Yhteenveto arvosteluistaKallisti Hotel on erittäin suositeltava lomapaikka, jossa on poikkeuksellinen palvelu ja täydellinen sijainti Folegandrosilla. Hotelli sijaitsee ihanteellisella paikalla vain muutaman askeleen päässä Choran keskustasta, jolloin vieraat pääsevät helposti kaupungin moniin ravintoloihin, baareihin ja putiikkeihin. Hotellilta on upeat näkymät kaupunkiin ja kirkolle, jonne pääset helposti kävellen. Asiakkaat ovat myös kehuneet hotellin strategista sijaintia, jonka ansiosta on helppo tutustua kaikkiin saaren osiin. Hotelli tarjoaa erilaisia vaihtoehtoja aamiaiseksi, jota vieraat pitivät maukkaana, herkullisena ja ihanana. Hotelli tarjoaa viihtyisiä ja mukavia huoneita, jotka ovat tahrattoman puhtaita ja saavat vieraat tuntemaan olonsa kotoisaksi. Hotelli erottuu korkealla siisteysstandardillaan, ja vieraat arvostavat ilmaisia kuljetuksia satamasta. Henkilökuntaa on kuvailtu erittäin ystävälliseksi, avuliaaksi, huomaavaiseksi, anteliaaksi, vaativaksi ja aina käytettävissä olevaksi kaikkia tarpeita tai neuvoja varten. Kallisti-hotellissa on upea ja fantastinen uima-allas, joka sopii täydellisesti rentoutumiseen pitkän saarta tutkivan päivän jälkeen. Uima-allasalue on tahraton ja kauniisti hoidettu, ja siellä on aurinkotuoleja ja oleskelualueita, joista vieraat voivat nauttia. Kallisti-hotellin ulkouima-allas on siellä yöpyneiden vieraiden mukaan upea ominaisuus. Uima-allasalue on ihana rentoutumiseen, ja siellä on runsaasti aurinkotuoleja ja istuimia, ja ihana puutarha ympäröi sitä rauhallisen tunnelman luomiseksi. Uima-allas on puhdas ja hyvin hoidettu, ja se on loistava paikka pulahtaa tai uida. Kaiken kaikkiaan Kallisti Hotel on loistava paikka yöpyä, ja sen sijainti, aamiainen, huoneet, siisteys, henkilökunta ja allasalue tekevät siitä pakollisen kohteen vieraille. Näytä lisää
Lue kaikkien luokkien arvostelujen yhteenvedot
Kategoriat
Perheystävällinen hotelli
Hotelli uima-altaalla
Ulkouima-allas
Bisnes-hotelli
Pieni hotelli
Neljän tähden hotelli
Hotellin terveys- & turvallisuustoimet
Saapuminen
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, käyttämällä sovellusta
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Kyllä, kaikki huoneet
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 4 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Kyllä
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Hissejä ei ole
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Kyllä, enintään 80% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 15:00 - Lähtöpäivä: 11:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Kyllä
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Ei
Protokollat ja sertifioinnit
Noudatatteko jotakin näistä protokollista tai oletteko hankkinut jonkin näistä sertifikaateista?
Hellenic Chamber of Hotelsin / Kreikan matkailuministeriön myöntämä 'Health First' -sertifikaatti.
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Ei
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Superior - Kahden hengen huone - DoubleBuilt with local stone, this air-conditioned room features a flat-screen TV, bathrobes and slippers. It opens out to a furnished balcony with town and partial sea views.
Kolmen hengen huoneBuilt with local stone, this air-conditioned room features a flat-screen TV, bathrobes and slippers. It opens out to a furnished balcony with town and partial sea views.
Standard - Kahden hengen huone - DoubleThis air-conditioned double room is comprised of a flat-screen TV with satellite channels, a private bathroom as well as a terrace with city views. The unit has 1 bed.
