamisen tarve lisäsivät haittaa. Jotkut vieraat huomauttivat myös vuodevaatteiden ja yleisen huoneen huonosta siisteydestä, jossa tahraiset pyyhkeet, vaihtamattomat lakanat ja viipyilevät epämiellyttävät tuoksut heikensivät yleistä kokemusta.

Haasteista huolimatta vieraat arvostivat kätevää läheisyyttä Haramiin ja joitain kohteliaita ja huomaavaisia ​​työntekijöitä. On kuitenkin selvää, että sänkyjen ja huoneiden parempaan hoitoon ja kunnossapitoon on tarvetta yleisen asiakaskokemuksen parantamiseksi.

Puhtaus
'لمار أجياد الاول Tower A' -hotellin siisteydestä on saatu ristiriitaista palautetta vierailta. Positiivista on, että monet arvostelijat kehuivat siistejä ja tilavia huoneita, siistejä tiloja ja läheisyyttä Haramiin, arvostaen hotellin tarjoamaa yleistä mukavuutta ja rauhallisuutta. Sänkyjen, kylpyhuoneiden ja lakanoiden siisteyttä korostettiin usein, ja jotkut vieraat huomauttivat näiden alueiden olevan moderneja ja siistejä. Ihmiset kehuivat myös hotellia siisteystason ylläpitämisestä ja ystävällistä henkilökuntaa heidän palvelustaan.

Merkittävä määrä vieraita huomautti kuitenkin siisteysongelmista mainiten erityisesti likaiset matot, verhot ja yleisen huoneiden kunnossapidon. Useat arvostelut korostivat tarvetta parantaa siivouspalveluita mainiten likaiset huoneet sisäänkirjautuessa ja epäjohdonmukaisen huoneiden siivouksen. Huoneissa ja kylpyhuoneissa oli myös valituksia pahoista hajuista, likaisista seinistä, vanhoista huonekaluista sekä hyönteisistä ja luteista. Joidenkin mielestä hotellin siisteys oli puutteellista verrattuna heidän aikaisempiin vierailuihinsa.

Positiivisista seikoista huolimatta palautteesta on selvää, että on parantamisen varaa tasaisen siisteyden ylläpitämisessä koko hotellissa, erityisesti mattojen, huonekalujen ja säännöllisten siivouspalveluiden osalta.

Henkilöstö
'لمار أجياد الاول Tower A' saa henkilökunnastaan pääosin myönteistä, mutta myös ristiriitaista palautetta. Monet vieraat korostavat henkilökunnan olevan erinomaista, yhteistyöhaluista ja erittäin avuliasta, kuvaillen heitä usein ystävällisiksi, kohteliaiksi ja ammattitaitoisiksi. Erityismaininnat tietyistä työntekijöistä, kuten Aya, Ahlam Al Malki ja vuoropäällikkö herra Emad, osoittavat, että jotkut työntekijät ylittävät itsensä tarjotakseen poikkeuksellista palvelua.

Toiset arvioijat raportoivat kuitenkin negatiivisia kokemuksia, erityisesti vastaanoton henkilökunnasta. Vastaamattomuutta, epäammattimaista käytöstä ja epämiellyttävää asennetta on havaittu useita kertoja, vaikka näitä epäsuotuisampia arvosteluja tasapainottavat usein myönteiset maininnat muiden vastaanottovirkailijoiden ystävällisyydestä ja yhteistyöhalukkuudesta.

Useat kommentit viittaavat eroon henkilökunnan koulutuksessa ja ammatillisessa käytöksessä, ja joitain kuvataan kokemattomiksi tai parempien vieraanvaraisuustaitojen tarpeessa oleviksi. Näistä epäjohdonmukaisuuksista huolimatta toistuva teema on henkilökunnan halukkuus auttaa vieraita ja ratkaista ongelmia, kun ne eskaloituvat.

