Tai voit muuttaa päivämääriä tai tarkastella kaikkia kohteen Hotellit Skala
Tiedot
Yhteenveto arvosteluistaVilla Zacharo on erittäin suositeltava hotelli Patmoksella erinomaisen sijaintinsa, ystävällisen henkilökuntansa ja erinomaisen palvelunsa ansiosta edulliseen hintaan. Hotelli sijaitsee keskeisellä paikalla, vain muutaman minuutin kävelymatkan päässä lauttasatamasta ja kaupungin pääkeskustasta, supermarkettien, kauppojen ja ravintoloiden kaltaisten mukavuuksien ympäröimänä. Aamiainen on saanut paljon kiitosta vieraiden keskuudessa, ja monet kuvaavat sitä ihanaksi ja tyypillisesti kreikkalaiseksi. Huoneet ovat viihtyisiä, siistejä ja hyvän kokoisia, ne siivotaan päivittäin ja niissä on kaikki tarvittava. Hotellia kehutaan myös sen siisteydestä ja lämpimästä ja viihtyisästä ilmapiiristä. Henkilökuntaa, erityisesti omistajaa ja isäntiä Jacobia ja Roulaa, kuvataan ystävällisiksi, huomaavaisiksi ja halukkaiksi ottamaan huomioon kaikki pyynnöt ja tarpeet. Kaiken kaikkiaan Villa Zacharo on loistava valinta matkailijoille, jotka etsivät rauhallista ja kätevää majoitusta Patmoksella. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Kategoriat
Koiraystävällinen hotelli
Koirat majoittuvat ilmaiseksi
Hyväksyttekö koirat kaikkiin huoneisiin? Ei, vain joissakin huoneissa:
Onko siitä perittävä lisämaksu? Ilmainen! Lisämaksua ei peritä. Koirat majoittuvat ilmaiseksi.
Pitäisikö koiranomistajan ilmoitaa tulosta, ennen sisäänkirjautumista? Kyllä
Mikä on koirien maksimimäärä huonetta kohti? Vain yksi koira on sallittu
Onko hyväksyttyjen koirien maksimipainoa rajoitettu? Kyllä
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennel-häkissä aina, kun se on huoneessa ? Kyllä
Vaaditaanko koira pidettäväksi kennelissä tai kuljetuskopassa, aina kun se on yleisillä alueilla? Ei
Pitääkö koiran olla aina hihnassa huoneessa ollessa? Kyllä
Pitääkö koiran olla aina hihnassa yleisillä alueilla kulkiessa? Ei
Saavatko koirat oleskella tuoleilla, sohvilla ja muilla huonekaluilla? Ei
Saavatko koirat oleskella sängyillä? Ei
Mitkä ovat koiran vastaanottamisen perusvaatimukset?
Ei saa olla aggressiivinen
Pitää olla puhdas
Ei saa olla kirppuja
Pitää olla todistus voimassa olevista rokotuksista
Pitää käyttää osoitettuja alueita
Omistajien on siivottava lemmikkieläinten jätökset välittömästi
Omistajat ovat vastuussa koiran aiheuttamista vahingoista.
Ei saa kylvettää kylpyammeessa
Ei saa jättää ilman valvontaa huoneeseen.
Onko palautettavaa vakuusmaksua vahingon varalta? Kyllä
Hyväksyttekö koirien lisäksi myös muita lemmikkejä? Kyllä
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, käyttämällä sovellusta
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Kyllä, tietyt huonetyypit.
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 4 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, päivittäin
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Ei
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Hissejä ei ole
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Kyllä, enintään 90% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 00:00 - Lähtöpäivä: 00:00
Muut rajoitukset Αναλογα τις αφίξεις των πλοίων καρακ
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Kyllä
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Ei
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Ei
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Ei
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Ei
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Hellenic Chamber of Hotelsin / Kreikan matkailuministeriön myöntämä 'Health First' -sertifikaatti.
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Ei
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? οχι
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Lisätietoja: Το ξενοδοχείο πληρεί όλους τους όρους του πρωτοκόλλου υγιεινής
Jos etsit keskeisellä paikalla sijaitsevaa hotellia Patmoksella, Villa Zacharo on loistava valinta. Asiakkaat ovat ylistäneet sen erinomaista sijaintia, joka on vain muutaman minuutin kävelymatkan päässä lauttasatamasta ja kaupungin pääkeskuksesta. Hotelli on supermarkettien, kauppojen ja ravintoloiden kaltaisten palveluiden ympäröimä, mikä tekee siitä uskomattoman kätevän matkailijoille. Nähtävyyksistä kiinnostuneille: Apokalypsin luola ja Pyhän Johannes Teologin luostari ovat nähtävissä joidenkin huoneiden parvekkeilta, ja hotelli sijaitsee luostariin johtavan tien varrella. Hotellin omistaja Iakovos tunnetaan ystävällisyydestään ja avuliaisuudestaan, hän antaa vieraille neuvoja aktiviteeteista ja tarjoaa suihkun vieraille, jotka lähtevät myöhään. Arvosteluissa on jatkuvasti kehuttu sijaintia sekä keskeiseksi että meluttomaksi, mikä mahdollistaa rauhallisen ja kätevän oleskelun.