Jos etsit täydellistä sijaintia lomallesi kohteessa Folegandros, Kallisti Hotel pitäisi olla ykkösvalintasi. Hotelli sijaitsee ihanteellisella paikalla vain muutaman askeleen päässä Choran keskustasta, joten pääset helposti kaupungin moniin ravintoloihin, baareihin ja putiikkeihin. Sen läheisyys bussipysäkkiin ja supermarketteihin tekee siitä myös erittäin kätevän sijainnin saareen tutustumiseen. Hotellilta on upeat näkymät kaupunkiin ja kirkolle, jonne pääset helposti kävellen. Asiakkaat ovat myös kehuneet hotellin strategista sijaintia, jonka ansiosta on helppo tutustua kaikkiin saaren osiin. Lisäksi hotellin arkkitehtuuri on kaunis ja sen huoneet ovat erittäin houkuttelevia ja viihtyisiä. Kaiken kaikkiaan Kallisti Hotel on loistava paikka yöpyä, ja sen sijainti parantaa varmasti matkakokemustasi.
Aamiainen
Kallisti Hotellin asiakkaat voivat nauttia ihanasta aamiaiskokemuksesta vierailunsa aikana. Hotelli tarjoaa erilaisia vaihtoehtoja, kuten vastapuristettua appelsiinimehua, hedelmiä, jogurttia ja kotitekoista aamiaista. Asiakkailla oli positiivisia kokemuksia aamiaisesta, ja he mainitsivat, että se oli maukas, herkullinen ja ihana. Hotellin omistajaa kehuttiin ystävälliseksi ja vieraanvaraiseksi, joka valmistaa upean aamiaisen joka aamu. Joidenkin vieraiden mielestä aamiainen olisi kuitenkin voinut olla runsaampi tai laajempi, kun taas toiset mainitsivat, että siinä voisi olla enemmän vaihtoehtoja lisämaksullisen kiinteän menun sijaan. Kaiken kaikkiaan vieraat arvostivat aamiaisen laatua ja kohtuullista hintaa, ja monet kuvailivat sitä täydelliseksi tai erinomaiseksi.
Huoneet
Kallisti Hotel tarjoaa huoneet, jotka ovat vahvistettujen asiakasarvioiden perusteella yksinkertaisesti upeita. Hotellissa on viihtyisiä ja mukavia huoneita, jotka ovat tahrattoman puhtaita ja saavat vieraat tuntemaan olonsa kotoisaksi. Ikkunoista avautuvat näkymät tuovat ripauksen eleganssia ja rentoutumista, kun taas huoneet ovat tilavia ja hyvin kalustettuja. Hotellissa on modernit kylpyhuoneet ja raikkaat liinavaatteet, ja joissakin huoneissa on omat parvekkeet, jotka tarjoavat henkeäsalpaavat näkymät merelle. Vaikka jotkut huoneet saattavat olla pieniä, ne ovat silti täysin toimivia ja varustettu tarvittavilla mukavuuksilla, mikä tekee niistä erittäin viihtyisiä. Vieraat arvostivat myös hotellin sijaintia, joka on kätevällä paikalla, josta pääsee kaupungin keskustaan kävellen. Hotelli on ihanteellinen valinta niille, jotka etsivät siistiä, viihtyisää ja upeaa huonetta upealla näköalalla.
Puhtaus
Kallisti Hotel on tunnettu puhtaista ja tyylikkäistä huoneistaan, ja monet vieraat kuvailivat niitä mukaviksi ja tahrattomiksi. Hotelli erottuu korkeista siisteysvaatimuksistaan - vieraat kommentoivat usein, että huoneet ja yleiset tilat ovat "peninkulman puhtaita" ja "moitteettomia". Jopa pyyhkeet ja liinavaatteet ovat raikkaita ja pörröisiä. Hotellissa on ihastuttava uima-allasalue, jossa on runsaasti istumapaikkoja, ja asiakkaat arvostavat ilmaisia kuljetuksia satamasta. Hotelli sijaitsee myös rauhallisella paikalla, joka on vieraiden mielestä rauhallinen ja siisti. Joissakin arvosteluissa mainitaan, että kylpyhuonetilat ovat hieman vanhentuneet, mutta ne pidetään silti erittäin puhtaina. Kaiken kaikkiaan Kallisti Hotel saa hyvät arvosanat siisteydestään, mikä osaltaan vaikuttaa siihen, että vieraat tuntevat olonsa mukavaksi ja että heistä pidetään hyvää huolta heidän oleskelunsa aikana.
