Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaBliss & Company by HNH on saanut pääosin positiivisia arvosteluja eri kategorioissa, mikä tekee siitä erittäin suositeltavan kohteen matkailijoille. Rauhallisessa ja seesteisessä ympäristössä sijaitseva paikka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän kätevyyttä ja rauhaa. Se sijaitsee lähellä Mall Roadia, mutta kuitenkin riittävän kaukana takaamaan rauhallisuuden, ja se tarjoaa panoraamanäkymät ympäröiville kukkuloille, mikä edistää sen asemaa ihanteellisena paikkana rentouttavalle oleskelulle.
Aamiaiskokemus saa ristiriitaisia arvosteluja. Vaikka monet vieraat ovat arvostaneet buffetin monipuolisuutta ja laatua, toisten mielestä tarjonta on ollut puutteellista lämmön ja valikoiman suhteen. Erityisruokavaliotoiveet huomioidaan, mikä lisää henkilökohtaista kosketusta joillekin, mutta aamiaiskokemuksen johdonmukaisuutta on parannettava.
Illallinen Bliss & Company by HNH:ssa on saanut positiivista palautetta erinomaisesta laadustaan ja maustaan, erityisesti intialaisen keittiön osalta. Herkullisia ruokia, kuten hunajachilipottuja ja chilikananpoikaa, korostetaan usein. Vaikka joidenkin vieraiden mielestä ruokalista on hieman suppea ja hinnat korkeat, yleinen mielipide ruokailukokemuksesta on edelleen pääosin suotuisa.
Huoneiden laatu on toinen vahva piirre Bliss & Company by HNH:ssa, ja monet vieraat ylistävät tilavuutta, mukavuutta ja siisteyttä. Huoneet ovat yleensä hyvin hoidettuja ja tarjoavat viihtyisän tunnelman. Joitakin pieniä ongelmia havaittiin, kuten eroja valokuvien ja todellisten huoneiden välillä sekä satunnaisia puutteita siisteydessä, erityisesti kylpyhuoneissa.
Kiinteistön yleinen siisteys on yleisesti ottaen hyvällä tasolla. Kiinteistöä kuvataan usein siistiksi ja puhtaaksi, mikä edistää positiivista vaikutelmaa. Ajoittain mainitaan kuitenkin puutteellinen huoneiden siivous ja erityiset ongelmat wc-tilojen ja kiinteistön ulkopuolen kanssa.
Bliss & Company by HNH:n henkilökuntaa kehutaan usein erinomaisesta palvelustaan. Kuvaukset sisältävät usein termejä, kuten ystävällinen, kohtelias ja avulias, ja useat henkilökunnan jäsenet saavat erityisiä kiitoksia erinomaisesta palvelustaan. Vastaanotossa on havaittu pieniä ammattimaisuuteen ja nopeuteen liittyviä ongelmia, mutta yleinen palaute heijastaa tukevaa ja yhteistyöhaluista tiimiä.
Mukavat sängyt parantavat merkittävästi rentouttavaa kokemusta Bliss & Company by HNH:ssa. Monet vieraat korostivat sänkyjen viihtyisyyttä, mikä edisti hyviä yöunia. Jotkut kommentit kuitenkin viittasivat tarpeeseen vaihtaa sängyt ja päivittää vuodevaatteet, mikä viittaa kehityskohteisiin.
Yhteenvetona voidaan todeta, että Bliss & Company by HNH:ta ylistetään erinomaisesta sijainnistaan, mukavasta majoituksestaan ja poikkeuksellisesta henkilökunnan palvelusta. Vaikka parannettavia asioita on, kuten aamiaisvalikoima, huoneiden siisteys ja sänkyjen laatu, yleinen asiakaskokemus on ylivoimaisesti positiivinen, mikä tekee siitä erittäin suositeltavan kohteen matkailijoille, jotka etsivät sekä kauneutta että mukavuutta. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Kategoriat
Häämatkahotelli
Perheystävällinen hotelli
Koiraystävällinen hotelli
Ilmainen WiFi hotelli
Hotelli pysäköinnillä
Pieni hotelli
Kolmen tähden hotelli
Huonetyypit
Vieraiden arvostelut
Sijainti
Rauhallisessa ja seesteisessä ympäristössä sijaitseva Bliss & Company by HNH tarjoaa erinomaisen sijainnin, joka yhdistää kätevyyden ja rauhallisuuden. Kiinteistö sijaitsee kauniilla paikalla lähellä Mall Roadia, mikä mahdollistaa helpon pääsyn vilkkaaseen hälinään, mutta on kuitenkin riittävän kaukana, jotta voi nauttia rauhallisesta ja hiljaisesta ympäristöstä. Asiakkaat arvostavat hotellia sen ainutlaatuisen sijainnin vuoksi kukkulan laella, josta avautuvat panoraamanäkymät ympäröiville kukkuloille ja yhteys luontoon. Sijaintia kuvaillaan ihanteelliseksi lepoisaan ja mukavaan oleskeluun, ja siistit ja puhtaat majoitustilat lisäävät yleistä positiivista kokemusta. Kiinteistö on helposti saavutettavissa, mikä varmistaa, että vierailijat löytävät sen vaivattomasti. Vaikka jotkut huomauttivat auringonnousun tai -laskun näkymien puutteesta, yleinen mielipide korostaa upeita maisemia ja läheisyyttä tärkeimpiin alueisiin, mikä tekee siitä erittäin suositeltavan paikan matkailijoille, jotka etsivät sekä kauneutta että mukavuutta.