Aamiainen
Villa Zacharon aamiainen on saanut paljon kiitosta vieraiden keskuudessa, ja monet ovat kuvailleet sitä ihanaksi, erinomaiseksi, mukavaksi, erittäin tyydyttäväksi ja tyypillisesti kreikkalaiseksi. Jotkut vieraat korostavat myös erinomaista kahvia ja herkullisia mustia oliiveja, joita tarjoillaan aamiaisella. Huolimatta siitä, että jotkut vieraat mainitsevat, että aamiainen voisi olla monipuolisempi ja sisältää enemmän suolaisia vaihtoehtoja, kuten kinkkua, yleinen yksimielisyys on, että aamiainen on loistava alku päivälle. Jotkut vieraat mainitsivat, että aamiaisen maksamisessa oli ongelmia ja että joitakin tuotteita ei ollut täydennetty, kun ne olivat loppuneet. Suurin osa vieraista vaikutti kuitenkin tyytyväiseltä aamiaiseen ja nautti siitä puutarhaterassilla. Kaiken kaikkiaan Villa Zacharon aamiainen on perheomisteisen majoitusliikkeen huomionarvoinen ja positiivinen puoli.
Huoneet
Villa Zacharo tarjoaa loistavan sijainnin, loistavaa palvelua ja upeita huoneita edulliseen hintaan. Asiakkaat voivat odottaa päivittäistä siivousta ja viihtyisiä, siistejä ja hyvän kokoisia huoneita. Joissakin huoneissa on vanhentuneet huonekalut ja ne saattavat olla pieniä kahdelle hengelle, mutta niissä on kaikki tarvittava, kuten jääkaappi ja toimiva ilmastointi. Kylpyhuoneet ovat viihtyisiä ja niissä on pyyhkeet. Joillakin asiakkailla oli parvekkeet, joilta oli upeat näkymät, kun taas toiset nauttivat viihtyisästä ja rauhallisesta ilmapiiristä. Jotkut arvostivat isännän henkilökohtaisia esittelyjä. Vaikka joidenkin vieraiden mielestä huoneissa olisi parantamisen varaa, kaiken kaikkiaan vieraat olivat tyytyväisiä huoneiden laatuun ja saamaansa palveluun.
Puhtaus
Jos etsit siistiä ja viihtyisää majoitusta, et tule pettymään Villa Zacharoon. Vieraat mainitsevat toistuvasti hotellin siisteyden, ja monet käyttävät ilmauksia kuten "superpuhdas", "siisti ja puhdas" ja "blitzsauber". Paikallisesti omistettua ja johdettua majoitusliikettä kehutaan sen lämpimästä ja viihtyisästä ilmapiiristä. Vaikka jotkut vieraat totesivat, että hotellissa on vielä parantamisen varaa, yleisvaikutelma on, että Villa Zacharo on erittäin siisti ja hyvin hoidettu hotelli. Jopa kansainväliset vieraat, jotka kirjoittivat muun muassa tšekin ja romanian kielillä, kommentoivat hotellin siisteyttä. Jos siisteys on sinulle matkoillasi ensisijaisen tärkeää, olet varmasti tyytyväinen Villa Zacharon tarjontaan.
Henkilöstö
Villa Zacharon henkilökuntaa kehutaan lämpimästä ja vieraanvaraisesta kohtelusta, ja monet vieraat kommentoivat omistajan ja isäntien Jacob ja Roula ystävällisyyttä ja avuliaisuutta. Heitä kiitetään siitä, että he menevät pidemmälle ja antavat vieraille tietoa saaresta, historiasta ja paikallisesta kulttuurista sekä ovat halukkaita mukautumaan kaikkiin pyyntöihin tai tarpeisiin. Henkilökuntaa kuvaillaan ystävälliseksi ja huomaavaiseksi, ja pientä perheomisteista hotellia kehutaan sen rauhallisesta, viihtyisästä ilmapiiristä ja erinomaisesta palvelusta erinomaisella hinnalla. Kaiken kaikkiaan vieraat suosittelevat tätä hotellia sen poikkeuksellisten isäntien ja sijainnin vuoksi.
Ei, Villa Zacharo ei ole uima-allasta.
Ei, Villa Zacharo ei tarjoa kylpylää.
Kyllä, Villa Zacharo toivottaa koirat tervetulleiksi.Lisätietoja saat Koiraystävällinen-kyselylomakkeen vastauksista.
Kyllä, Villa Zacharo tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.