Kaiken kaikkiaan, vaikka parannettavaa on, yksittäisten henkilökunnan jäsenten ponnistelujen kiittäminen ja toistuva termien, kuten "ystävällinen", "kunnioittava" ja "avulias" käyttö viittaavat siihen, että monet vieraat saavat myönteisen vaikutelman hotellin henkilöstöstä.

Wi-Fi
Arvostelut hotellista 'لمار أجياد الاول Tower A' tuovat esiin merkittäviä ongelmia hotellin Wi-Fi- ja internet-palveluissa. Monet vieraat kokivat hitaita ja epävakaita yhteyksiä, ja jotkut mainitsivat, että Wi-Fi ei toiminut ollenkaan tai sitä ei ollut saatavilla tietyillä alueilla, erityisesti huoneissa. Yleinen mielipide viittaa hyvin heikkoon internet-verkkoon koko hotellissa, mikä vaikeuttaa vieraiden yhteydenpitoa. Vaikka ilmainen Wi-Fi on saatavilla, palvelun laatu ja luotettavuus jättävät paljon toivomisen varaa. Huolimatta muutamista maininnoista hyvistä tai erinomaisista Wi-Fi-signaaleista, vallitseva palaute osoittaa, että internet-palvelu on huono, mikä usein aiheuttaa turhautumista niille, jotka tarvitsevat luotettavan yhteyden.

Perhe
"Lamar Ajyad الأول Tower A" tarjoaa vaihtelevan kokemuksen lapsiperheille. Perheiden kanssa matkustavat pitävät erityisesti perheystävällisestä ympäristöstä ja tilavista huoneista. Hotelli varmistaa perheiden mukavuuden ja siinä on erillinen tila erityisesti heitä varten, mikä on merkittävä plussa.

Joitakin haasteita on kuitenkin havaittu. Ajyadin kadun äärimmäinen korkeus on todettu vaikeaksi perheille, erityisesti vauvojen kanssa matkustaville. Yöaikaiset häiriöt on myös mainittu lasten huolenaiheena. Näistä ongelmista huolimatta hyvä vastaanottohenkilökunta on mainittu ja perheillä on yleisesti ottaen positiivinen tunne oleskelustaan.

Joitakin käytännön ongelmia ilmeni, kuten huoneongelmia ovikorttien kanssa, jotka lopulta ratkaistiin useiden yritysten jälkeen. Hinnoittelu saattaa olla harkinnan arvoinen asia, koska sen todettiin olevan korkeampi perheille, jotka yöpyvät yhden yön. Lopuksi, varausvirhe, jossa perhehuone osoittautui poikamieshuoneeksi, oli valitettavaa, mutta vaikutti olevan poikkeus eikä sääntö. Kaiken kaikkiaan, vaikka joitain esteitä onkin, hotellin pyrkimykset majoittaa perheitä eivät jää huomaamatta.

Kolme tähteä
Strategisella alueella sijaitseva "لمار أجياد الاول Tower A" tarjoaa luokassaan kohtuullisen hinnan, mikä tekee siitä kustannustehokkaan verrattuna muihin vaihtoehtoihin Mekassa. Palvelut vastaavat perusodotuksia ja huoneiden koko on suhteellisen hyvä ja helposti saavutettavissa. Vieraat ovat kuitenkin huomanneet ongelmia, jotka viittaavat siihen, että hotelli ei välttämättä täytä tyypillisen kolmen tähden hotellin standardeja täysin. Huolenaiheet, kuten reagoimaton asiakaspalvelu, pistorasioiden puute ja huonekortin uudelleenlatauksen tarve, vaikuttavat yleisesti ottaen ristiriitaiseen kokemukseen. Vaikka jotkut pitävät sitä parhaana hotellina, jossa he ovat Mekassa yöpyneet, toiset kokevat, että se ei oikeuta vuokraa huoneiden ahtauden ja huoltotoimenpiteiden puutteen vuoksi. Ulkoinen olemus saattaa antaa vaikutelman, jota sisätilojen kunto ei täysin vastaa. Kaiken kaikkiaan se on kohtuullinen väliaikaiseen majoittumiseen, mutta saattaa vaatia joitain parannuksia, jotta se houkuttelisi palaavia asiakkaita.