Aamiainen
Bliss & Company by HNH:n aamiaisesta saadut kokemukset ovat vaihtelevia. Jotkut vieraat ovat ylistäneet aamiaista hyväksi, mahtavaksi ja upeaksi, ja erityisesti he ovat nauttineet buffetin monipuolisuudesta. Erityisruokavaliotoiveet huomioitiin, mikä lisäsi henkilökohtaista kosketusta joidenkin vieraiden kohdalla. Toisaalta, aamiaisen laadusta ja valikoimasta on esitetty merkittäviä valituksia. Jotkut vieraat pitivät ruokaa kylmänä, kovana ja vanhana sekä valikoimaa hyvin rajallisena, joskus jopa vain kahtena tuotteena, ja jopa perusasioita, kuten hedelmiä, puuttui. Kaiken kaikkiaan, vaikka positiivisia huomautuksia on, on huomattavasti parantamisen varaa, jotta kaikille vieraille voidaan taata yhtenäinen ja tyydyttävä aamiaiskokemus.
Illallinen
Bliss & Company by HNH tarjoaa ruokailukokemuksen, joka yleisesti ottaen tekee vaikutuksen vieraisiin ruoan laadulla ja maulla. Monet kävijät korostavat tarjoiltujen ruokien herkullisuutta ja erinomaisuutta, erityisesti ylistettyjä tuotteita, kuten hunajachiliperunoita ja chilikananpoikaa. Tarjolla oleva intialainen keittiö saa korkeita arvosanoja, ja sitä kuvataan usein erinomaiseksi ja hyvänmakuiseksi. Vaikka valikoimaa koskevassa palautteessa todetaan, että vaihtoehdot ovat jonkin verran rajalliset, saatavilla oleva ruoka saa jatkuvasti kehuja yksinkertaisesta, mutta ihanan hyvin tehdystä valmistuksestaan.
On kuitenkin syytä mainita, että kaikki arvostelut eivät ole täysin positiivisia. Joidenkin vieraiden mielestä ruoka on vain keskinkertaista, ja muutama ilmaisee tyytymättömyytensä makuun ja rajalliseen valikoimaan. Lisäksi yleinen huolenaihe on ruoan korkea hinta, ja monet toteavat, että se tuntuu kohtuuttoman kalliilta.
Joistakin ristiriitaisista arvosteluista huolimatta yleinen mielipide Bliss & Company by HNH:n ruokailukokemuksesta on suurelta osin positiivinen, erityisesti ruoan laadun ja maun suhteen.
Huoneet
Bliss & Company by HNH tarjoaa huoneiden laadun suhteen monenlaisia kokemuksia, jotka kallistuvat pääosin positiiviseen. Monet vieraat arvostivat huoneiden siisteyttä ja hyvää kuntoa. Avarat ja suuret huoneet korostuivat usein, ja ne huomattiin usein mukaviksi ja viihtyisiksi. Huoneiden laatu otettiin yleisesti hyvin vastaan, ja jotkut mainitsivat miellyttävän tunnelman ja ylläpidetyn kunnon.
Muutamat arvostelut toivat kuitenkin esiin parannettavia asioita. Jotkut vieraat kokivat, että huoneet voisivat olla puhtaampia, ja ehdottivat pieniä korjauksia ja päivityksiä, erityisesti kylpyhuoneisiin. Mainittiin myös satunnaisia ongelmia, kuten epäjohdonmukaisuuksia huoneiden valokuvien ja todellisuuden välillä sekä yksittäisiä tapauksia, joissa yksityisyys oli vaarantunut siivouksen aikana.
