Valitse matkustuspäivämäärät nähdäksesi hinnat ja saatavuuden.
Tulopäivä
Lähtöpäivä
1 huone2 vierasta1 huone, 2 vierasta
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistamoriz inn on saanut sekalaisia arvosteluja eri kategorioissa, vaikka sitä yleisesti arvostetaan sen vahvuuksista, erityisesti matkailijoiden keskuudessa, jotka etsivät yksinkertaista ja edullista majoitusta. Monet vieraat ovat antaneet positiivisia kommentteja huoneista, joita pidetään siisteinä, viihtyisinä ja kohtuullisen mukavina, ja jotkut kävijät ovat erityisesti kehuneet erittäin siistejä olosuhteita. Edullisuus ja huoneiden kohtuullinen koko myötävaikuttavat myös monien tyytyväiseen oleskeluun, kun siisteystaso pidetään yllä.
Siisteys on ollut kiistakysymys, ja merkittävä määrä vieraita on huomannut ongelmia, kuten pölyisiä sisätiloja ja epäsiistejä pesuhuoneita. Vaikka jotkut huoneet on arvioitu positiivisesti niiden siisteyden vuoksi, tahraisista lakanoista ja kylpyhuoneiden yleiskunnosta on ollut jatkuvia huolenaiheita, jotka heikentävät kokemusta.
moriz innin henkilökunta saa yleisesti ottaen korkeat pisteet kohteliaisuudestaan, avuliaisuudestaan ja reagointikyvystään. Monet vieraat arvostivat henkilökunnan ystävällistä ja avuliasta asennetta, ja yksittäisiä tiimin jäseniä kehuttiin erityisesti. Siitä huolimatta töykeyden ja tehottomuuden esiintymiset vastaanotossa korostavat mahdollisia parannuskohteita vieraiden vuorovaikutuksessa.
Kolmen tähden hotellina moriz inn tarjoaa välttämättömiä palveluita, mutta sillä ei ole ravintolaa paikan päällä, ja se on saanut ristiriitaisia arvosteluja mukavuudesta ja tilojen kunnosta. Vaikka hotelli täyttää perusvaatimukset siisteyden suhteen ja tarjoaa perustason palvelua, sillä on parantamisen varaa, erityisesti tasaisen siisteyden ylläpitämisessä ja tilojensa kunnon parantamisessa.
Kaiken kaikkiaan moriz inn voi täyttää vähimmäisvaatimukset edulliselle majoitukselle, tarjoten siistejä ja viihtyisiä huoneita, kun standardit täyttyvät, ja siellä on yleisesti ystävällinen henkilökunta, vaikka potentiaalisten vieraiden tulisi hallita odotuksiaan tiettyjen mukavuuksien ja ylläpidon suhteen. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Kategoriat
Perheystävällinen hotelli
Ilmainen WiFi hotelli
Pieni hotelli
Kolmen tähden hotelli
Huonetyypit
Deluxe - Kahden hengen huone - DoubleThis double room has air conditioning, a seating area, a flat-screen TV and an outdoor dining area. The unit has 1 bed.
Budget - Kahden hengen huone - DoubleThe double room provides a seating area, a safe deposit box, a sofa, a tiled floor, as well as a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.
Vieraiden arvostelut
6.1
Rated
Huoneet
moriz inn -hotellin huoneet saavat yleisesti ottaen vaihtelevaa palautetta vierailta. Positiivista on, että monet vieraat huomauttavat huoneiden olevan melko siistejä ja viihtyisiä, ja niissä on hyvin tilaa sekä kohtuullinen mukavuustaso. Joidenkin huoneiden siisteys on silmiinpistävää, ja joitain kuvataan erittäin siisteiksi. Huoneiden mainitaan myös olevan hinnaltaan kohtuullisia tarjolla oleviin mukavuuksiin nähden. On kuitenkin huomattavia ongelmia, joita on nostettu esiin kunnossapidosta, ja jotkut vieraat mainitsevat keskimääräistä heikomman laadun ja epäsiistit pesuhuoneet. On ollut tapauksia, joissa huoneet ovat olleet pölyisiä ja jotkin mukavuudet, kuten vedenkeitin, eivät ole toimineet. Huoneiden siisteyden ja yleisen kunnossapidon parantaminen on välttämätöntä, jotta voidaan parantaa asiakastyytyväisyyttä. Näistä haitoista huolimatta jotkut vieraat ovat pitäneet oleskeluaan tyydyttävänä, arvostaen erityisesti mukavaa ja puhdasta ympäristöä, kun nämä vaatimukset täyttyvät.
Puhtaus
moriz inn on saanut vaihtelevia arvioita siisteydestään. Positiivisissa kommenteissa korostetaan, että jotkut huoneet ja wc:t ovat siistejä. Monet arvostelut kuitenkin ilmaisevat huolta yleisestä siisteydestä, mukaan lukien valitukset likaisista olosuhteista, tahraisista lakanoista ja epäsiisteistä pesuhuoneista. Jotkut vieraat huomauttivat, että siivoustaso ei ollut riittävä heidän oleskelunsa aikana, ja huoneissa oli pölyä ja likaa. Lisäksi tietyissä arvosteluissa mainitaan kylpyhuoneen vanha kunto ja kiinteistön yleinen likaisuus.
Henkilöstö
Vaikka moriz innin henkilökunnasta on joitakin kielteisiä kokemuksia epäkohteliaisuuden ja tehottomuuden vuoksi, arvostelut antavat yleisesti ottaen positiivisen kuvan. Monet vieraat pitivät henkilökuntaa hämmästyttävänä, erittäin kohteliaana, tukevana ja aina valmiina auttamaan. He korostivat, että tiimi vastasi pyyntöihin ja että erityisesti yksi Malappuramista kotoisin oleva henkilö erottui joukosta erityisen avuliaana. Vastaanotossa havaittiin kuitenkin ongelmia, kuten kohteliaan käytöksen puutetta ja vieraiden tarpeiden huonoa ymmärrystä joissakin tapauksissa. Jotkut vieraat huomauttivat myös vaikeuksista saada apua ja vaihtoehtoisia järjestelyjä. Kaiken kaikkiaan, vaikka parannettavaa on, monet vuorovaikutukset henkilökunnan kanssa olivat ystävällisiä ja avuliaita.
Kolme tähteä
moriz inn tarjoaa perustason palvelua, joka sopii matkailijoille, jotka etsivät välttämättömiä majoitustiloja. Vaikka kyseessä on kolmen tähden hotelli, se tarjoaa tavallisia huoneita, jotka ovat siistejä, mukaan lukien hyvin hoidetut saniteettitilat. Mahdollisten vieraiden tulisi kuitenkin olla tietoisia siitä, että hotellissa ei ole ravintolaa, ja aiempien arvostelujen mukaan oleskelun mukavuutta voitaisiin parantaa paremmilla järjestelyillä. Vaikka kylpyhuoneet saivat kritiikkiä kunnostaan, yleinen sävy viittaa siihen, että odotuksia tulisi hallita tätä hotellia harkittaessa. Kaiken kaikkiaan moriz inn saattaa täyttää siisteyden vähimmäisvaatimukset, mutta jää vajaaksi useilla keskeisillä palvelu- ja mukavuusalueilla.