Esteetön
Haram-alueen lähellä sijaitseva "لمار أجياد الاول Tower A" tarjoaa merkittäviä esteettömyysominaisuuksia, joita monet vieraat arvostavat. Hotellissa on pysäköintitila suoraan sen takana, mikä helpottaa matkustamista omalla ajoneuvolla liikkuville. Lisäksi julkinen pysäköintialue on kätevästi hotellin vieressä, mikä tekee ajamisesta vaivatonta. Suuremmille ryhmille tai julkisen liikenteen käyttäjille on hyvin järjestetty bussiliikenne, jossa on ympäri vuorokauden pyöriviä kuljetuksia pyhään moskeijaan, mikä varmistaa, ettei keneltäkään jää vierailu Haram-alueelle väliin.

Kuljetukset ovat tiheät ja lähtevät 15–20 minuutin välein, vaikka muutama vieras huomautti, että kuljettajalle on joskus soitettava noudon järjestämiseksi. Bussiliikenteen lisäksi takseja on helposti saatavilla, mikä lisää mukavuutta. Hotellin sisällä olevat hissit tarjoavat lisäesteettömyyttä, vaikkakin ne voivat olla ruuhkaisia ​​ruuhka-aikoina ja niitä saattaa olla riittämättömästi.

Näistä myönteisistä asioista huolimatta on parannettavia alueita. Hotellin sisäänkäynti pysäköintialueelta voi olla haastava iäkkäille vieraille korkeiden portaiden vuoksi. Kuljetuspalvelu on yleensä luotettava, mutta siitä puuttuu joskus organisointi. Siitä huolimatta hotellin saavutettavuus, lähellä olevat mukavuudet, kuten supermarket, ja säännölliset kuljetuspalvelut tekevät siitä käytännöllisen valinnan monille pyhiinvaelluskohteissa vieraileville matkailijoille.

Häämatka
Lamar Ajyad First Tower A sijaitsee kätevällä paikalla lähellä Al Haramia tarjoten rauhaa ja tyyneyttä seesteisessä ympäristössään. Vieraat arvostavat Al Haramiin ympäri vuorokauden liikennöivien ilmaisten bussikuljetusten sopivaa tiheyttä, mikä helpottaa vierailijoiden pääsyä. Hotelli tunnetaan tyynyjensä ja peittojensa miellyttävästä tuoksusta, mikä parantaa yleistä levollisen tunnelman. Vaikka hotellilla ei ole erityistä häämatkapakettia, sitä suositellaan sen seesteisen ilmapiirin ja jatkuvan pääsyn vuoksi tärkeimmille alueille.


Ei, Lamar Ajyad First Hotel Tower A ei ole uima-allasta.

Ei, Lamar Ajyad First Hotel Tower A ei tarjoa kylpylää.

Ei, Lamar Ajyad First Hotel Tower A ei salli koiria.

Ei, Lamar Ajyad First Hotel Tower A ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.

Ei, Lamar Ajyad First Hotel Tower A ei ole kuntosalia.

Sijainti Näytä kartta
Lisää vaihtoehtoja
  • Hotelli Mekassa

  • 7.6 Hyvä

  • Hotelli Mekassa

  • 8.2 Erittäin hyvä

  • Hotelli Mekassa

  • 8.4 Erittäin hyvä

  • Alkaen $77

  • Hotelli Mekassa

  • 8.3 Erittäin hyvä

  • Alkaen $64



7.183.808

Hotellit

60

Kategoriat

49.804

Alueet

208.995

Kaupungit


×
×
Tulopäivä
× Etusivu Yleistä Lehdistö Kategoriat Blogi Hotellipalkinnot Travelmyth GPT Ota yhteyttä Käyttöehdot Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö Usein kysytyt kysymykset