Kaiken kaikkiaan, vaikka Bliss & Company by HNH:n huoneet pääosin tyydyttävät vieraat koollaan ja mukavuudellaan, huomio muutamiin yksityiskohtiin voisi parantaa majoituskokemusta entisestään.
Vuoteet
Bliss & Company by HNH tarjoaa asiakkailleen levollisen kokemuksen mukavilla sängyillään, jotka monet kokivat pehmeiksi ja miellyttäviksi. Vierailijat kommentoivat usein sänkyjen kodikkuutta, mikä edesauttoi hyviä yöunia. Jotkut kuitenkin huomauttivat, että sängyt vaikuttivat vanhoilta ja kaipaavat uusimista, ja ehdottivat myös lakanoiden päivittämistä. Lisäksi muutamat asiakkaat mainitsivat, että heidän televisiotaan oli sijoitettu kauas sängystä, mikä vaikutti heidän katselukokemukseensa. Kaiken kaikkiaan sänkyjen mukavuus korostui positiivisena seikkana, vaikka jotkin parannukset vuodevaatteiden laadussa ja järjestelyssä voisivat parantaa oleskelua entisestään.
Puhtaus
Bliss & Company by HNH on saanut ristiriitaista palautetta siisteydestä. Vieraat mainitsevat usein, että itse kiinteistö on siisti ja puhdas, mikä osaltaan luo myönteisen kuvan laitoksen ylläpidosta. Monet arvostelut korostavat siistejä huoneita, mikä viittaa yleiseen siisteyden ja hygienian tasoon majoituksessa. Vieraat arvostivat kiinteistön siisteyttä, mikä viittaa hyvin hoidettuun ympäristöön.
On kuitenkin olemassa huomattavia raportteja siitä, että huoneiden siivous on ollut puutteellista, ja jotkut vierailijat kokivat, että huoneet olisivat voineet olla puhtaampia. Mainintoja oli siivousongelmista erityisesti huoneissa ja wc-tiloissa, mikä viittaa epäjohdonmukaisuuksiin siivouksen tasossa. Lisäksi yhdessä kommentissa mainittiin, että nurmikko oli likainen, mikä osoittaa, että ulkoalueiden siisteyteen on ehkä kiinnitettävä enemmän huomiota. Näistä satunnaisista puutteista huolimatta suurin osa palautteesta toteaa, että kiinteistö on yleisesti ottaen siisti ja turvallinen.
Henkilöstö
Bliss & Company by HNH on saavuttanut vahvan maineen erinomaisella palvelullaan, mikä johtuu suurelta osin ystävällisestä ja vieraanvaraisesta henkilökunnasta. Monet vieraat arvostavat työntekijöiden kohteliasta ja avuliasta käytöstä, korostaen heidän kykyään olla paitsi asiantuntevia myös tukevia erilaisissa tilanteissa. Tietyt henkilökunnan jäsenet, kuten Sanjay ja Ranveer, on nostettu esiin siitä, että he ovat tehneet enemmän kuin odotettiin, osoittaen korkeaa ammattitaitoa ja huolenpitoa.
Lisäksi vieraat usein kiittelevät henkilöstön nopeaa palvelua ja joustavuutta, mikä parantaa merkittävästi heidän oleskeluaan. Merkittäviä mainintoja on Bhandari ji, joka tunnetaan nöyryydestään ja avuliaisuudestaan, mikä saa vieraat tuntemaan olonsa yhtä mukavaksi kuin kotonaan. Keittiöhenkilökunta, erityisesti kokki Pramod, on myös saanut kiitosta poikkeuksellisista kulinaarisista tarjonnoistaan.
On kuitenkin yksittäisiä tapauksia, joissa jotkut vieraat ovat kohdanneet vähemmän suotuisia vuorovaikutustilanteita, mainiten epäammattimaisuutta, hitautta ja lämmön puutetta joidenkin vastaanoton työntekijöiden osalta. Näistä satunnaisista puutteista huolimatta valtaosa arvosteluista kuvastaa henkilökuntaa, joka on yhteistyöhaluista, tukevaa ja aidosti panostaa myönteisen kokemuksen tarjoamiseen vierailleen.
Ei, Bliss & Company by HNH ei ole uima-allasta.
Ei, Bliss & Company by HNH ei tarjoa kylpylää.
Kyllä, Bliss & Company by HNH toivottaa koirat tervetulleiksi.
Kyllä, Bliss & Company by HNH tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.