Henkilöstö
Kallisti Hotel on täydellinen lomapaikka, jossa on poikkeuksellinen palvelu. Vieraat ylistävät lämmintä, vieraanvaraista ja huomaavaista henkilökuntaa, joka tekee kaikkensa tehdäkseen heidän vierailustaan ikimuistoisen. Henkilökuntaa on kuvailtu superystävälliseksi, avuliaaksi, huomaavaiseksi, anteliaaksi, hienotunteiseksi ja aina käytettävissä olevaksi, jos on tarpeita tai neuvoja. Omistaja, rouva Malika ja hänen tiiminsä saavat vieraat tuntemaan olonsa kotoisaksi ja pitävät heistä huolta kiinnittäen suurta huomiota yksityiskohtiin. Myös sijainti ja aamiainen nostetaan arvosteluissa esiin. Vieraat haetaan usein satamasta ja heille annetaan henkilökohtaista huomiota, ja he ovat aidosti kiinnostuneita tekemään heidän oleskelustaan mahdollisimman mukavaa. Omistajia kiitetään heidän ystävällisyydestään ja erinomaisesta palvelusta, ja erityisesti mainitaan Vaso ja Giannis heidän avusta ja neuvoista. Arvostelut ovat täynnä positiivisia lauseita ja poikkeuksellista kiitosta, mikä osoittaa ihanaa kokemusta.
Uima-allas
Kallisti-hotellissa on upea ja fantastinen uima-allas, joka sopii täydellisesti rentoutumiseen pitkän saarta tutkivan päivän jälkeen. Vaikka uima-allas näyttää kuvissa pienemmältä, se on itse asiassa melko tilava ja loistava uintipaikka. Uima-allasalue on tahraton ja kauniisti hoidettu, ja siellä on aurinkotuoleja ja oleskelualueita, joista vieraat voivat nauttia. Lisäksi hotellilla on myös ihana ja rauhallinen puutarha, jossa on uima-allas, joka tarjoaa vieraille idyllisen paikan rentoutumiseen. Vaikka jotkut mainitsevat "pienen allasalueen", vierailijat suosittelevat Kallisti-hotellin uima-allasta sen puhtauden ja miellyttävän ilmapiirin vuoksi, ja jotkut kutsuvat sitä jopa "loistavaksi" tai "täydelliseksi" tavaksi voittaa kesähelteitä. Lisäksi allasalueelta on uskomaton näköala kaupunkiin, joten se on ehdoton valinta vieraille, etenkin niille, jotka valitsevat huoneen, jossa on parveke. Lisäksi uima-allas on tuulelta suojassa, mikä takaa vierailijoille mukavan uintikokemuksen.
Ulkouima-allas
Kallisti-hotellin ulkouima-allas on hotellissa yöpyneiden vieraiden mukaan upea ominaisuus. Uima-allasalue on ihana rentoutumiseen, ja siellä on runsaasti aurinkotuoleja ja istuimia, ja ihana puutarha ympäröi sitä rauhallisen tunnelman luomiseksi. Uima-allas on puhdas ja hyvin hoidettu, ja se on loistava paikka pulahtaa tai uida. Vieraat ovat myös kehuneet sen keskeistä sijaintia, ja satamasta on tarjottu ilmaisia kuljetuksia. Monissa arvosteluissa kehuttiin kaunista ja viehättävää uima-allasta, joten se on täydellinen kuumina kesäpäivinä. Uima-allasalue näyttää olevan monien vieraiden Kallisti-hotellissa oleskelun kohokohta.
Kyllä, Kallisti Hotel:ssä on uima-allas/altaita, jotka kuuluvat yhteen tai useampaan seuraavista luokista: Ulkouima-allas.
Ei, Kallisti Hotel ei tarjoa kylpylää.
Ei, Kallisti Hotel ei salli koiria.
Ei, Kallisti Hotel ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.